Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


"Mensen die geen orgaandonor zijn, mogen ook niet ontvangen"

<<

Anoniem131

Bericht 17 Okt 2013 21:09

Re: "Mensen die geen orgaandonor zijn, mogen ook niet ontvan

Daar moet geen regel voor zijn omdat een ontvanger nooit meer kan geven.

En automatisch donor worden? Ik moet automatisch al heel veel afdragen in mijn leven dus dat bepalen mijn ouders of mijn partner maar zeker niet de overheid.
<<

Anoniem 63

Bericht 17 Okt 2013 21:18

Re: "Mensen die geen orgaandonor zijn, mogen ook niet ontvan

Merai schreef:Moira, ik vind je vergelijking behoorlijk heftig en ook niet echt op zijn plaats. Eenieder zou in zo'n systeem nog steeds zelf zeggenschap hebben, alleen het uitgangspunt is anders. Ik ben daar absoluut voor, ik denk ook dat er een stuk minder mensen tegen het donorschap zijn dan dat er mensen zijn die geen donor zijn. Ik vind wel dat er een minimum leeftijd aan verbonden moet worden.

De stelling dat mensen die geen donor zijn ook niet zouden mogen ontvangen vind ik niet okay, alleen hier zie je al dat er mensen zijn die niet geschikt zijn om te doneren. Hoe ga je daar dan mee om? Organisatorisch lijkt me dat een veel te grote kluif en daarnaast heeft iedereen recht op medische behandeling.


Moira reageerde (denk ik) op de eerste post van Slakje, die niet meer in de quote staat.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]