Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Brazilian wax

<<

Floor

Noob

Berichten: 142

Geregistreerd: 14 Mei 2015 14:17

Bericht 25 Feb 2017 19:46

Brazilian wax

Ik denk er over om een brazillian wax te laten doen, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.

- Hoe is het qua pijn?
- Hoe vaak doe je het?
- Je mag van tevoren niet scheren, hoe lang moet het haar minimaal zijn?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 25 Feb 2017 19:59

Re: Brazilian wax

Mijn zusje is een wax angel (ja echt zo heet dat daar). Je hebt hier niks aan.. sorry.
Woon je in omgeving Amsterdam toevallig? Ze zoekt nog modellen :)
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem249

Bericht 25 Feb 2017 20:24

Re: Brazilian wax

Floor schreef:Ik denk er over om een brazillian wax te laten doen, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.

- Hoe is het qua pijn?
- Hoe vaak doe je het?
- Je mag van tevoren niet scheren, hoe lang moet het haar minimaal zijn?


Ik ga 1x in de 6 weken. De eerste keer vond ik wel wat pijnlijk, daarna word t steeds minder pijnlijk. Voel het nu bijna niet meer. Haartjes moeten geloof ik enkele mm zijn, is niet heel streng. Niet te lang/niet te kort.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 25 Feb 2017 21:26

Re: Brazilian wax

Heeeeuleeee domme vraag maar is dat dus helemaal kaal en lig je dan dus ook met je benen wijd daar?
04-2014
10-2015
<<

Anoniem249

Bericht 26 Feb 2017 13:58

Re: Brazilian wax

Je kunt zelf kiezen wat je wilt, driehoek, streepje, kaal of zelfs een vormpje. Je ligt met je voeten bij elkaar en je knieen naar buiten.
<<

Anoniem198

Bericht 26 Feb 2017 17:44

Re: Brazilian wax

Ik laat het ook regelmatig doen.

Of het pijn doet weet ik niet, pijn is voor iedereen anders.
Zelf vind ik het meevallen.
De gene waar ik heen ga legt wel een handdoekje down under
zodat het wel een beetje discreet blijft.
<<

Anoniem222

Bericht 26 Feb 2017 19:21

Re: Brazilian wax

Ik ga eens in de 6 a 8 weken. Ik doe het nu een jaar of 5 en ik wil echt niet meer anders. Scheren is zo akelig!
Ik vind het niet heel veel pijn doen en het blijft ook echt wel een week of 3 glad inmiddels. Daarna komt het heel langzaam terug.

Je kan zelf kiezen of je helemaal kaal wilt of iets laten staan. En ja je ligt met je benen wijd. En als ze klaar is aan de voorkant moet je op je buik en zelf je billen spreiden met je handen :D. Ach ja, niks om je voor te schamen.
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 26 Feb 2017 22:10

Re: Brazilian wax

Ik zou het best eens willen. Ik denk dat ik het eens ga proberen.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 05 Mrt 2017 13:26

Re: Brazilian wax

Ik laat het ook eens in de 2 maanden helemaal weg harsen.
De haartjes moeten wel minstens een halve centimeter zijn.
De eerste keer zal wel wat pijnlijker zijn maar erna zal dat steeds minder worden.
Ik hars inmiddels al zeker 15 jaar!
Ook laat ik mijn oksels harsen en daar groeien al haast geen haartjes meer. De rest epileer ik met een epilady. Scheren heb ik al jaren en jaren niet meer gedaan.
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 05 Mrt 2017 13:53

Re: Brazilian wax

Peinture schreef:Ik laat het ook eens in de 2 maanden helemaal weg harsen.
De haartjes moeten wel minstens een halve centimeter zijn.
De eerste keer zal wel wat pijnlijker zijn maar erna zal dat steeds minder worden.
Ik hars inmiddels al zeker 15 jaar!
Ook laat ik mijn oksels harsen en daar groeien al haast geen haartjes meer. De rest epileer ik met een epilady. Scheren heb ik al jaren en jaren niet meer gedaan.

Vind je t dan niet vervelend dat je tussen de afspraken door op laatst wel heel veel haar groei hebt?
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 05 Mrt 2017 13:56

Re: Brazilian wax

Alleen al vanwege hoe je er daar bij moet liggen zeg ik al nee dank je :smile:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem249

Bericht 05 Mrt 2017 13:59

Re: Brazilian wax

Je haargroei neemt sterk af. De haartjes die er groeien zijn heel zacht en bij mij worden ze ook steeds blonder. Ik vind het niet vervelend, heb hoogstens een paar dagen haartjes die zichtbaar zijn.

Beachgirl: Waarom vind je dat zo'n groot struikelblok? schaam je je voor je lichaam of ben je bang dat degene die je waxt iets van je vindt? Of iets heel anders?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 05 Mrt 2017 16:35

Re: Brazilian wax

Ik vind dat ook gênant, ik ben gewoon preuts! Toch lijkt het me wel fijn, vooral als je op vakantie gaat. De pijn houd mij ook tegen.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 05 Mrt 2017 17:36

Re: Brazilian wax

De haren worden inderdaad minder en zachter zoals Claire ook zegt. Voordat je weer kunt harsen moet er natuurlijk wel iets weg te halen zijn. Als je voor altijd kaal wil zijn en blijven zou ik me verdiepen in permanente ontharing :)
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 06 Mrt 2017 21:14

Re: Brazilian wax

Claire**** schreef:Je haargroei neemt sterk af. De haartjes die er groeien zijn heel zacht en bij mij worden ze ook steeds blonder. Ik vind het niet vervelend, heb hoogstens een paar dagen haartjes die zichtbaar zijn.

Beachgirl: Waarom vind je dat zo'n groot struikelblok? schaam je je voor je lichaam of ben je bang dat degene die je waxt iets van je vindt? Of iets heel anders?



Hmm beide. Ik zou dat echt genant vinden en ik zou daar niet ontspannen kunnen liggen. Mag dit jaar voor mijn eerste uitstrijkje, dat vind ik ook al zo'n feest :palm:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 06 Mrt 2017 21:20

Re: Brazilian wax

Twee keer gedaan, vind de pijn heel erg meevallen. Het resultaat is super.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem185

Bericht 06 Mrt 2017 21:25

Re: Brazilian wax

Ik zou het denk ik in een grote stad eerder laten doen dan bij ons in deze ons-kent-ons omgeving. Ben alleen ook wel bang voor de pijn!
<<

Anoniem249

Bericht 07 Mrt 2017 19:47

Re: Brazilian wax

Beachgirl schreef:
Claire**** schreef:Je haargroei neemt sterk af. De haartjes die er groeien zijn heel zacht en bij mij worden ze ook steeds blonder. Ik vind het niet vervelend, heb hoogstens een paar dagen haartjes die zichtbaar zijn.

Beachgirl: Waarom vind je dat zo'n groot struikelblok? schaam je je voor je lichaam of ben je bang dat degene die je waxt iets van je vindt? Of iets heel anders?



Hmm beide. Ik zou dat echt genant vinden en ik zou daar niet ontspannen kunnen liggen. Mag dit jaar voor mijn eerste uitstrijkje, dat vind ik ook al zo'n feest :palm:
Oh ja daar heb ik inderdaad ook totaal geen problemen mee (uitstrijkje).

Had er niet bij stil gestaan, maar als ik in een klein dorp zou wonen (zoals Bob zegt) zou ik inderdaad naar de dichtstbijzijnde stad gaan hiervoor. Zou anders wel een beetje ongemakkelijk zijn je eerste keer.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 08 Mrt 2017 07:58

Re: Brazilian wax

Die mensen die dat doen die kiezen voor dat werk he. Dus als ze dat gek of vies zouden vinden zouden ze wel heel erg niet op hun plek zitten daar :) Ik heb nooit zo'n moeite met dat soort zaken, het is wat het is en op hoe je er daar uitziet heb je geen invloed. Behalve qua ontharing :)
#teammaple🍁

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers