Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 12 Feb 2017 16:55

Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

In mei gaan we trouwen. Nu hadden we min of meer besloten om eind deze maand weer te beginnen met de mmm voor een 2e kindje. ( Ovulatie inductie).

Mn gevoel roept nog steeds heel hard JA maar mn verstand zegt nu dat het misschien beter is om te wachten.

Ik weet dat we zelf moeten beslissen hoor maar wat zouden jullie doen als je mij was?
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 12 Feb 2017 17:13

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

Starten. Had je bij je eerste zwangerschap veel last?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem315

Bericht 12 Feb 2017 17:15

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

Ik weet natuurlijk niet precies wat voor impact het traject heeft op je lichaam en geest, maar mijn gevoel zegt: beginnen!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 12 Feb 2017 17:28

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

Je hebt er destijds ook lang over gedaan (toch?) en natuurlijk kan dat nu anders zijn, maar ik zou de gok wagen.
L2014 & H2017
<<

Anoniem236

Bericht 12 Feb 2017 18:51

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

Eerst trouwen, ik zou niet het risico willen lopen kots misselijk te zijn op mijn eigen bruiloft. Ook omdat het al bedt wel snel mei is en er naar mijn mening niet heel lang gewacht hoeft te worden.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Feb 2017 19:21

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

Met de ervaring van mijn eerste zwangerschap zou ik zeggen: wachten.
Ik ben 25 weken kots misselijk, ziek en doodmoe geweest.
Dat zou ik echt zonde vinden van de dag.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 12 Feb 2017 20:38

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

Ik zou wachten met de mmm. In de eerste 15 weken van mijn zwangerschap zou het echt geen leuke dag worden. En ik zou graag een wijntje drinken ;)
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 13 Feb 2017 08:59

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

Wij hebben destijds gewacht met een tweede kindje tot na onze bruiloft.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Anoniem211

Bericht 13 Feb 2017 09:07

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

Ik zou er gewoon voor gaan
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 13 Feb 2017 09:09

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

Ik zou er voor gaan. Je weet nooit hoe lang het gaat duren, het zo zonde zijn als je het uitstelt en vervolgens nog een jaar op een zwangerschap zit te wachten. Het is gewoon niet te plannen, met die bruiloft komt het wel goed.

♥♥
<<

Anoniem328

Bericht 13 Feb 2017 09:24

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

Shally ik zou er gewoon voor gaan.
De vorige zwangerschap ben je niet echt ziek geweest toch?
Ik denk dat als jullie het nu gaan uitstellen, dat je de komende maanden er steeds aan moet denken en ervan baalt. Je weet dat het langer kan duren en ik denk dat het veel meer rust geeft om het nu meteen te gaan proberen.
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 06:13

Bericht 13 Feb 2017 09:39

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

.
Laatst gewijzigd door Believe op 03 Apr 2017 14:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Anoniem250

Bericht 13 Feb 2017 10:05

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

Je gaat in mei al trouwen. Dat is harstikke snel. Daar zou ik wel op wachten. Maar ik zie er zwanger ook uit als een dweil. En ik zou op mijn grote ultieme feest graag alcohol willen drinken. En drie maanden meer of minder zou mij niet uitmaken. Och en die eerste drie maanden ben je vaak ook zo moe. Ook niet zo'n beste combinatie met een feestelijke dag.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 11:18

Bericht 13 Feb 2017 10:07

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

Ik zou denk ik toch wachten. Dat je de eerste zwangerschap niet ziek/zwak/misselijk bent geweest, is geen garantie voor succes. De eerste zwangerschap heb ik helemaal geen last gehad van misselijkheid of overgeven, bij de tweede zwangerschap ben ik vanaf week 5 begonnen met tientallen keren overgeven op een dag en dat heeft doorgezet tot week 30.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem328

Bericht 13 Feb 2017 10:53

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

Ik denk alleen dat Shally het heel lastig vindt om langer te wachten met het starten van de mm.
Je gaf een poosje geleden zelf ook al aan dat het heel dubbel is.
En je weet nu nog niet goed wat te doen. Dus dat betekent wel dat je er mee in je maag zit.
Als je daar echt last van hebt dan zou ik 'gewoon' beginnen en niet langer wachten.
Als je er niet teveel last van hebt, dan zou ik wachten.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 13 Feb 2017 14:00

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

Olijfje schreef:Ik denk alleen dat Shally het heel lastig vindt om langer te wachten met het starten van de mm.
Je gaf een poosje geleden zelf ook al aan dat het heel dubbel is.
En je weet nu nog niet goed wat te doen. Dus dat betekent wel dat je er mee in je maag zit.
Als je daar echt last van hebt dan zou ik 'gewoon' beginnen en niet langer wachten.
Als je er niet teveel last van hebt, dan zou ik wachten.


Ik vind het zo lastig..
Bij de vorige zwangerschap nergens last van gehad. Maar dat is natuurlijk geen garantie dat ik nu weer nergens last van zou hebben.
Ik drink geen alcohol dus daar hoef ik het ook niet voor te laten.

Omdat het de vorige keer ook best even geduurd heeft zou ik daarom nu al willen beginnen. Maar aan de andere kant, wat sommigen van jullie al zeggen, het is al over 3 maanden.
Het voelt zo dubbel, het is gewoon verstandig om na de bruiloft te beginnen aangezien het niet te plannen is in de zin van 'hoelang prikken' en misschien dan wel ongesteld op mn bruiloft.

Aan de andere kant voelen die 3 maanden wachten ook als 'weggegooide maanden'.

Pff ben er nog niet over uit.
Mijn vriend gaat mee in wat ik besluit al vindt hij het wel verstandiger om te wachten.. dus denk dat ik toch maar naar hem luister. We moeten er tenslotte samen over eens zijn.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 13 Feb 2017 14:40

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

Ik zou wachten. M'n eerste zwangerschap was wel te doen maar de tweede was ik hartstikke ziek. Ik kon vaak niet eens m'n bed uit, laat staat trouwen.

(Ik ben overigens wel getrouwd haha m'n tweede zwangerschap. 35 weken zwanger, op dinsdagmorgen)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem328

Bericht 13 Feb 2017 14:51

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

Shally ja ik dacht al wel dat je het erg moeilijk vindt.
Als je eenmaal voor een tweede gaat en je weet dat je de medische molen in moet, dan voelt elke maand die je langer moet wachten als vertraging. De vraag is dat als je ervoor kiest om 3 maanden te wachten, of je het dan los kunt laten. Dus als je de keuze maakt om te wachten, dan moet het ook goed zijn en klaar en moet je je lekker kunnen richten op de bruiloft.
Mocht je daartoe niet in staat zijn, dan zou ik ervoor kiezen om er toch nu al voor te gaan. Ik zou niet de drie maanden voor je bruiloft alleen maar gefrustreerd willen zijn.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 13 Feb 2017 15:07

Re: Nu starten met mmm voor 2e of eerst trouwen?

Poeh, wat een lastige keuze zeg. Ik heb geen advies - al zegt mijn gevoel wachten - maar wil je veel succes wensen met het maken van jullie keuze.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Indigo