Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


This time next year...

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 31 Dec 2016 09:17

This time next year...

Op RTL 4 komt er een nieuw programma 'This time next year'.
Ik zag voorstukjes van een vrouw die 'this time next year' een professioneel bodybuildster wilt zijn, een wat oudere man die 'this time next year' de liefde van zijn leven gevonden wil hebben enz.

Ik ga een keiharde wens uitspreken, en ik weet van mezelf dat ik het nu lichamelijk gewoon echt moet doen, want ivm mijn hypermobiliteit gaat het nu gewoon niet goed.
This time next year, wil ik 65 kilo of minder wegen.

Ik heb geen idee op welk gewicht ik nu zit, en hoeveel er dus af moet, maar dat zien we vandeweek wel.

Waar wil jij staan, this time next year?
Als 2017 voorbij is?
<<

Anoniem304

Bericht 31 Dec 2016 09:47

Re: This time next year...

Succes! Het gaat je lukken.

This time next year hoop ik juist een beetje dikker te zijn. Plaatselijk, met een baby erin :D
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 31 Dec 2016 09:49

Re: This time next year...

Succes Lejow! En Cotton, ik hoop ook zwanger (of net bevallen) te zijn volgend jaar :)
En anders wil ik ook onder de 65 kg wegen.
Verder hoop ik verder te zijn met mijn studie en de motivatie weer terug te vinden.
<<

Anoniem316

Bericht 31 Dec 2016 09:50

Re: This time next year...

Succes Lejow!
ik hoop het ook voor jullie Cotton!

This time next year hoop ik minimaal 15-20 kilo minder te wegen. Kleine stapjes zodat het er ook af blijft!
<<

Anoniem245

Bericht 31 Dec 2016 09:58

Re: This time next year...

Mooie gedachte.

Ik ga er over nadenken.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 31 Dec 2016 11:27

Re: This time next year...

Ik hoop dan een leuke baan te hebben.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 31 Dec 2016 11:31

Re: This time next year...

Niet hopen dames, uitspreken dat het zo is ;)
Dat deden ze in het programma ook hahaha

Ik hoop het ook, er was vandeweek ineens een stem in mijn hoofd die zei: op deze manier zit je over een paar jaar, voor lange afstanden in een rolstoel.. Ik heb ongeveer standaard pijn in mijn knieën de laatste maanden en dat moet gewoon anders. Het liefste zou ik liposuctie aan mijn benen laten doen, omdat zelfs als ik onder de 70 weeg, mijn benen gewoon echt nog dik zijn en niet bij mijn lijf passen (en dus zorgen voor pijn, omdat ze zo zwaar zijn), maar dat kost een hooohoooop geld :(
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 31 Dec 2016 11:33

Re: This time next year...

Lejow en Emma, ik doe met jullie mee!
Ik wil ook terug naar de 65 kg!

Cotton dat hoop ik ook voor jou!
<<

Anoniem304

Bericht 31 Dec 2016 11:35

Re: This time next year...

Lejow schreef:Niet hopen dames, uitspreken dat het zo is ;)
Dat deden ze in het programma ook hahaha


Ik hoop het ook, er was vandeweek ineens een stem in mijn hoofd die zei: op deze manier zit je over een paar jaar, voor lange afstanden in een rolstoel.. Ik heb ongeveer standaard pijn in mijn knieën de laatste maanden en dat moet gewoon anders. Het liefste zou ik liposuctie aan mijn benen laten doen, omdat zelfs als ik onder de 70 weeg, mijn benen gewoon echt nog dik zijn en niet bij mijn lijf passen (en dus zorgen voor pijn, omdat ze zo zwaar zijn), maar dat kost een hooohoooop geld :(

Haha. Nouja, uitspreken dat je gaat afvallen of bijvoorbeeld geld gaat sparen is makkelijker te zeggen dan dat je zwanger gaat zijn. Dat heb je nou eenmaal niet zelf in de hand, behalve als je geen seks hebt, dan is het bij voorbaat lastig.

Dus ik blijf het gewoon hopen ;)
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 31 Dec 2016 11:39

Re: This time next year...

This time next year, sport ik systematisch 2x in de week en weeg ik zeker 10 kilo minder. Liefst 15.
Verder ben ik vooral tevreden, en gelukkig.

@ lejow, is liposuctie bij jou, omdat het voor pijn zorgt en je bewegen bemoeilijkt, wellicht niet te vergoeden door de zorgverzekeraar? Door een zorgverzekeraar wellicht? Vergis je trouwens niet in de impact die liposuctie heeft hoor, zeker aan je benen niet, het is echt een beperkende en flinke ingreep. Maar goed, beperkend is het sowieso.
<<

Anoniem236

Bericht 31 Dec 2016 11:46

Re: This time next year...

Dan hoop ik een stuk beter in mijn vel te zitten. Dan wonen we in ons nieuwe huis, heb ik op werk gebied andere keuzes gemaakt, heb ik mijn sociale netwerk (in mijn nieuwe woonplaats) uitgebreidt, weeg ik max 59 en heb mijn kleding kast weer Vol hangen met mooie kleding.
<<

Anoniem192

Bericht 31 Dec 2016 12:08

Re: This time next year...

Ben ik zwanger (hoop ik)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 31 Dec 2016 12:12

Re: This time next year...

Cotton schreef:
Lejow schreef:Niet hopen dames, uitspreken dat het zo is ;)
Dat deden ze in het programma ook hahaha


Ik hoop het ook, er was vandeweek ineens een stem in mijn hoofd die zei: op deze manier zit je over een paar jaar, voor lange afstanden in een rolstoel.. Ik heb ongeveer standaard pijn in mijn knieën de laatste maanden en dat moet gewoon anders. Het liefste zou ik liposuctie aan mijn benen laten doen, omdat zelfs als ik onder de 70 weeg, mijn benen gewoon echt nog dik zijn en niet bij mijn lijf passen (en dus zorgen voor pijn, omdat ze zo zwaar zijn), maar dat kost een hooohoooop geld :(

Haha. Nouja, uitspreken dat je gaat afvallen of bijvoorbeeld geld gaat sparen is makkelijker te zeggen dan dat je zwanger gaat zijn. Dat heb je nou eenmaal niet zelf in de hand, behalve als je geen seks hebt, dan is het bij voorbaat lastig.

Dus ik blijf het gewoon hopen ;)


Ja dat snap ik ;) Werd volgens mij wel ook door iemand gezegd in het programma, dat ze 'this time next year' haar gezin compleet zou hebben.

Parel, dat wil ik inderdaad gaan uitzoeken, alleen wil ik dan bij die plastisch chirurg binnen stappen met een gezond gewicht, zodat ik kan aantonen dat dat in ieder geval geen verschil maakt.
Ik heb naast mijn knieën gewoon echt een homp vet/vel. Voel me dan ook totaal niet prettig in een jurkje zonder panty/legging.
En ik denk dat dat de pijn in mijn gewrichten wel verergerd, omdat ze meer mee moeten zeulen dan goed voor ze is.
En de impact.. daar moet ik t inderdaad over hebben ja hahaha, het gaat niet zachtjes volgens mij :O
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Dec 2016 12:17

Re: This time next year...

Wil ik lichter zijn dan ik nu ben. Ik ga daar voorlopig geen aantal kilo aan verbinden omdat ik niet weet op hoeveel ik eindig na de zwangerschap. Maar de intentie is zeker om lichter te worden dan vlak voordat ik zwanger raakte, immers wilde ik toen net ook beginnen met afvallen.

Daarnaast hoop ik volgend jaar op deze avond een gezellig feestje te hebben met vrienden of familie, maar in elk geval met onze zoon er bij. Al blijft ie dan hopelijk slapen natuurlijk.
Let's discover the world together.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 31 Dec 2016 14:21

Re: This time next year...

Heb ik mijn propedeuse op zak.
Weeg ik 70kg.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 31 Dec 2016 14:34

Re: This time next year...

Weeg ik minder. Dat zal niet zo moeilijk zijn, zonder baby in m'n buik ;)
Zijn we verhuisd. Naar Groningen, Den Haag of toch een ander stad?
Hebben we minder spullen.
Hebben we plannen voor een toffe reis met z'n vieren
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 31 Dec 2016 14:49

Re: This time next year...

... is ons huis klaar

:Yes:

We gaan ervoor
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 16:34

Bericht 31 Dec 2016 14:49

Re: This time next year...

This time next year heb ik een baan die al een klein beetje in de buurt komt van mijn droombaan :ja:
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 31 Dec 2016 14:50

Re: This time next year...

This time next year heb ik een gezond bmi.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 31 Dec 2016 14:58

Re: This time next year...

Ik doe met je mee Lejow, ik weeg this time next year ook 65kg of minder.
maandag pak ik de WW weer op en ga ik strikt elke week weer wegen en m'n aan de punten houden.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 31 Dec 2016 15:53

Re: This time next year...

This time next year ... ben ik zwanger of bevallen.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 31 Dec 2016 16:10

Re: This time next year...

Ik wil volgende jaar om deze tijd minimaal 10 kilo minder wegen. Er moet nog veel meer af eigenlijk maar het gaat altijd zo moeilijk dat ik een goed haalbaar doel wil stellen.
2010 2012
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 31 Dec 2016 16:17

Re: This time next year...

Grappig dit.. De meesten dus afvallen of juist de kg erbij met een baby :)

Euhm, this time next year... Ben ik minder kritisch op mezelf en tevredener over hoe ik ben en wat ik doe.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 31 Dec 2016 16:41

Re: This time next year...

This time next year met zijn drietjes gezellig vuurwerk kijken en lekkere hapjes eten. Ben ik weer fit en lekker aan het sporten. Heb ik mijn kleine vriendengroepje nog wat meer verstevigd en heb ik weer een hoop creatieve dingen gedaan.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem315

Bericht 31 Dec 2016 16:59

Re: This time next year...

This time next year.. Is onze bovenverdieping klaar en slaapt de jongste dochter ook boven.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers