Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


bruiloftsjurkje, jullie mening

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 22 Okt 2013 12:40

Re: bruiloftsjurkje, jullie mening

Ben wel blij dat ik het risico heb genomen hoor Bliss, ik bestel heel vaak op het internet en dit is de eerste keer dat ik echt teleurgesteld ben, toevallig de eerste keer dat ik het op maat heb gedaan. Maat klopt ook wel, maar de stof niet - hij hangt niet soepel. Vermaken is ook geen optie, de stof is te ruw.. Heb vriendin die is designer, wellicht kan zij er nog wel wat mee. Maar ook dat fluoriderende gele lint vind ik echt vreselijk.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem44

Bericht 22 Okt 2013 13:42

Re: bruiloftsjurkje, jullie mening

Waarom een jurk op maat laten maken? Zitten de normale maten je niet goed?
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 22 Okt 2013 13:47

Re: bruiloftsjurkje, jullie mening

Waarom niet op maat laten maken. Een mens wil ook wel eens wat.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem44

Bericht 22 Okt 2013 13:50

Re: bruiloftsjurkje, jullie mening

Ik zou me dat kunnen voorstellen als de normale maten je totaal niet goed zitten, als je dus een lichaam hebt dat uit verhouding is (heel lange benen, of juist lange armen, brede heupen, maar een kleine boezem, etc. etc.) Maar bij een gangbare verhouding passen de normale maten toch gewoon prima?
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 22 Okt 2013 13:55

Re: bruiloftsjurkje, jullie mening

Sommige jurken die je mooi vind kunnen alleen maar op maat gemaakt worden.
Wat maakt het uit?
Dit is nu eenmaal een jurk die niet uit een standaard winkel komt waar de hele wereld in loopt.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Okt 2013 14:13

Re: bruiloftsjurkje, jullie mening

Mijn kleding moet vaak vermaakt worden. Broeken te lang, te veel plek vij de boezem. Kijk t-shirts is iets anders dan een nauw aansluitend jurkje met een corset. Gelukkig zijn mensen in mijn omgeving handig met een naaimachine :)
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 23 Okt 2013 12:28

Re: bruiloftsjurkje, jullie mening

Tja ED, inderdaad: waarom niet? Ik had de keus om een S te nemen of voor paar dollar meer hem op maat te laten maken. Dan past het dus precies, in theorie. Helaas dus niet zo goed uitgepakt, als past alles inderdaad tot op de mm. Het is de stof die de jurk ondraagbaar maakt helaas.. Was die dunner geweest, was deze jurk mij dus letterlijk op het lijf geschreven..
Afbeelding
Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 23 Okt 2013 14:11

Re: bruiloftsjurkje, jullie mening

Wat balen zeg. Gelukkig heb je nog even tijd om een ander jurkje te vinden.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem273

Bericht 23 Okt 2013 14:13

Re: bruiloftsjurkje, jullie mening

Via welke site had je het jurkje besteld, Marsy? Balen joh!
<<

Bronx

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 129

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:05

Bericht 23 Okt 2013 14:21

Re: bruiloftsjurkje, jullie mening

Wat zonde zeg! Op het plaatje lijkt het hele soepele stof. Hopelijk vind je snel een ander jurkje en krijg je hier nog iets van terug.
♡2015
♡2018
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers