Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


No-claim autoverzekering

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 09 Feb 2017 22:30

No-claim autoverzekering

Hoi meiden, ik heb even een stomme vraag over no-claim bij een autoverzekering.
Stel je hebt 80% no-claimkorting, heb je dan echt 80% korting op je verzekeringspremie?
<<

Anoniem221

Bericht 09 Feb 2017 23:18

Re: No-claim autoverzekering

Je bedoelt in schadevrije jaren? Want die krijg je inderdaad als korting op je autoverzekering.

Ik heb momenteel 80% korting (12 schadevrije jaren). Maar owee als ik schade rijdt. Dan ben je het binnen no time kwijt. Hoeft het nog niet eens een grote schade te zijn.
<<

Anoniem192

Bericht 09 Feb 2017 23:20

Re: No-claim autoverzekering

Daarom kan je het bij kleine schades altijd beter zelf regelen, zo zonde anders! Ik geloof wel dat dat je korting is dan die 80% maar het kan misschien per verzekeraar nog wel schelen waar je precies op uit komt.
<<

Anoniem221

Bericht 10 Feb 2017 00:56

Re: No-claim autoverzekering

Ik heb zes jaar terug een aanrijding veroorzaakt. Ik had op dat moment meer schadevrije jaren dan dat ik een rijbewijs had. Een cadeautje van mijn vader, omdat Univé erachter was gekomen, door verspreking van mijn vader, dat hij de verzekering van de auto van zijn dochter op zijn naam had. Zes jaar geleden ben ik al uitdraaiende uit een parkeerplaats aangereden, mijn schuld, en dus schade. Schade viel mee, had ik best zelf kunnen betalen achteraf, maar leek me handiger om het te declareren. Daar gingen mijn 8 schadevrije jaren. Dat vond ik zo zuur. En dat voor 400 euro. :palm:
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 10 Feb 2017 08:22

Re: No-claim autoverzekering

Huh Fedora, eerst zeg je ik heb er 12, vervolgens dat je 6 jaar geleden er 8 bent kwijtgeraakt... dan heb je er nu toch maar 6?

Ot: het is inderdaad altijd handig om te kijken wat je kwijtraakt en of dat in verhouding staat tot de kosteen van de schade.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2391

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 10 Feb 2017 08:46

Re: No-claim autoverzekering

Ze zegt dat ze er nu 12 heeft
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 10 Feb 2017 11:20

Re: No-claim autoverzekering

Je kan een schade binnen een jaar nog terugbetalen aan de verzekeraar hoor, dan wordt de B/M gewoon weer aangepast.
<<

Anoniem221

Bericht 10 Feb 2017 12:19

Re: No-claim autoverzekering

Ik zei niet dat ik er toen twaalf had. Ik denk dat ik er op dat moment een stuk of veertien had. Zoals ik al zei heb ik schadevrije jaren meegekregen van mijn vader. Puur om een beetje korting te krijgen. Ik was immers nog jong en risicovol dus ging van, ik geloof, dertig euro (toen pap het op naam had) naar tachtig euro (op eigen naam). Puur omdat ik jong was. Met schadevrije jaren werd het iets goedkoper. En het is inmiddels zes jaar geleden dus na de schade ga je weer opbouwen met schadevrije jaren.

Dus zes/zeven jaar geleden een aanrijding. Ik had 14 schadevrije jaren. Daar gingen 8 schadevrije jaren af. Dat zijn er dan nog zes. Maar daarna geen schade meer gereden, dus 6 schadevrije jaren bij. En dat maakt dat ik nu 12 schadevrije jaren heb. Zo ongeveer, want het enige wat ik weet is dat ik 80% korting heb op de premie.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers