Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rechtszaak

<<

Anoniem257

Bericht 08 Mrt 2017 01:09

Re: Rechtszaak

Bedankt voor jullie reacties en PM's. Ik moet alleen echt in de mood zijn om er op te kunnen reageren dus reactie komt sowieso nog. Ik verstop het maar een beetje want het maakt mij echt gek.

Hulp heb ik gevraagd bij huisarts. Ik liep al bij POZ en zij zei dat ze mij niet verder kon helpen. Dus ik heb doorverwijzing gevraagd via huisarts naar psycholoog. Ze zou overleggen met mijn POZ wie het beste bij mij past en inmiddels zijn we 3 weken verder en heb niks gehoord.

Ik maak mij ook heel erg zorgen om mijn moeder. Die trekt het heel erg slecht. Bah ik wilde dat ik iets voor haar kon betekenen
<<

Anoniem221

Bericht 08 Mrt 2017 01:37

Re: Rechtszaak

Ik denk ook dat het makkelijker was geweest om te verwerken als het wel om een zaak met 'drank op' zou gaan en dat op een hele drukke weg waar vaker een ongeluk gebeurt. Nog steeds verschrikkelijk en niemand mag dit meemaken, maar wel makkelijker om dit een plekje te geven.

Maar het ging hier niet over een jongen die teveel had gedronken of stoer heeft opgetrokken om even te laten zien wat de wagen kan. Hij had last van een pestgast die dacht dat hij het lot kon tarten. En het misselijke is dat hij het heeft overleeft.

Ik heb weleens gehoord van verzekeringsmaatschappijen die instant rechtsbijstand aanbieden. Misschien is dat iets voor jullie? Daarnaast berekend een advocatenbureau hun uurloon op het laatstverdiende van twee jaar geleden. Dat kan mogelijk gunstig uitpakken. Qua totaalprijs. En daarnaast kun je de kosten verhalen op de veroorzaker.

Ik wens jullie heel veel kracht en liefde toe! En het staat toch boven kijf dat hij schuldig is? Dat is op RTV N volgens mij minstens één keer benoemd.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers