Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


.

<<

Anoniem72

Bericht 14 Okt 2013 20:34

.

.
Laatst gewijzigd door Anoniem72 op 10 Dec 2014 20:16, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem144

Bericht 14 Okt 2013 21:01

Re: Slaan afleren

In de hoek of ik loop bij haar weg / geef haar geen aandacht.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 14 Okt 2013 21:14

Re: Slaan afleren

Doen alsof je moet huilen, dat je erg verdrietig bent dat hij je slaat, tenminste dat hielp hier wel, daar schrok hij van.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem72

Bericht 14 Okt 2013 21:21

Re: Slaan afleren

.
Laatst gewijzigd door Anoniem72 op 10 Dec 2014 20:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem162

Bericht 14 Okt 2013 21:22

Re: Slaan afleren

Ik heb ook altijd overdreven veel verdriet en pijn, dat is het enige wat indruk maakt.
<<

Anoniem16

Bericht 14 Okt 2013 21:31

Re: Slaan afleren

Hij heeft het eigenlijk vrijwel nooit gedaan maar; Zeggen dat het mij heel erg pijn deed ( praten vanuit de ik-boodschap)
Wanneer het daarna nog een keer gebeurde zette ik hem in de hoek. Heb hem ook een keer een hele zachte tik teruggegeven om hem te laten ervaren dat eht niet fijn is. Dat met nog het beste resultaat want daarna was het klaar.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 14 Okt 2013 22:29

Re: Slaan afleren

Hier werkte het bieden van een alternatief het best. Op het moment dat ze wilde slaan/sloeg, haar handje vastpakken en zeggen dat je slaan niet fijn vindt, maar aaien wel. En dan voordoen met haar handje.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers