Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bij de eerste Clomid, bij de tweede ook?

<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 14 Okt 2013 16:27

Bij de eerste Clomid, bij de tweede ook?

In juni ongeveer willen we voor n tweede gaan. In december wil ik het spiraaltje eruit laten halen en kijken wat mijn cyclus doet ivm de PCO

Zijn er meiden die de eerste hebben gekregen met clomid en de tweede niet? Is er iets dat ik zelf kan doen om dit keer wel n mooie cyclus te krijgen? Mijn hormoonwaardes waren destijds wel goed, ik had alleen de kenmerkende kralenkrans en mijn menstruatie bleef uit
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 14 Okt 2013 16:47

Re: Bij de eerste Clomid, bij de tweede ook?

Ik een beetje :)

Bij N. werd ik wel uit mezelf ongesteld maar zeer onregelmatig en lange cycli. Met temperaturen heb ik nooit een eisprong kunnen ontdekken. Toen heb ik Clomid geslikt. 50 en 100 mg deden niks, bij 150mg had ik wel een eisprong maar na 6 rondes nog niet zwanger. Ze hebben een HSG gemaakt, daar kwam niks uit. Daarna 2 maanden rust van het ziekenhuis en in die 2e maand bleek ik zwanger.

Na de bevalling werd ik na iets van 6 maanden ongesteld (ik heb tot 5 maanden BV gegeven). Daarna had ik een nette cyclus van rond de 30 dagen. In de maand dat ik zwanger raakte van F. was die zelfs de 28 dagen uit het boekje.
<<

Anoniem113

Bericht 14 Okt 2013 16:58

Re: Bij de eerste Clomid, bij de tweede ook?

Ik heb voor deze zwangerschap en de zwangerschap hiervoor, werd mk, geen clomid gebruikt.

Ik had een cyclus tussen de 38 en 42 dagen ongeveer.
<<

Patsy

Bericht 14 Okt 2013 17:21

Re: Bij de eerste Clomid, bij de tweede ook?

Een vriendin van mij heeft bij de eerste clomid gebruikt, zij had geen cyclus. Van de tweede en derde is ze spontaan zwanger geworden. Bijna een jaar na de bevalling van de eerste werd ze voor het eerst weer ongesteld (ik weet dit zeker omdat dit op de dag was dat ze ging trouwen). Daarna had ze een vrij regelmatige cyclus. Van nr 2 en 3 was ze ook vrij snel zwanger volgens mij.
<<

miss22

Noob

Berichten: 112

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:08

Bericht 14 Okt 2013 17:22

Re: Bij de eerste Clomid, bij de tweede ook?

Hey

Hier bij de oudste zwanger geraakt met slikken van clomid en iui behandeling en bij de tweede spontaan zwanger :-)
Het kan dus echt al had ik het bij ons echt niet verwacht
Afbeelding

Afbeelding
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 14 Okt 2013 18:11

Re: Bij de eerste Clomid, bij de tweede ook?

Hier bij allebei de zwangerschappen Clomid gebruikt. Bij deze zwangerschap sloeg de Clomid helaas niet meer aan en ben ik overgestapt op de injecties.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Earane

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 14 Okt 2013 18:21

Re: Bij de eerste Clomid, bij de tweede ook?

Van mijn dochter ben ik zwanger worden door het gebruik van Clomid en Pregnyl. Ik had erg lange cyclussen, waardoor ik maar 3 á 4 keer per jaar ongesteld werd. Het lijkt erop dat mijn lichaam gereset is na de bevalling, want ik had lange, maar redelijk regelmatige cyclussen van 40-44 dagen. Ik ben een paar maanden geleden zelfs onverwachts zwanger geworden. Helaas werd dit een miskraam. Nu we bewust voor een tweede gaan, ga ik het eerst een tijdje zonder medicatie proberen.
Maart 2012 September 2014
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 14 Okt 2013 18:46

Re: Bij de eerste Clomid, bij de tweede ook?

Ik heb bij de eerste zwangerschap clomid gebruikt. Uiteindelijk in de 5 e ronde zwanger. Ik had lange en onregelmatige cycli. Begin dit jaar spiraal laten verwijderen. Gelijk ongesteld en een cyclus van 30 dagen. 2e ronde al zwanger!
<<

Anoniem 42

Bericht 14 Okt 2013 19:37

Re: Bij de eerste Clomid, bij de tweede ook?

Ook hier een positief verhaal. Ondanks PCO gewoon normaal zwanger geworden. Als ik koolhydraatarm eet, verdwijnt bij mij de PCO.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 14 Okt 2013 19:46

Re: Bij de eerste Clomid, bij de tweede ook?

Wat een fijne verhalen allemaal!
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Calimero

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 493

Geregistreerd: 05 Okt 2013 15:28

Bericht 14 Okt 2013 19:54

Re: Bij de eerste Clomid, bij de tweede ook?

Hier ook een positief verhaal. Bij de eerste, 1 ronde clomid gebruikt en toen gelijk zwanger. Na de zwangerschap een koperspiraaltje laten zetten, omdat ik even helemaal geen hormonen meer wilde. In juni die laten verwijderen, wel onregelmatig en lange cyclussen. Maar in November spontaan zwanger van de tweede.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 14 Okt 2013 20:52

Re: Bij de eerste Clomid, bij de tweede ook?

Hier was het net andersom.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem31

Bericht 15 Okt 2013 07:45

Re: Bij de eerste Clomid, bij de tweede ook?

Wij hebben bij de eerste ook clomid gebruikt. maar mijn zoon was een spontane zwangerschap. was toen ook schrikken dat ik zwanger bleek na 6 maanden na de geboorte van de oudste

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers