Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Doorslapen baby 11 mnd

<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 30 Dec 2016 20:05

Re: Doorslapen baby 11 mnd

Ja wat Sam zegt. En zelf lekker om 9 uur alvast 3 uurtjes slaap pakken. Dan een voeding als ze komt.
En mocht ze daarna nog een keer komen proberen om niet te voeden.
2016
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 30 Dec 2016 20:59

Re: Doorslapen baby 11 mnd

Vriend en ik hebben het net besproken en zitten gelukkig op 1 lijn. Dan kan ik in elk geval niet weer de heks uithangen vannacht. :laughcry:
Zelf vroeg naar bed doe ik vaak wel, maar ik geniet ook wel van de uurtjes die ik alleen heb. Maar jullie hebben gelijk hoor.

ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar ik vind het dus niet normaal als volwassenen 's nachts wakker worden. Ik zie dat als afwijkend en doorslapen als de norm eigenlijk. Ik zie dat vaker als argument terugkomen, vandaar dat ik het aanhaal.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 30 Dec 2016 21:15

Re: Doorslapen baby 11 mnd

Ik vind het ook niet normaal hoor dat ik iedere nacht 2x wakker word. Ik slaap heel licht. Maar ik verwacht dat nog niet van een baby.. vind ik toch anders.
2016
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 31 Dec 2016 06:06

Re: Doorslapen baby 11 mnd

Volgens mij is het heel normaal als je als volwassene 's nachts een keer wakker wordt en dan heb ik het niet over een uur wakker liggen maar even er uit om te plassen, even je kussen anders leggen en verder slapen, van een geluid op straat wakker worden en je omdraaien en verder slapen enz. Dat heeft niet iedereen, maar veel mensen wel en is niks mis mee.
Uiteindelijk maakt het toch ook niet uit of ze doorslaapt of even kort wakker wordt, haar knuffeltje pakt en verder slaapt, als ze het maar zelf kan en je er niet uit hoeft voor haar en al helemaal niet hoeft te voeden wat je zo op breekt.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 31 Dec 2016 09:51

Re: Doorslapen baby 11 mnd

Het ging vannacht beroerd, ze werd rond twaalf uur wakker en weigerde zelf in slaap te vallen. Toen ik weer 'mocht' voeden ben ik in slaap gevallen en om 6 uur toen ik wakker schrok wilde ze ook niet meer zelf slapen.
Ik geef weer een up-date als ik positief nieuws heb.
<<

Anoniem301

Bericht 01 Jan 2017 14:40

Re: Doorslapen baby 11 mnd

He wat vergelend. Kan je zo opbreken he? Sterkte :hug:
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 02 Jan 2017 09:40

Re: Doorslapen baby 11 mnd

Oh wat balen zeg. Ik kan er zelf ook zooo slecht tegen als de nachten ruk gaan.
Hopelijk is het een fase.

Gaan/kunnen jullie nog wel een eigen kamertje maken voor haar? Misschien dat dat wel veel rust kan geven.
2016
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 02 Jan 2017 11:43

Re: Doorslapen baby 11 mnd

De muren staan al, nu de vloer erin en het dak erop. er zit dus wel een kamertje aan te komen.
Het lijkt wel alleen maar slechter te gaan, afgelopen twee dagen wilde ze zelfs niet na de papfles zelf gaan slapen.
Maar ik houd hoop!
<<

Puck

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 28 Dec 2013 08:10

Bericht 02 Jan 2017 12:18

Re: Doorslapen baby 11 mnd

Soleil schreef:De muren staan al, nu de vloer erin en het dak erop. er zit dus wel een kamertje aan te komen.
Het lijkt wel alleen maar slechter te gaan, afgelopen twee dagen wilde ze zelfs niet na de papfles zelf gaan slapen.
Maar ik houd hoop!


Dat kan misschien ook de leeftijd zijn hoor, onze baby's zijn ongeveer even oud en hier gaat het inslapen ook moeizaam, met name als ik haar op bed leg. Ik heb het idee dat het echt een soort van verlatingsangst is bij mijn dochter, misschien speelt dat bij jullie ook?
13-04-2014
02-03-2016
10-03-2018
25-08-2020
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers