Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderwagen vragen

<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 27 Feb 2017 12:51

Re: Kinderwagen vragen

Wat wij belangrijk vonden:

- de prijs/kwaliteit verhouding
- compact en makkelijk in te klappen
- geen luchtbanden
- fijne hoogte
- ruime reiswieg

Wij hebben een maxi cosi mura 3. Rijdt fijn en juist doordat ie aan de voorkant maar 1 (dubbel) wiel heeft, vind ik em wendbaarder en makkelijker stoep op/af te rijden. En we vonden een mooie aanbieding in een kleur die eruit ging!
december 2016
juli 2019
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 27 Feb 2017 15:45

Re: Kinderwagen vragen

Salome schreef:
Marin schreef:
Zora schreef:Ik zou echt nooooit zon klein mandje/tasje onderin willen. Die Joolz is altijd pretty maar zon klein onzinnig tasje onderin... why! Zelfde bij die van jou Marin. Je propt zoveel in die wagen! Wij konden echt 2 volle boodschappentassen kwijt in onze Mutsy Evo urban nomad :yes:


Die van ons kan je openklappen hoor, is veel groter! Ideaal juist.

Maar idd ik vond een goede boodschappenmand wel belangrijk! Daarom dacht ik eerst aan de Geo!

Fientje, ik zal het laten weten.


Zoo balen dat de oude Joolz day zo'n dom bakje onderin heeft. Ik vraag mij af of daar niet iets anders voor te krijgen is.
Ik heb nu dus dit net van Joolz erbij gekocht maar dan nog is het jammer :12:
Maargoed daar kom je later pas achter.

Afbeelding


Haha je zegt het idd, wat een dom bakje is dat toch. Wie dat ooit bedacht heeft. Oh, en dat vonden wij al wel stiekem vóórdat we een wagen uitzochten hoor :wink: , niet pas toen we 'm al hadden.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 27 Feb 2017 16:15

Re: Kinderwagen vragen

Zora schreef:
Salome schreef:
Marin schreef:
Die van ons kan je openklappen hoor, is veel groter! Ideaal juist.

Maar idd ik vond een goede boodschappenmand wel belangrijk! Daarom dacht ik eerst aan de Geo!

Fientje, ik zal het laten weten.


Zoo balen dat de oude Joolz day zo'n dom bakje onderin heeft. Ik vraag mij af of daar niet iets anders voor te krijgen is.
Ik heb nu dus dit net van Joolz erbij gekocht maar dan nog is het jammer :12:
Maargoed daar kom je later pas achter.

Afbeelding


Haha je zegt het idd, wat een dom bakje is dat toch. Wie dat ooit bedacht heeft. Oh, en dat vonden wij al wel stiekem vóórdat we een wagen uitzochten hoor :wink: , niet pas toen we 'm al hadden.


Ja nouja ik ging er een beetje vanuit dat ik alles met de auto zou doen. En ik zag mijzelf vooral niet naar de appie lopen met baby. Blijkt dat ik overal sneller ben lopend dan met de auto omdat je toch in en uit moet laden en een geschikte brede parkeerplaats moet vinden etc. :palm:
2016
<<

Anoniem257

Bericht 27 Feb 2017 16:24

Re: Kinderwagen vragen

Afbeelding
ik heb deze en ben er heel blij mee, vooral omdat deze zo compact is!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Feb 2017 16:32

Re: Kinderwagen vragen

Wij hebben eerlijk gezegd nergens echt op gelet. We wisten dat we een Joolz wilden omdat we die het mooist vonden.
Toen wij 'm kochten was de Geo er nog niet, anders hadden we die gekocht.

Aan het mandje onderin heb je idd geen bal.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2395

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 27 Feb 2017 16:48

Re: Kinderwagen vragen

Ooh La La! schreef:Wij hebben eerlijk gezegd nergens echt op gelet. We wisten dat we een Joolz wilden omdat we die het mooist vonden.
Toen wij 'm kochten was de Geo er nog niet, anders hadden we die gekocht.

Aan het mandje onderin heb je idd geen bal.


Hier net zo ;) De Geo vond ik te duur. In het mandje zit de regenhoes, hele mandje vol..
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Feb 2017 16:57

Re: Kinderwagen vragen

Haha idd. Hier zit ook de regenhoes in het mandje.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 27 Feb 2017 21:31

Re: Kinderwagen vragen

Wij hebben de mutsy evo farmer mist. Erg tevreden mee. Ik vond de joolz mooier maar echt te duur. De gewone stofjes van de evo vind ik wat goedkoop eruit zien, maar de farmer editie vond ik wel supermooi. Ben er ook erg tevreden mee, lekker veel ruimte onderin en hij is makkelijk in te klappen. Ik vond de wiegbak wel wat klein.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem243

Bericht 27 Feb 2017 21:53

Re: Kinderwagen vragen

Wij hebben de Joolz, vooral gelet op de hoogte (we zijn beiden vrij lang) en hoe soepel hij rijdt en 'stuurt' over verschillende ondergronden. Verder vond ik dit gewoon de mooiste :P
Dat bakje onderin gebruikte ik wel voor pakken melk en dat soort dingen. Het boodschappennet erbij is wel een must. Ik hing de regenkap gewoon aan een (bij de prenatal gekochte) haak aan de beugel. Maar, ideaal qua 'bergruimte' is hij niet nee.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers