Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mijn bevallingsverhaal

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Jan 2017 07:24

Re: Mijn bevallingsverhaal

<3
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 09 Jan 2017 08:25

Re: Mijn bevallingsverhaal

Mooi je verhaal Jip!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 09 Jan 2017 09:47

Re: Mijn bevallingsverhaal

Klinkt als een fijne bevalling Jip!
2012 & 2016
<<

Anoniem315

Bericht 09 Jan 2017 12:56

Re: Mijn bevallingsverhaal

Ik vind het echt stom dat je schoonvader het heeft over 'een goede beurt maken'. Uhm. Hallo. ZIJ heeft op dit moment goede beurten bij JULLIE te maken door jullie wensen en behoeftes te accepteren. Goed dat je je grenzen aangeeft! Het is jouw baby en jij moet er voor zorgen dat dat kleine mopje rustig kan wennen aan de wereld om haar heen. Echt belachelijk dat je schoonmoeder zich zo achtergesteld voelt. Het gaat om het welbevinden van de baby, niet het hare!

Pff, ik kan hier erg kriegel van worden.

Lekker je tijd nemen Jip! Je klinkt als een lieve en zorgzame moeder :)
<<

Anoniem257

Bericht 09 Jan 2017 13:11

Re: Mijn bevallingsverhaal

Helemaal eens met Exo, kan daar ook kriegel van worden! Kan er echt heel slecht tegen. Allemaal eigenbelang
<<

Anoniem260

Bericht 09 Jan 2017 13:14

Re: Mijn bevallingsverhaal

Amen to that!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 09 Jan 2017 16:36

Re: Mijn bevallingsverhaal

Vanmorgen heeft ze haar vast gehouden. Op mijn initiatief.
Nu heb ik het idee dat mijn moeder weer jaloers is, want die brief vanmorgen of de andere oma haar al vastgehouden had. Zucht. Ik sluit me er maar voor af.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Geel

Bericht 09 Jan 2017 16:47

Re: Mijn bevallingsverhaal

Goed zo Jip, afsluiten die hap. Jij bent de koningin op je troon, zij zijn je dienaressen, klaar.

Vasthouden is wel echt heerlijk. Ik heb dus een nieuw nichtje, sinds gisteren, en heb 'r gisteren gezien, maar wil zo graag aan d'r snuffelen. Maar dat staat zo ondergeschikt aan wat mijn zus wil, die bepaalt gewoon en ik zal ook nooit iets laten merken waardoor zij zich verplicht voelt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Jan 2017 16:55

Re: Mijn bevallingsverhaal

Ach wat vervelend dat daar zo'n strijd ontstaat, nu al. Echt dicht timmeren hoor. Moeilijk, maar je doet het goed!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Jan 2017 17:39

Re: Mijn bevallingsverhaal

Geel schreef:Goed zo Jip, afsluiten die hap. Jij bent de koningin op je troon, zij zijn je dienaressen, klaar.

Vasthouden is wel echt heerlijk. Ik heb dus een nieuw nichtje, sinds gisteren, en heb 'r gisteren gezien, maar wil zo graag aan d'r snuffelen. Maar dat staat zo ondergeschikt aan wat mijn zus wil, die bepaalt gewoon en ik zal ook nooit iets laten merken waardoor zij zich verplicht voelt.

Ik zou wel stiekem aan d'r ruiken! :smile: Zo lekker!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 09 Jan 2017 18:03

Re: Mijn bevallingsverhaal

Ja, pasgeboren baby's ruiken zo lekker, gewoon even snuffelen :)

Klinkt heel fijn Jip! Wat fijn dat je er zo van kan genieten.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Verde