Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijna weekend!

<<

Anoniem192

Bericht 03 Mrt 2017 07:31

Bijna weekend!

Zo, in de tram richting werk... wat doen jullie? Vakantie? Lekker weekend vieren al, of vandaag nog werken?
<<

Anoniem192

Bericht 03 Mrt 2017 07:32

Re: Bijna weekend!

Vrijdag / werken, vanavond niks
Zaterdag / werken
Zondag / dagje heerlijk voor mezelf, uitslapen, maskertje, lezen, serie kijken, ik hoef helemaal niks en ga ook eens niks doen voor een keer!
<<

Anoniem304

Bericht 03 Mrt 2017 07:36

Re: Bijna weekend!

Ik werk vanochtend en vanmiddag ga ik pitten op de bank, want vanaf 5 uur hebben we een feestje en morgen een babyborrel en een verjaardag dus zondag lig ik ook weer doodmoe op de bank
#pregnantlife
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Mrt 2017 07:40

Re: Bijna weekend!

Vandaag werken tot 12 uur, dan ga ik naar mijn ouders daar eten
Zaterdag wat in huis bezig zijn mijn man gaat een tafel maken
Zondag moeten we naar mijn ouders er komen mensen kijken voor hun vouwwagen en wij moeten even helpen met dat ding op te zetten
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 03 Mrt 2017 07:48

Re: Bijna weekend!

Ik moet vandaag nog even werken. Vanmiddag intake gesprek voor therapie voor mijn dochter.
Vanavond komt mijn broer met zijn 3 kinderen hier logeren, dus ik gok zomaar dat het gezellig is vanavond.
Het weekend de kinderen heerlijk thuis, en ik hoop dat u zonnetje wat gaat schijnen.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 03 Mrt 2017 07:54

Re: Bijna weekend!

Mijn zoon en ik gaan vanmorgen of zwemmen, of wandelen. Daarna gaan we slapen, vanmiddag is mijn man vroeg thuis en krijgen we een monteur over de vloer.

Morgen hebben we niet veel gepland. 's Avonds blijven vrienden eten.

Zondag gaat zoon met mijn zus een dagje weg, dan kunnen mijn man en ik puin gaan ruimen in voorbereiding voor de babykamer. Mijn zus blijft pannenkoeken eten.
L2014 & H2017
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 03 Mrt 2017 07:55

Re: Bijna weekend!

Klinkt gezellig Popcorn, zo'n mega kogeerpartij!
L2014 & H2017
<<

Anoniem331

Bericht 03 Mrt 2017 08:44

Re: Bijna weekend!

Haha ja, de meisjes waren ook al helemaal door het dolle gisteren. Ach ik heb de ruimte, dus moet kunnen dan he.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Mrt 2017 08:47

Re: Bijna weekend!

Lekker Pippa, geniet van je vrije dagje voor je zelf!

Mijn man werkt een half dagje, dus vanmiddag gaan we naar de Ikea, om wat laatste babykamerspullen te kopen.
Zaterdag gaan we ongetwijfeld daar nog wat klussen en moeten we even een fotografie lens ophalen ergens.
Zondag hebben we een feestje (overdag, borrel, geloof ik).
Let's discover the world together.
<<

Brooke

Bericht 03 Mrt 2017 08:52

Re: Bijna weekend!

Vanavond moet ik werken, maar ik gok dat er gewoon geen drol te doen is, dus ik zal voor het grootste gedeelte op mijn telefoon zitten met een kopje thee. Nog zo goed gevraagd of ik moest komen. "Ja doe toch maar alle 5 dagen." tja.
Dadelijk even bij de action wat spulletjes scoren en misschien wat speelgoed voor J.
Vanavond wordt het een filmpje of spelletje spelen op de pc met wat lekkers.

Morgen niks bijzonders op de planning, oja dan wordt mijn nieuwe telefoon bezorgd, dus waarschijnlijk daarmee aan de slag en verder gewoon relaxen met ons gezin.

Zondag komen mijn oudste broer en zijn verloofde op bezoek.
<<

Anoniem316

Bericht 03 Mrt 2017 08:53

Re: Bijna weekend!

Zometeen fysio en vanavind uit eten.
Zaterdag niks
Zondag borrel en Chinees met vrienden.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 03 Mrt 2017 09:11

Re: Bijna weekend!

Ik heb vandaag nog gastkindjes tot half 5.
Morgen behalve de weekboodschappen doen nog geen plannen. Ik hoop dat het mooi weer wordt, dat we lekker even kunnen wandelen. Mijn dochter roept namelijk al twee weken dat ze naar het strand wil.
Zondagmiddag komen mijn schoonzus, zwager en nichtje nog voor de verjaardag van onze zoon
2012
2016
2020

Instagram
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 03 Mrt 2017 09:54

Re: Bijna weekend!

Ik ben heel het weekend vrij! Tenzij ik ergens vrij voor vraag komt dat ongeveer nooit voor in mijn werkveld dus ik vind het heerlijk en heb nog weinig plannen gemaakt.

Vanmiddag ga ik lunchen met mijn vriendinnen, super leuk want we kunnen eigenlijk nooit spontaan afspreken, er is altijd wel iemand die niet kan en nu gaan we met z'n alle.
Vanavond ga ik uit eten met een groep collega's en daarna de kroeg in.
Zaterdag en zondag dus nog niks gepland.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 03 Mrt 2017 10:14

Re: Bijna weekend!

Vrijdag: vandaag een dagje extra werken, vanavond boodschappen doen.
Zaterdag: in de ochtend even naar mijn ouders, middag wat in het huishouden doen, 's avonds nog een verjaardag.
Zondag: in de middag vieren we de verjaardag van N. (wordt dinsdag 3) in de ochtend alvast wat hapjes maken voor het feestje.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Mrt 2017 10:18

Re: Bijna weekend!

Vandaag doe ik niks.
Morgen ga ik naar m'n oude huis om nog wat spullen te verkopen en in te pakken en daarna gaan we eten bij een vriendin van me in haar nieuwe huis in Arnhem.
Zondag weer niks, lekker netflixen met m'n vriend denk ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem328

Bericht 03 Mrt 2017 10:27

Re: Bijna weekend!

Vandaag krijgen we onze nieuwe bank en stoelen dus dat ga ik eerst bewonderen als thuis kom en ervan genieten!
Vanavond heerlijk alleen op onze nieuwe bank voor de tv.
Morgen overdag niks gepland. Hopelijk een beetje mooi weer.
's Avonds ga ik met m'n man naar de clubtour van Di-rect. Lekker samen een avondje uit.
Zondagochtend verjaardag van m'n schoonvader en de rest van de dag geen plannen nog.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 03 Mrt 2017 10:40

Re: Bijna weekend!

Leuke plannen komen er voorbij!
Lekker toet een weekend vrij, kan echt eens fijn zijn. Ik heb dat volgende week!

Ik ben vandaag lekker vrij. Ik wil zo een bananencake/brood gaan bakken. En liggen wat oude bananen die op moeten. Daarna mijn werkkleding strijken. Vriend is om 15 uur thuis, dan gaan we wat klussen/opruimen in huis. Vanavond gaan we sushi bestellen, heel de week al zin in. Op weg naar m'n werk kom ik elke keer een advertentie tegen van Sushipoint in een bushokje!

Morgen en zondag werken van 11 tot 22 uur, en verder geen plannen!
<<

Anoniem245

Bericht 03 Mrt 2017 10:41

Re: Bijna weekend!

Ben vandaag al thuis, ging gelukkig op mijn werk. Ga zo even het bos in met kind en honden en dan in huis vanalles doen. Om 16u even les geven en dan bij mijn ouders eten.
Morgen uitslapen, boodschappen, bij een vriend langs en lekker op de bank hangen.
Zondag repetitie, wandelen denk ik, en met schoonmoeder uit eten. En vriend en dochter blijven slapen.
<<

Anoniem282

Bericht 03 Mrt 2017 11:10

Re: Bijna weekend!

Ik kom net terug van een onderzoek in het ziekenhuis. Moet verder vandaag werken en einde van de middag doe ik met m'n zus een vrijdagmiddagmiddagborrel. Vanavond hoop ik te kunnen relaxen, maar heel misschien dat ik nog wat artikelen ga doornemen.

Morgenochtend uitslapen en daarna werken. Later op de middag een borrel met Harrison. 's Avonds met een vriendin afgesproken.

Zondag werken en 's avonds relaxen voor de tv.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 03 Mrt 2017 11:43

Re: Bijna weekend!

We hebben eigenlijk geen plannen voor dit weekend.
Morgen moet mijn team spelen, dus die moet ik even coachen.
Als we zin hebben gaan we morgenavond even naar een dansavond op de dansschool.
En verder geen idee.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 03 Mrt 2017 11:47

Re: Bijna weekend!

Vrijdag - Ik ben aan het werk tot 16.00u. Vanavond ga ik gezellig naar vriendinnen toe, lekker bijkletsen en ze heeft sushi gehaald :dance:

Zaterdag - 's Morgens nog wat laatste boodschapjes doen en T. zijn taart ophalen! Vanaf 15.00u vieren we zijn verjaardag en de opa's en oma's blijven eten.

Zondag - Starten met het leeghalen van onze slaapkamer. We gaan tijdelijk op zolder slapen, zodat we onze kamer kunnen gaan leeghalen en 'verbouwen'.
<<

Anoniem222

Bericht 03 Mrt 2017 14:31

Re: Bijna weekend!

Yesss, weekend.
Vanavond: eten met vriendinnen en met diezelfde vriendinnen naar de TonTon Club. Dat is een soort kroeg/spelletjeshal.
Zaterdag: naar de sample sale van Smaak, borrel met Guattari en 's avonds eten met vrienden
Zondag: heb ik een kledingruil georganiseerd en 's avonds uiteten en naar een escape room met vrienden.

En dan is het weekend weer voorbij. :laughcry:
<<

Anoniem187

Bericht 03 Mrt 2017 14:49

Re: Bijna weekend!

Ik moet nog werken tot 17.00 uur en daarna heb ik weekend. Heb niets gepland staan, heerlijk. Ben ook echt toe aan een weekendje he-le-maal niets!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 03 Mrt 2017 15:02

Re: Bijna weekend!

Ik heb op vrijdag altijd al vrij.
Ging vanmorgen, na dochters slaapje, enthousiast op weg naar Ballorig.
Daar was mijn vriendin al met haar zoontjes. De 1e keer voor dochter.
Maar helaas, onderweg spuugde ze alles onder. Er kwam zoveel uit. 1 groot slagveld.
Dus de dag liep heel anders... Ben net even naar de markt hier in de buurt gelopen.
Lekkere broodjes gehaald voor het weekend.

Morgen gaan we pannenkoeken eten bij mijn broertje en zijn gezin samen met mijn ouders.
Zondag nog geen plannen. Een heerlijk rustig weekend.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 03 Mrt 2017 15:25

Re: Bijna weekend!

Ik heb al weekend, verlof zelfs :thumbup:

Vandaag doe ik heel rustig aan, bijkomen van mijn laatste middagje werken gisteren en verder wat aanrommelen in huis.

Morgen is vriend de hele dag aan het klussen bij zijn vader en ik ga met mijn moeder boodschappen doen, over de markt struinen en daarna komt ze de babykleertjes strijken die ik afgelopen week allemaal heb gewassen. Ik haat strijken, zelf is ze er gek op, ideaal dus!

Zondag hebben we nog geen plannen geloof ik, ik wil dan samen met mijn vriend opruimen op de kledingkamer en babykamer. Iets met nesteldrang ofzo :angel:

Fijn weekend allemaal!
10.04.17
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers