Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Houten speelgoed dieren

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 27 Jan 2017 11:58

Houten speelgoed dieren

Ik ben opzoek naar houten speelgoed dieren. Nu zie ik allerlei varianten en prijsklassen voorbij komen in diverse webshops. Welke houten dieren hebben jullie en waarom specifiek deze?
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 27 Jan 2017 12:06

Re: Houten speelgoed dieren

Wij hebben zelf geen dieren van hout, maar ik vind ze persoonlijk van Ostheimer erg mooi en van goede kwaliteit. Bij zoon op de psz en dochter in de klas hebben ze daar ook dingen van. Ze zijn alleen erg prijzig vind ik, vooral als je wat meer dieren wilt hebben.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2391

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 27 Jan 2017 12:16

Re: Houten speelgoed dieren

Holztiger hebben wij, prachtig! Ook prijzig, net als Ostheimer
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 27 Jan 2017 12:27

Re: Houten speelgoed dieren

Maar wat maakt Ostheimer en Holtziger zo bijzonder? Is de kwaliteit zoveel beter en mooier dan van een goedkoper merk?

Van Ostheimer begrijp ik dat de dieren gemaakt worden door mensen met een beperking. De gedachte dat je met de aankoop van de houten dieren zo'n werkplaats steunt spreekt mij wel aan. Al vind ik €10 voor één dier wel vrij prijzig.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 27 Jan 2017 13:15

Re: Houten speelgoed dieren

Ik vind het ook erg duur hoor, daarom heb ik er ook niks van. Zou het wel leuk vinden, maar mijn kinderen hebben sowieso andere interesses (de ene poppetjes zoals LEGO en prinsessen en barbies en de andere auto's), dus dan ga ik dit niet kopen. Maar ik vind het wel mooi. Het gaat ook lang mee heb ik begrepen. En de prijs wordt denk ik grotendeels bepaald door het feit dat het duurzaam speelgoed is, zowel qua materiaalgebruik (soort hout, verf etc) als qua manier van fabriceren. Maar daardoor is het wel een dure hobby als je wat meer dieren /figuren zou willen.

Er zijn vast ook goedkopere alternatieven, maar daar heb ik geen idee van, omdat ze hier momenteel sowieso met andere dingen spelen.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2391

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 29 Jan 2017 15:22

Re: Houten speelgoed dieren

Wat Hippie zegt idd, het is echt goed spul van goede kwaliteit. De dieren zijn ook behoorlijk groot
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers