Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kat in de schuur

<<

Anoniem304

Bericht 16 Mrt 2017 17:48

Re: Kat in de schuur

Maar dat geldt voor mensen toch ook? Die kunnen ook kanker hebben en zich verder prima voelen of ineens dood neervallen.
<<

Anoniem184

Bericht 16 Mrt 2017 18:30

Re: Kat in de schuur

Nou CBL, kom maar op met je commentaar, ik zie me alvast schrap: ik heb dus een kat gehad die nooit wat aangegeven heeft, tot het moment dat het te laat was. Ja, toen ging ik naar de dierenarts en nee, toen is hij nooit meer levend mee terug gekomen. Ik heb me schuldig gevoeld, echt enorm, maar dat heeft de dierenarts direct uit m'n hoofd gepraat. Katten lopen nu eenmaal door. En zo'n jaarlijkste checkup is volgens mij dierenarts ook maar gewoon schijnzekerheid. Stel, ik ga in januari naar de dierenarts en mijn kat mankeert niets, en er gaat een maand later ineens wat broeden... dan ben je evengoed te laat.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 16 Mrt 2017 18:42

Re: Kat in de schuur

En katten zijn er heel goed in om niet te laten merken dat ze iets mankeert.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 16 Mrt 2017 18:57

Re: Kat in de schuur

En in een stressvolle omgeving zoals bij de dierenarts zullen ze dat al helemaal niet laten zien.
Dat zie je nog het beste thuis, in de vertrouwde omgeving.

de checkup stelt ook niet zoveel voor dat daarmee nog niet zichtbare kanker wordt opgespoord.

Maple schreef:Nou CBL, kom maar op met je commentaar, ik zie me alvast schrap: ik heb dus een kat gehad die nooit wat aangegeven heeft, tot het moment dat het te laat was. Ja, toen ging ik naar de dierenarts en nee, toen is hij nooit meer levend mee terug gekomen. Ik heb me schuldig gevoeld, echt enorm, maar dat heeft de dierenarts direct uit m'n hoofd gepraat. Katten lopen nu eenmaal door.

Ik had het omgekeerde. ik had het idee dat er iets niet klopte bij een kitten van 6maand oud. De dierenarts kon niets vinden.
pas 2 maand later waren de bloedwaarden ineens afwijkend en hadden we de vermoedelijke boosdoener gevonden. wat ik had opgemerkt waren achteraf gezien de eerste symptomen geweest. helaas was er geen behandeling mogelijk dus ook deze kat heeft het niet overleeft.
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Mrt 2017 20:29

Re: Kat in de schuur

Derpy schreef:En katten zijn er heel goed in om niet te laten merken dat ze iets mankeert.


Weet ik honden ook.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers