Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Felle lokken in haar, verven of extensions?

<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 14 Jan 2017 00:11

Felle lokken in haar, verven of extensions?

Hoi allemaal,

Ik wil graag een paar lokken van mijn haar in een felle kleur, paars of roze/rood, zoiets. Het liefst wil ik die in onderste plukken, zodat mijn eigen blonde haar eroverheen valt en ik niet per se met uitgroei zit. Nu vraag ik me af of dat het handigst is om te verven of een paar extensions te nemen. Overwegingen voor verf:
* Ziet er waarschijnlijk leuker uit dan van dat nephaar
* Goedkoper (pakje verf heb je al voor een euro of 7/8, mijn budget is vrij beperkt als arme student)
* Hoeft niet bij te kapper, en ik hoef niet twee keer per dag dingen in en uit mijn haar te halen.

Overwegingen voor extensions:
* Houdt waarschijnlijk langer (felle kleuren zijn niet zo kleurvast hoorde ik)
* Je weet precies welke kleur je krijgt, terwijl verf op blond haar nog weleens verschillend wil uitpakken (ik wil niet bleken)
* Ik kan ze uithalen als ik niet meer wil

Wat denken jullie? Een belangrijke overweging is ook nog dat het voor september eruit moet kunnen zijn, aangezien ik dan stage ga lopen in een werkveld waarin ik niet zeker ben of dit wel gewaardeerd wordt.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Jan 2017 00:25

Re: Felle lokken in haar, verven of extensions?

In jouw geval zou ik voor extensions gaan. Felle kleuren zelf verven op blond haar kan echt een crime zijn en denk niet dat je er erg blij van word. En dat zeg ik met ervaring in groen, paars en rood haar.
<<

Twellie

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 24 Dec 2016 00:37

Bericht 14 Jan 2017 00:28

Re: Felle lokken in haar, verven of extensions?

Heb eigenlijk nog nooit mooie goedkope extensions gezien in felle kleuren. Er zit vaak zo'n synthetische glans op. Zelf verven lijkt me ook erg tricky.

En wat dacht je van bijvoorbeeld haarkrijt? Of wil je het niet steeds opnieuw doen?
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 14 Jan 2017 00:36

Re: Felle lokken in haar, verven of extensions?

Bedankt! Ja ik weet hier dus echt best wel weinig van af, maar ik had begrepen dat haarkrijt enorm afgeeft op je kleding. Dat vind ik wel een beetje een probleem.
<<

Anoniem257

Bericht 14 Jan 2017 02:36

Re: Felle lokken in haar, verven of extensions?

Met regen is krijtverf ook niet ideaal. Ik zou in houwn geval gaan coor extension. Er zijn genoeg betaalbare gekleurde extensions. Echt haar en niet synthetisch.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 14 Jan 2017 11:47

Re: Felle lokken in haar, verven of extensions?

Jaren geleden had ik zwart haar en ik heb toen ook een poos een paar blauwe extensions gehad. Ik ben wel blij dat ik het er niet heb in laten verven maar ik de extensions kon laten weghalen wanneer ik wilde. In het begin jeukte het wel maar geen idee meer hoelang, is lang geleden al. Ik vond het zo vet en stiekem zou ik het nog wel weer eens willen haha!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 14 Jan 2017 20:15

Re: Felle lokken in haar, verven of extensions?

Bedankt! Het lijkt erop dat het extensions worden dan :) Laat je dat bij een kapper zetten of is dat ook zelf te doen? Iemand enig idee wat een paar extensions zouden moeten bij de kapper? Ik zie overal alleen prijzen voor als je je hele jaar wil laten doen

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers