Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ervaringen hongerige baby

<<

Anoniem33

Bericht 15 Okt 2013 21:49

Re: ervaringen hongerige baby

Ja, ik ook Annemie.... Ben best bang dat ze me afwimpelen. En mijn man kan ook niet mee dus sta er alleen voor.... Ben zo emotioneel als maar kan dus jank om het minste of geringste!
<<

Anoniem5

Bericht 15 Okt 2013 21:57

Re: ervaringen hongerige baby

Ik zou juist niet direct voor forte gaan als je van hypoallergene afkomt, dan kan standaard ook al voldoende zijn. Dat maakte bij mijn zoon al verschil en ik zou een kind wat het op standaard goed doet geen forte aanwennen, maar dat bewaren voor als hij nog hongeriger wordt. (Ik vind het echt een heel groot nadeel van kv dat je je aan een max moet houden).

Maar is het wel echt honger? Ik zou er persoonlijk voor kiezen om hem door bijv een osteopaat na te laten kijken. Baby van onze buren huilde ook zn 10 uur per dag en na 2 bezoekjes osteopaat is het echt een super tevreden jochie die alleen een kick geeft als hij de borst wil. Zijn darm zat knel.

Dat het snachts beter gaat is niet zo gek, arme jochie zal uitgeput zijn van al dat huilen.

Als je bang bent dat ze je afwimpelen, waarom maak je niet direct een afspraak bij de huisarts ipv eerst cb af te wachten?
<<

Anoniem16

Bericht 15 Okt 2013 21:58

Re: ervaringen hongerige baby

Wat vervelend meis. Een vriendin van mij haar tweede huilt ook alleen maar, zelfs de osteopaat helpt maar amper. Hopelijk nemen ze je morgen serieus, is er niemand anders die met je mee kan gaan?
<<

Tweeling

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 292

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:27

Bericht 15 Okt 2013 22:39

Re: ervaringen hongerige baby

Echt rot Pien, sterkte! Ik zou een bezoekje osteopaat doen, en inderdaad aankaarten bij het cb en desnoods huisarts.
Afbeelding


Afbeelding
<<

Anoniem28

Bericht 16 Okt 2013 07:45

Re: ervaringen hongerige baby

Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar als hij direct na de fles huilt is het toch geen honger? Zeker als je 'm vervolgens niet wakker kunt krijgen omdat hij zo diep slaapt lijkt me dat ie geen honger heeft. Dan zou hij juist vlak voor de volgende fles ontevreden moeten zijn. Ik zou eerder denken aan onbevredigde zuigbehoefte.. Bij boerpauzes flink huilen, de fles heel snel ophebben en direct na de voeding huilen zijn volgens mij eerder tekenen van onbevredigde zuigbehoefte dan honger.
<<

Anoniem33

Bericht 16 Okt 2013 07:52

Re: ervaringen hongerige baby

Rejoy, wij denken zelf dat de voeding te weinig is omdat hij heel erg blijft happen maar een speen wilt hij niet...
<<

Anoniem166

Bericht 16 Okt 2013 08:02

Re: ervaringen hongerige baby

En zuigen op jullie pink of een doekje? Misschien dat hij dat wel wil en dat je dat langzaam vervangt voor een speen?

Succes vandaag bij het CB. Als jij vertelt waar je mee zit, dan nemen ze je vast serieus. En niet bang zijn om te gaan huilen, het is gewoon een zware periode, dat begrijpen ze daar ook wel. :hug:
<<

Anoniem28

Bericht 16 Okt 2013 08:05

Re: ervaringen hongerige baby

Heb je die andere speen al kunnen proberen? Of therapeutisch voeden? Dan druk je de speen dubbel, hou je de fles op de kop en laat je de speen weer los. Dan druppelt de voeding niet vanzelf uit de fles en moet de baby iets meer moeite doen om te drinken. IK ben natuurlijk geen kinderarts of lactatiekundige, maar ik vind het hele verhaal juist níet op honger lijken. Zeker niet omdat ie na een tijdje als een blok in slaap valt. Hij krijgt ook wel gewoon een lading melk in zijn buikje en dat moet op zijn minst zijn ergste hongergevoel stillen en zou hij niet meer zo hard moeten huilen.

Succes straks :hug:
<<

Anoniem66

Bericht 16 Okt 2013 11:05

Re: ervaringen hongerige baby

B huilde ook na de fles hoor. Had gewoon nog honger. Dus dat kan wel
<<

Anoniem106

Bericht 16 Okt 2013 19:54

Re: ervaringen hongerige baby

Pien schreef:Wij zijn na de geboorte ook begonnen met in zijlihging fles geven. De early birth methode. Hij accepteerde het op een gegeven moment niet meer maar zal het zo weer proberen.


Wat moet ik me hier trouwens bij voorstellen?
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers