Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

<<

Heksenketel

Kwebbel

Berichten: 277

Geregistreerd: 13 Sep 2016 20:43

Bericht 06 Feb 2017 20:40

Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Vooropgesteld dat ik zelf gruwel van carnaval vrees ik dat mijn kinderen dezelfde mening hierover hebben ;)

Afgelopen weekend wilde ik een outfit met ze gaan kopen maar dat was een grote ellende. Oudste had al vaker aangegeven Carnaval op school heel stom en druk te vinden en wil echt niet gaan. Ze wilden allemaal niets kopen en geen carnaval vieren op school.

Aan de ene kant denk ik kom op gewoon gaan... misschien is het wel erg gezellig die dag en het hoort er natuurlijk ( helaas ;) ) gewoon bij. Ik wil ze ook niet zomaar thuislaten wanneer ze geen zin hebben natuurlijk.

Aan de andere kant weet ik wat een enorme drukte het op die dag is op hun school en geef ik er niets om wanneer ze thuis blijven. Ik doe ze echt geen plezier met die dag.

Ik neig eerlijk gezegd naar thuis houden. Wat zouden jullie doen? Overigens is alleen de jongste nog niet leerplichtig...
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 06 Feb 2017 20:46

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Ik zou ze denk ik gewoon laten gaan. Nu is het carnaval maar misschien is straks de sportdag niet leuk of de kerstviering. Als je daar eenmaal aan begint ...
<<

Anoniem331

Bericht 06 Feb 2017 20:47

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

He, is er zo'n topic niet al eens eerder geweest? Ik zou zeggen gewoon naar school, al dan niet verkleed maar thuisblijven wat hier geen optie. Helemaal niet als ze leerplichtig zijn.
<<

anoniem213

Bericht 06 Feb 2017 20:52

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Popcorn schreef:He, is er zo'n topic niet al eens eerder geweest? Ik zou zeggen gewoon naar school, al dan niet verkleed maar thuisblijven wat hier geen optie. Helemaal niet als ze leerplichtig zijn.

Ja, van Maeve: post521215.html
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1935

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 06 Feb 2017 20:56

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Ik zou ze ook gewoon naar school laten gaan. Jij geeft aan dat je er van gruwelt, grote kans dat je kinderen beïnvloed worden door jouw gevoel bij carnaval.
2011 2012 2017
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 06 Feb 2017 21:01

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Sjonge wat toevallig dit :-D
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 06 Feb 2017 21:01

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Ik zou ze ook naar school sturen. Niet verplichten om wat aan te trekken, maar wel zelf een outfit uit kiezen en in een tas meegeven.
L2014 & H2017
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 06 Feb 2017 21:07

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

:laughcry:
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem184

Bericht 06 Feb 2017 21:12

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Ik had ook al een deja vu. Maar wat ilovethe90s zegt, inderdaad.
<<

Anoniem236

Bericht 06 Feb 2017 21:19

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Als jij maeve niet bent, eet ik mijn schoen op.

Ik zou ze gewoon laten gaan, het leven bestaat ook uit dingen die niet zo leuk zijn. Als ze niet willen verkleden, prima toch, maar op school gewoon doen wat van je verwacht wordt.
<<

Anoniem210

Bericht 06 Feb 2017 21:41

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Haha sherlocks.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 06 Feb 2017 22:11

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Haha jemig Heksenketel ik snap echt niet dat je het niet gewoon toegeeft. Waarom zo raar liegen?

♥♥
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 06 Feb 2017 22:52

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

June :heart:

Wat Ilovethe90s zegt, als ze dit mogen skippen van je, waar leg je dan de grens?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Feb 2017 23:56

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Ik zou ze daar niet om thuis houden. Sommige dingen zijn gewoon niet zo leuk, ook niet voor kinderen, jammer dan. Het is geen nare gelegenheid, geen gevoelige dag of iets. Dus ik zou geen reden zien om ze thuis te laten, omdat ze het 'echt niet leuk' vinden. Ik zou het zelf alleen misschien overwegen als m'n kind echt panisch zou zijn voor alles wat met verkleden te maken heeft, dus maskers enzo. Dus bij een echte intense angst. Maar dan zou ik eerder gaan helpen op school om te zorgen dat ik er bij ben, dan ze thuis houden. Maar goed, jij bent natuurlijk zelf al aanwezig op school als juf :angel:
Let's discover the world together.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 07 Feb 2017 05:50

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Ze gewoon laten gaan. Mijn collega's en ik vinden het ook een verschrikkelijk feest. Maar vieren het ook heel uitbundig mee. Zijn die mensen weer weg, gaan wij weer over tot de orde van de dag. Wij hebben ook heel veel kinderen die het niet vieren. En leggen ook altijd uit, je kunt niet alles leuk vinden. Dat gaat later in het leven ook niet. Maar je doet gewoon mee, of je het nou leuk vindt of niet.
10-08-2017 ♥
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 07 Feb 2017 07:04

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Ik zou ze dan wel dus thuis houden. Het heeft verder ook echt geen enkel nut en ik vind carnaval zelf een 'dom' feest zonder achterliggende gedachte. Naar sportdagen en paas- en kerstvieringen zouden ze gewoon heen moeten.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem184

Bericht 07 Feb 2017 07:54

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Nou, ik vind altijd nog wel een verschil zitten tussen het volwassen carnavalsfeest (wat ik inderdaad echt niet leuk vind, maargoed, dat komt gewoon omdat ik niet van mega uitbundige en vaak dronken verklede volwassenen hou) en een carnavalsfeest op school, wat eigenlijk niet meer dan een kinderverkleedfeest is met misschien wat hapjes, limonade en muziek. Daar zou ik m'n kind gewoon heen laten gaan, met de mededeling: kom op, als je er eenmaal bent, is het vast leuk. En idd Heksenketel, je bent zelf ook aanwezig, vinden ze het niks, dan komen ze jou toch helpen? :)
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 07 Feb 2017 08:13

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een kind een feest met verkleden en lekker eten en drinken niet leuk vindt. Wel kan ik me voorstellen dat zr vanuit huis zo erg meekrijgen dat carnaval stom is, dat ze het zelf ook niet meer leuk vinden. Ik zou ze de kans gunnen om te ervaren dat het wel leuk is en ze dus laten gaan.

En ik snap er werkelijk helemaal niks van dat je ontkent Maeve te zijn maar helemaal niet je best doet dit te verbloemen.
<<

Anoniem281

Bericht 07 Feb 2017 08:21

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Ho ho, Heksenketel heeft anders wel een derde kindje :nerd:

Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Feb 2017 08:45

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Hahaha
#teammaple🍁
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 07 Feb 2017 08:45

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Afbeelding
Van meest actieve forummer naar grootste faker.

♥♥
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 07 Feb 2017 08:49

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Soms moet je dingen doen die je niet zo leuk vindt. Krijg je niks van. Dus gaan met die banaan en gelukkig is het maar 1 dag.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem304

Bericht 07 Feb 2017 08:51

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Elliot schreef:Afbeelding
Van meest actieve forummer naar grootste faker.

Godsamme hahaha. :laughcry: :laughcry: :laughcry:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 07 Feb 2017 09:07

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Jij vindt mij leuk vandaag he Cotton? Ik mezelf ook hoor, dus niks mis mee!

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 07 Feb 2017 09:10

Re: Carnaval op school...wat zouden jullie doen?

Elliot schreef:Jij vindt mij leuk vandaag he Cotton? Ik mezelf ook hoor, dus niks mis mee!

Je hebt zo je momenten! :banaan:
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers