Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

<<

Anoniem221

Bericht 06 Jan 2017 21:07

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Ik ben fan van Google, maar ik zoek altijd met verkeerde zoektermen. Fijn dat er iemand echt ervaren is en haar hobby ervan heeft gemaakt. :) Thanks, Maple. :D Ik vind ze inderdaad ook leuk. Weet je wat het is? Ik heb schoentjes beloofd en ga dan zoeken, maar wat voor verstand heb ik nu helemaal van baby's? Ik had met gemak schoentjes met harde zool gekocht. Ik leer hier ook echt nog wat van. :thumbup:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 06 Jan 2017 21:10

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

http://www.stylefile.nl/nike-infant-waf ... 93451.html

Deze zijn het, had de verkeerde link gekopieerd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem221

Bericht 06 Jan 2017 21:22

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Lady schreef:http://www.stylefile.nl/nike-infant-waffle-premiums-cb-schoenen-goud-fid-93451.html

Deze zijn het, had de verkeerde link gekopieerd.


Ow, die zijn cute! Ik gooi hem onder de favorieten. Wie weet wat er in de toekomst nog allemaal komt. ;)
<<

Heksenketel

Kwebbel

Berichten: 277

Geregistreerd: 13 Sep 2016 20:43

Bericht 06 Jan 2017 22:46

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Ik vind het allemaal vreselijk haha sorry. Vinden zij het echt mooi of is het meer als geintje ooit begonnen? Want als het als geintje begonnen is..en zij het ook lelijk vinden zou ik het anders oplossen. Dus een echt leuk schoentje kopen en er desnoods een Nike logo opplakken als grapje.
<<

Anoniem244

Bericht 07 Jan 2017 01:12

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Ik vind het echt te schattig die kleine Nike schoentjes
Maar zou idd wel echte schoentjes doen vanaf het moment van lopen en daarvoor zachte schoentjes / slofjes

Laat je een foto zien als de gehaakte klaar zijn? Ben benieuwd :)
<<

Anoniem221

Bericht 07 Jan 2017 21:43

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Ja, zal hier een foto plaatsen. :)
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 07 Jan 2017 22:03

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

O haha als ik jullie posts lees ben ik vast raar. Ik heb voor mijn baby, die nog lang niet loopt, al iets van 5 paar schoenen gekocht en ook nog wat gekregen. Wel gericht op de toekomst trouwens, vanaf maat 17 tot 23 geloof ik.

Heb ook hele toffe nikes in maat 17 met zachte zool. Ik zal ff kijken of ik er een foto van kan binden.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 07 Jan 2017 22:04

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Mijn dochter heeft van mijn broertje kleine Nike air max gekregen toen ze baby was. Ik heb er zelf niks mee, maar hij draagt ze zelf veel en vond het leuk om ze te geven. Omdat ze maat 21 had toen ze ging lopen en de schoentjes maat 19 waren heeft ze ze alleen in de wagen en dergelijke aan gehad. Aan de ene kant zonde, aan de andere kant kon zoon ze ook nog aan daardoor (waren uniseks namelijk). En ook hij kon met die maat nog niet lopen, dus ze zijn nog steeds prachtig. Ik heb ze bewaard en als hij tzt zelf kinderen krijgt mag hij ze weer hebben als hij dat leuk vindt.

Wel goed dat je nu voor slofjes gaat denk ik, die zijn fijn als ze nog niet kunnen lopen. En qua gewone schoentjes is een maat kopen vrij ver vooruit soms lastig. Zo konden mijn kinderen de schoentjes die mijn broer had gegeven niet meer aan toen ze gingen lopen en daar was het wel meer het type schoen voor. Of als je juist slofjes koopt in een redelijk grote maand en het kindje loopt vlot, is ook niet handig.

Wel leuk dat je zoiets cadeau doet, leuke schoentjes of slofjes zijn altijd handig en kunnen zo lief staan bij die kleintjes.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 07 Jan 2017 22:09

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

http://images.sportsdirect.com/images/imgzoom/02/02714350_xxl.jpg

Deze schoenen, zijn er ook in roze. Met flexibele zool. Ik vind ze supertof!
<<

Anoniem221

Bericht 07 Jan 2017 22:18

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Die zijn inderdaad ook supercute. Voor de toekomst dan maar. :)
<<

Anoniem244

Bericht 08 Jan 2017 01:24

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Luisa schreef:http://images.sportsdirect.com/images/imgzoom/02/02714350_xxl.jpg

Deze schoenen, zijn er ook in roze. Met flexibele zool. Ik vind ze supertof!



Cute
<<

Anoniem184

Bericht 08 Jan 2017 08:52

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Grappig, ik vind die juist echt niet mooi. Ik vind ze zo'n hoog Ford Ka-gehakte hebben, met een enorme bumper, door die kruiprand.
<<

Anoniem221

Bericht 10 Jan 2017 21:22

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

De vriendin kon de slofjes qua tijd niet redden. Ze heeft een eigen bedrijf en haken doet ze met de hand. Dus die heb ik via marktplaats besteld. Wel heeft ze vandaag het roze slabbertje door de machine gegooid. Het is een geintje en als ze hem nooit gebruikt, vind ik het ook goed. Maar ik moest gewoon zo'n slabber hebben.

Afbeelding
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 10 Jan 2017 23:18

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Maple schreef:Grappig, ik vind die juist echt niet mooi. Ik vind ze zo'n hoog Ford Ka-gehakte hebben, met een enorme bumper, door die kruiprand.


Hahaha! Precies dit.
<<

Anoniem221

Bericht 10 Jan 2017 23:37

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Toet schreef:
Maple schreef:Grappig, ik vind die juist echt niet mooi. Ik vind ze zo'n hoog Ford Ka-gehakte hebben, met een enorme bumper, door die kruiprand.


Hahaha! Precies dit.


Oude of nieuwe model? Ik zie bij het huidige een echte auto rijden en als ik dan achterom kijk, weg kont. Dat idee? Net niet een volwaardige auto.
<<

Anoniem221

Bericht 12 Jan 2017 15:09

Re: Jullie mening? (keuze babyschoentjes)

Ze zijn binnen! Heb ze eerst even volgestopt met keukenpapier, want ze waren gedeukt bij aankomst.

Afbeelding

Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers