Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tof kraamcadeau

<<

Anoniem187

Bericht 22 Feb 2017 19:30

Tof kraamcadeau

Mijn beste vriendin is na jaren éindelijk zwanger. Het wordt een meisje en ze wordt begin juni verwacht.
Nu wil ik een tof, maar vooral bruikbaar kraamcadeau kopen tegen die tijd, maar wat?! Budget is maximaal € 40,00 á € 50,00.
Ik heb zelf een babynestje bedacht maar dan zit je toch al aan de € 70,00 en dat vind ik echt te veel.

Hebben jullie wellicht ideeën?
<<

Anoniem281

Bericht 22 Feb 2017 19:33

Re: Tof kraamcadeau

Ik was echt héél erg blij met Ewan 't Slaapschaap!
<<

Anoniem315

Bericht 22 Feb 2017 19:39

Re: Tof kraamcadeau

En ik met een slaapbeer van (ik dacht) V-tech.
<<

Anoniem281

Bericht 22 Feb 2017 19:43

Re: Tof kraamcadeau

Exogenesis schreef:En ik met een slaapbeer van (ik dacht) V-tech.


BedtijdBeertje N.ina bedoel je? :D Die wordt helaas niet meer verkocht, dacht ik..
<<

Anoniem315

Bericht 22 Feb 2017 19:47

Re: Tof kraamcadeau

Bazinga schreef:
Exogenesis schreef:En ik met een slaapbeer van (ik dacht) V-tech.


BedtijdBeertje N.ina bedoel je? :D Die wordt helaas niet meer verkocht, dacht ik..


Bummer. Nina is er nog steeds blij mee. Dat ding gaat elke avond standaard aan :)

Nou ja, anyway, tip is dus een beestje voor in bed wat een leuk liedje zingt gedurende minimaal 10 minuten.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 22 Feb 2017 19:50

Re: Tof kraamcadeau

Een babynestje is er ook al voor €50.

https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloe ... oCrEbw_wcB
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 22 Feb 2017 19:57

Re: Tof kraamcadeau

Vraag wat ze graag wil. Bovenstaande dingen heb ik nooit gehad en nooit gemist.
2015 💙
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 22 Feb 2017 19:58

Re: Tof kraamcadeau

Ik zou niet weten wanneer je een babynest moet gebruiken :redface: .
Ik heb voor mijn vriendin haar kindje een mooi (gegraveerd) bestek en servies bij elkaar uitgezocht. Daarbij nog een kookboek voor kinderen. Dat vond ik wel iets moois en bruikbaars.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 22 Feb 2017 20:00

Re: Tof kraamcadeau

Een mooie omslagdoek, al heb je die echt meteen nodig ik weet niet of je echt meteen meteen op bezoek gaat zeg maar!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem281

Bericht 22 Feb 2017 20:00

Re: Tof kraamcadeau

Minx schreef:Vraag wat ze graag wil. Bovenstaande dingen heb ik nooit gehad en nooit gemist.


Nee maar hè hè, je weet van zoveel producten niet dat je ze niet mist, als je ze niet hebt. En veel producten zijn niet perse nodig, maar als je ze dan wél hebt, kunnen ze heel fijn zijn. Tobias had z'n reet ook prima gered zonder z'n Slaapschaap, maar hij slaapt heerlijk met 't ding aan en pakt 'm nu ook zelf vast als-ie in bed wakker ligt. Zo leuk!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 22 Feb 2017 20:00

Re: Tof kraamcadeau

Babynest is hier de beste aankoop.
Of inderdaad een slaap beest. Bv don de ezel.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 22 Feb 2017 20:06

Re: Tof kraamcadeau

Bazinga schreef:
Minx schreef:Vraag wat ze graag wil. Bovenstaande dingen heb ik nooit gehad en nooit gemist.


Nee maar hè hè, je weet van zoveel producten niet dat je ze niet mist, als je ze niet hebt. En veel producten zijn niet perse nodig, maar als je ze dan wél hebt, kunnen ze heel fijn zijn. Tobias had z'n reet ook prima gered zonder z'n Slaapschaap, maar hij slaapt heerlijk met 't ding aan en pakt 'm nu ook zelf vast als-ie in bed wakker ligt. Zo leuk!


Eens....en sommige dingen kan je prima missen maar zijn gewoon leuk om te hebben en nog leuker om te krijgen!
⁠♡♡♡
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 22 Feb 2017 20:07

Re: Tof kraamcadeau

Babynest is niet het meest veilige cadeau.

Ik ben echt ontzettend blij met m'n draagzak die ik cadeau heb gekregen.
R. 2013
D. 2016
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 22 Feb 2017 20:15

Re: Tof kraamcadeau

Ik zou het ook even aan haar vragen. Misschien vindt ze een bepaald merk heel tof en kan je daar iets van geven? Ik vind het gepersonaliseerde spaarvarkentje veruit het leukste wat wij gekregen hebben. Maar daar moet je maar net van houden.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 22 Feb 2017 20:18

Re: Tof kraamcadeau

Waar ik dan aan denk is een zilveren spaarpot, armbandje (wij hebben er een gekregen met een bedel en nu krijgt ze dan elk jaar een bedel voor eraan). Sock-ons (wat een uitvinding!!), leuke kledingsetjes. Qua speelgoed vonden ze beiden de speelringen van Bambino te gek. Die hebben ze regelmatig bij de kruidvat en trekpleister.

Een kinderkookboek zou ook leuk zijn voor de eerste hapjes. Ben nu op internet allemaal recepten aan het zoeken.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 22 Feb 2017 20:38

Re: Tof kraamcadeau

Een kraammand met voor elke dag van de kraamtijd een cadeautje?
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem316

Bericht 22 Feb 2017 20:39

Re: Tof kraamcadeau

Ik was onwijs blij met mijn baby nestje. Hij is van pippelot. Hierdoor heeft L. de eerste weken heerlijk tussen ons in geslapen. Maar ik zou zeker vragen of ze zoiets wil hebben.

Verder een muziekmobiel voor in de box, babyset voor op de Tripptrapp als ze die heeft, boeken.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 22 Feb 2017 20:42

Re: Tof kraamcadeau

Bij de oudste niet gemist, maar we waren bij de jongste erg blij met het babynestje! En ook Ewan het Slaapschaap is hier een succes, die gaat nog elke keer aan als L. gaat slapen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem187

Bericht 22 Feb 2017 20:45

Re: Tof kraamcadeau

Bazinga schreef:Ik was echt héél erg blij met Ewan 't Slaapschaap!

Die is leuk! Die ga ik noteren :D

Exogenesis schreef:
Bazinga schreef:
Exogenesis schreef:En ik met een slaapbeer van (ik dacht) V-tech.

BedtijdBeertje N.ina bedoel je? :D Die wordt helaas niet meer verkocht, dacht ik..

Bummer. Nina is er nog steeds blij mee. Dat ding gaat elke avond standaard aan :)
Nou ja, anyway, tip is dus een beestje voor in bed wat een leuk liedje zingt gedurende minimaal 10 minuten.

Die bestaat inderdaad niet meer, maar zo'n slaapmuziekding is wel leuk, heb ik voor mijn nichtje gekocht jaren geleden en die sliep als een roosje daardoor. Deze noteer ik ook!

GeKKiE schreef:Een babynestje is er ook al voor €50.
https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloe ... oCrEbw_wcB

Bedankt voor de tip! Ik had deze inderdaad al gezien maar vond ze niet zo leuk :redface:

Minx schreef:Vraag wat ze graag wil. Bovenstaande dingen heb ik nooit gehad en nooit gemist.

Dat heb ik uiteraard gedaan maar ze weet het echt niet.

Soleil schreef:Ik zou niet weten wanneer je een babynest moet gebruiken :redface: .
Ik heb voor mijn vriendin haar kindje een mooi (gegraveerd) bestek en servies bij elkaar uitgezocht. Daarbij nog een kookboek voor kinderen. Dat vond ik wel iets moois en bruikbaars.

Op de bank, in de box, buiten op het gras, in de kinderwagen, in bed (als je er maar bij bent!). Eigenlijk overal waar een baby kan liggen maar waar je zelf wel bij bent.
Met gegraveerd servies heb ik zelf niets. Kookboek vind ik wel heel leuk!

Uffe schreef:Een mooie omslagdoek, al heb je die echt meteen nodig ik weet niet of je echt meteen meteen op bezoek gaat zeg maar!

Ja, heel leuk! Ik vermoed dat ik er wel heel snel bij mag, of ja dat zegt ze zelf.. Wat maakt iets een fijne omslagdoek? Ik heb er echt de ballen verstand van.

Sam schreef:Babynest is hier de beste aankoop.
Of inderdaad een slaap beest. Bv don de ezel.

Goed om te horen dat van het babynest! Slaapbeest vind ik ook erg leuk.


Spencer schreef:Babynest is niet het meest veilige cadeau.
Ik ben echt ontzettend blij met m'n draagzak die ik cadeau heb gekregen.

Zolang je erbij blijft is er niets mis toch met het babynestje? Je moet er niet zonder toezicht een babytje in laten liggen lijkt me inderdaad maar dat weet ze. Een draagzak heb ik voorgesteld maar ze wil niet gaan dragen.

Isabel_ schreef:Ik zou het ook even aan haar vragen. Misschien vindt ze een bepaald merk heel tof en kan je daar iets van geven? Ik vind het gepersonaliseerde spaarvarkentje veruit het leukste wat wij gekregen hebben. Maar daar moet je maar net van houden.

Ze weet zelf niets. Spaarpot vind ik niet zo leuk, daar heb ik niet zoveel mee eigenlijk..

Bloemetjesgordijn schreef:Waar ik dan aan denk is een zilveren spaarpot, armbandje (wij hebben er een gekregen met een bedel en nu krijgt ze dan elk jaar een bedel voor eraan). Sock-ons (wat een uitvinding!!), leuke kledingsetjes. Qua speelgoed vonden ze beiden de speelringen van Bambino te gek. Die hebben ze regelmatig bij de kruidvat en trekpleister.
Een kinderkookboek zou ook leuk zijn voor de eerste hapjes. Ben nu op internet allemaal recepten aan het zoeken.

Spaarpot vind ik niet zo leuk, armbandje vind ik wel super leuk! Sock-ons ken ik niet? Die ga ik zo even opzoeken. Kleding heeft ze al bizar veel en het kind is er nog niet eens. Daarnaast vind ik kleding altijd heel erg smaakgevoelig vind ik, dus dat geef ik niet zo graag. Speelring krijgt ze binnenkort al (ze mag tijdens haar zwangerschap iedere maand een cadeautje uitpakken en op speciale datums nog 1 extra).
<<

Anoniem187

Bericht 22 Feb 2017 20:47

Re: Tof kraamcadeau

Niekske schreef:Een kraammand met voor elke dag van de kraamtijd een cadeautje?


Ik heb haar al een zwangerschapsmand gegeven. Ze mag iedere 6e van de maand (ze is op 6 juni uitgeteld) een cadeautje uitpakken, op moederdag een cadeautje en vanaf 6 mei iedere week een cadeautje. Als kraamcadeau wil ik liever een wat groter/duurder cadeau geven i.p.v. allemaal kleine cadeautjes.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 22 Feb 2017 20:48

Re: Tof kraamcadeau

Nog nooit gehoord van een babynestje.. ik leg sjefke straks wel op een voedingskussen bij ons in bed, stukken goedkoper dan zo'n nestje.
Verder is t natuurlijk maar net wat de moeder zelf vind. Mij maakt je bijvoorbeeld weer blij met hele andere dingen dan een hele goede vriendin van mij
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem187

Bericht 22 Feb 2017 20:49

Re: Tof kraamcadeau

Dee schreef:Ik was onwijs blij met mijn baby nestje. Hij is van pippelot. Hierdoor heeft L. de eerste weken heerlijk tussen ons in geslapen. Maar ik zou zeker vragen of ze zoiets wil hebben.

Verder een muziekmobiel voor in de box, babyset voor op de Tripptrapp als ze die heeft, boeken.


Ja, een slaapnestje wil ze heel graag! Dus mijn voorkeur gaat er ook naar uit maar alle leuke kosten ronden de € 70,00. Dat vind ik vrij veel geld. Muziekmobiel heeft ze al, babyset voor de Tripptrapp wil ze niet, boeken vind ik ook leuk! Tips voor boeken?
<<

Anoniem187

Bericht 22 Feb 2017 20:50

Re: Tof kraamcadeau

Elsa schreef:Nog nooit gehoord van een babynestje.. ik leg sjefke straks wel op een voedingskussen bij ons in bed, stukken goedkoper dan zo'n nestje.
Verder is t natuurlijk maar net wat de moeder zelf vind. Mij maakt je bijvoorbeeld weer blij met hele andere dingen dan een hele goede vriendin van mij


Het babynestje is niet zozeer een kussen maar biedt ook de geborgenheid die een baby vaak graag wil. Vandaar dat mensen (en baby's!) er zo weg van schijnen te zijn. Maar ik heb zelf geen kinderen dus ik weet het verder ook niet.
<<

Anoniem316

Bericht 22 Feb 2017 20:53

Re: Tof kraamcadeau

Die van Pippelot zijn 57,90. Die van www.mamaloesbabysjop.nl en jollein zijn € 49,99.
<<

Anoniem187

Bericht 22 Feb 2017 20:58

Re: Tof kraamcadeau

Thanks Dee, daar kan ik wat mee!!
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers