Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kenia

<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 20 Jan 2017 19:55

Kenia

Wie van jullie is er al in Kenia geweest? En wat moet je daar absoluut gedaan hebben volgens jou?
Zijn er ook nog dingen waar je op moet letten? Zijn er ook dingen die je tegen vielen?

Wij zitten er namelijk over na te denken om dan richting Mombasa te gaan. Is dat ook een aanrader?

Of zijn er andere steden of plekken wat leuker/fijner/mooier zijn?
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 28 Jan 2017 18:43

Re: Kenia

Niemand?
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 21:05

Bericht 29 Jan 2017 15:18

Re: Kenia

Heb je voor jezelf helder wat je er graag wil gaan doen? Wil je er een strandvakantie maken of wil je ook parken bezoeken?
Ik had destijds een hotel aan de kust bij Mombasa. Van daaruit ben ik een aantal dagen op safari geweest naar Tsavo East, Tsavo West en naar Amboseli National Park. Daarnaast heb ik nog andere plaatsen bezocht.
<<

Anoniem244

Bericht 29 Jan 2017 17:36

Re: Kenia

Ik ben in Kenia geweest maar heb alleen safari's gedaan.
Geboekt via www.brendafrica.com
Gingen toen op pad met een Keniaanse gids / chauffeur (prive)

Ben in Samburu, aberdare, lake nakuru, meru national park geweest
Zou heel graag terug willen naar Kenia en Tanzania want ben echt verliefd geworden op die landen :-)
<<

Anoniem328

Bericht 30 Jan 2017 11:54

Re: Kenia

Wij zijn er ook geweest. Prachtig! Wil ooit nog een keer terug!
Het Masai Mara park was werkelijk fantastisch. Toen wij er waren was er net de trek van Masai Mara naar Serengeti. Vele honderdduizenden gnoes hebben we voorbij zien rennen. Heel overweldigend. De hele big five hebben we daar verder ook gespot.
Maar ook het baringomeer en nakuru park zijn de moeite waard.
En wat ik ook heel erg tof vond was Hell's gate park. Daar kun je doorheen fietsen/wandelen. Wij hebben dat met de mountainbike gedaan. Supertof. Al fietsend kom je vanalles tegen, zebra's, giraffen, pumba's. Echt een bijzondere ervaring. En je kunt daar vervolgens ook een wandeling door de njorowa gorge kloof doen. Echt geweldig en heel spannend. Een wandeling is het bijna niet te noemen. Je moet echt klimmen en afdalen van rotspartijen en watervalletjes.
Oh ik wil terug!!!

Ik zou trouwens ook echt overwegen om ook Tanzania erbij te betrekken! Serengeti park was wel echt het hoogtepunt van de hele reis!
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 09 Feb 2017 21:38

Re: Kenia

Dank jullie wel voor jullie antwoorden. Ben nog een beetje aan het puzzelen hoe en wat. Maar hier kan ik wel wat mee.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers