Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reisplannen 2017

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 14 Feb 2017 00:03

Re: Reisplannen 2017

Wow, gaaf Rapa Nui. Maar voor Rusland raad ik je wel aan echt wat basisdingen te leren, en het cyrillisch alfabet, anders wordt het denk ik wel echt heel lastig in je eentje.

Wij hebben eindelijk wat geboekt voor de voorjaarsvakantie: 4 dagen Ameland.
Voor de rest van het jaar echt nog geen flauw idee.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Feb 2017 09:50

Re: Reisplannen 2017

Cyrillisch is best redelijk te leren van te voren. Ik had dat ook gedaan voordat ik naar Bulgarije ging. Ik had de letters op een groot vel uitgeprint en op de deur geplakt en elke keer even paar bekeken en hardop gezegd. Nu jaren na dato kan ik het nog steeds lezen. En toen ik daar kwam ook: Ik sprak de taal niet, maar ik kon tenminste lezen wat er stond op de straatnaamborden, winkels, voedselverpakkingen. Ik trainde mezelf echt om overal op straat alles te lezen wat ik zag, dat heeft enorm geholpen!
Let's discover the world together.
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 17:34

Bericht 14 Feb 2017 17:19

Re: Reisplannen 2017

Teun schreef:
Infragilis schreef:Balen Teun! Zou je met een groep naar Kroatië gaan?


Ja, het is de lustrumreis van mijn dispuut en er gaan denk ik zo'n 50 vrouwen mee. Daarbinnen heb ik een hechte club vriendinnen, en juist die gaan allemaal niet vanwege budget/zwangerschap/verhuizing en andere goede redenen. Nu hebben we besloten een low budget weekendje weg te gaan met dit groepje en de lustrumreis voorbij te laten gaan. Wel heeeel jammer want zelf had ik er wel zin in, maar ik ga liever met mijn vriendinnen weg :). En allebei is voor mij ook niet haalbaar.


O dat is wel balen! Op zich wel een goed alternatief dan! :thumbup:
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4997

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 21 Feb 2017 15:35

Re: Reisplannen 2017

Wij hebben een heerlijk huis geboekt voor de zomervakantie in Denemarken vlakbij zee met jacuzzi en sauna en buitenspeeldingen in de tuin voor onze dochter.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Feb 2017 15:37

Re: Reisplannen 2017

Klinkt heerlijk Gekkie! Veel plezier alvast!
Let's discover the world together.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 21 Feb 2017 15:39

Re: Reisplannen 2017

Zondag vertrek ik met een vriendin voor een week naar Singapore. Héél erg veel zin in! :dance: In de zomer blijven we in Nederland en hebben we een huisje gehuurd in Renesse. In de kerstvakantie gaan we met zijn vieren naar Dubai. Hopelijk tussendoor nog ergens een citytrip.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Feb 2017 15:42

Re: Reisplannen 2017

Hee Laced, heb je uiteindelijk nog iets gekozen om met je zoon te doen? Je gaat nu toch naar Singapore lees ik maar met een vriendin dus ipv met je zoon? Heel veel plezier in elk geval!
Let's discover the world together.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 21 Feb 2017 15:51

Re: Reisplannen 2017

Ja klopt Marin! Mijn man zag het niet zo zitten als ik Levi mee zou nemen naar Singapore. Dus, ik hoop dat ik een keer een weekendje met Levi weg kan dit jaar, lijkt mij zo ontzettend leuk om samen te doen.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Feb 2017 15:54

Re: Reisplannen 2017

Ja dat kan ik me ook wel voorstellen, dat is wel heel ver weg natuurlijk. Wie weet vind je nog een leuke bestemming voor met hem samen, zou leuk zijn!
Let's discover the world together.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 21 Feb 2017 17:40

Re: Reisplannen 2017

Leuke plannen Laced!

Wij hebben gisteren ook eindelijk onze zomervakantie geboekt. We gaan samen met mijn zus, zwager en hun kinderen naar Daun (Duitsland) voor een week in een vakantiehuisje. We hebben half pension geboekt, zodat we niet elke avond met de allerkleinsten op zoek moeten naar een restaurantje.
2012 & 2016
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 25 Feb 2017 17:13

Re: Reisplannen 2017

Sayhtia schreef:Mijn vriend en ik willen volgend jaar in de zomer met de auto naar Slovenië en Oostenrijk, misschien dat we ook nog een stukje Italië doen maar we zien nog wel. Verder heb ik een weekendje Efteling gepland met een vriendin en een weekendje Amsterdam (met musical) met een andere vriendin. En waarschijnlijk ook een paar dagen naar Duitsland, naar de Nürburgring. En wie weet dat er in het najaar of de winter nog een citytrip gaat komen.


Er is ook nog een weekendje Londen bijgekomen. Mijn vriend gaat dan met een groepje naar een meeting in Engeland en ik ga met een vriendin naar Londen. Zin in!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem249

Bericht 25 Feb 2017 17:30

Re: Reisplannen 2017

Ik ben net terug van vakantie. In april ga ik een lang weekend naar Boedapest. In de zomer gaan we naar Amerika voor de zonsverduistering. Verder nog geen plannen, maar zou graag naar Mont Saint Michel gaan. Lijkt me nog wel een leuk lang weekend/klein weekje kamperen.

Afbeelding
<<

Geel

Bericht 27 Feb 2017 17:13

Re: Reisplannen 2017

GeKKiE schreef:Wij hebben een heerlijk huis geboekt voor de zomervakantie in Denemarken vlakbij zee met jacuzzi en sauna en buitenspeeldingen in de tuin voor onze dochter.
Hee Gekkie, zou je me een linkje willen sturen hiervan? Klinkt heel aantrekkelijk, misschien wel iets voor volgend jaar voor ons.

Wij hebben ook eindelijk weer eens een vakantie geboekt! De laatste keer was onze huwelijksreis naar Mallorca en dat is tweeënhalf jaar geleden.

We gaan naar Slovenië en Italië met mijn zus en zwager. We huren daar tenten op campings en gaan gewoon lekker kamperen. Het leuke is dat we nu dus ook afwisselend uit kunnen, omdat we gewoon standaard oppas hebben, ha! Erg veel zin in. Ik merk dat ik vakantie veel makkelijker vind als we met een groepje gaan. Geen idee waarom. Moet het gewoon weer leren denk ik, vakantie.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 27 Feb 2017 20:18

Re: Reisplannen 2017

Ons eerste weekendje weg dit jaar zit er alweer op: vorig weekend waren we in Middelburg :D

Eind april gaan we 10 dagen naar Shanghai, zijn al druk bezig met alle VISA te regelen.

Het Hemelvaartweekend gaan we naar Sofia met een groep vrienden.

Eind augustus gaan we nog een weekje naar de Dordogne.

Zin in!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 17 Mrt 2017 01:13

Re: Reisplannen 2017

Nou ik heb ook eindelijk m'n reisplannen concreet. Eigenlijk wou ik op twee stedentripjes na helemaal niet weg omdat ik in 2018 naar Australie wil, dus daar zou ik dan heel het jaar voor moeten sparen maar nu ik een heel leuk bedrag van de belastingdienst terugkrijg heb ik besloten toch wel op vakantie te gaan gaan dit jaar.

Eind septemer/begin oktober ga ik 2,5 week naar Spanje (waarschijnlijk Cádiz) voor een taalcursus en om te surfen. :banaan:
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4997

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 17 Mrt 2017 09:28

Re: Reisplannen 2017

Geel schreef:
GeKKiE schreef:Wij hebben een heerlijk huis geboekt voor de zomervakantie in Denemarken vlakbij zee met jacuzzi en sauna en buitenspeeldingen in de tuin voor onze dochter.
Hee Gekkie, zou je me een linkje willen sturen hiervan? Klinkt heel aantrekkelijk, misschien wel iets voor volgend jaar voor ons.

Wij hebben ook eindelijk weer eens een vakantie geboekt! De laatste keer was onze huwelijksreis naar Mallorca en dat is tweeënhalf jaar geleden.

We gaan naar Slovenië en Italië met mijn zus en zwager. We huren daar tenten op campings en gaan gewoon lekker kamperen. Het leuke is dat we nu dus ook afwisselend uit kunnen, omdat we gewoon standaard oppas hebben, ha! Erg veel zin in. Ik merk dat ik vakantie veel makkelijker vind als we met een groepje gaan. Geen idee waarom. Moet het gewoon weer leren denk ik, vakantie.


Ik had deze reactie niet gezien.
Dit huis hebben we gehuurd.
https://www.dansk.nl/vakantiehuizen/den ... ng/p52907/
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Mrt 2017 09:50

Re: Reisplannen 2017

Wat leuk, Toet!

Wij hebben inmiddels twee weken Sicilië geboekt, zo'n zin in! Half juni gaan we. We hebben drie verblijfplaatsen via Airbnb en huren daar een auto. We vliegen heen op Catania en terug vanaf Palermo.

Maar eerst over twee weken naar Londen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem281

Bericht 17 Mrt 2017 10:11

Re: Reisplannen 2017

Wij hebben ons Kroatië/Bulgarije-plan geschrapt en hebben een all inclusive appartement geboekt in Spanje :) Lekker makkelijk, vlakbij zee, geen gedoe. Gewoon een zonvakantie met de kleine man!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Mrt 2017 10:16

Re: Reisplannen 2017

Lekker Baz! Vliegend er heen? Waar zit je ongeveer?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 17 Mrt 2017 10:55

Re: Reisplannen 2017

Yep en terug ook met t vliegtuig! We gaan naar de Costa Brava, Santa Susanna.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Mrt 2017 10:57

Re: Reisplannen 2017

Hahaha.
Heerlijk!
Let's discover the world together.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3402

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 23 Mrt 2017 00:30

Re: Reisplannen 2017

Ik heb echt geboekt voor de zomer!. Eerst 3 dagen Moskou, dan vlucht naar Archangelsk, door naar de Solovetsky eilanden, met de nachttrein naar Moermansk. Dan naar Petrozavodsk in Karelië om oa Kizhi eiland te bezoeken en dan door voor een paar dagen St. Petersburg. Ik vind het best wel spannend en een hele uitdaging. Dus nu flink oefenen op het cyrillisch alfabet...

http://kizhi.karelia.ru/index_en.html

Afbeelding
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Mrt 2017 12:08

Re: Reisplannen 2017

Wat bijzonder Rapa Nui!
Toen ik het Cyrillische schrift oefende had ik overal papiertjes met letters opgehangen in huis en dan telkens oefenen. En toen ik eenmaal daar (in Bulgarije) was, echt alles op straat proberen te lezen. Zelfs al snap je de woorden niet, zo oefen je wel het schrift.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem252

Bericht 25 Mrt 2017 12:32

Re: Reisplannen 2017

Wat een gave reis rapa nui!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 25 Mrt 2017 20:07

Re: Reisplannen 2017

Wat een gave en prachtige reis rapa nui!

Marin, waar in Bulgarije ben je geweest? Staat ook nog hoog op m'n lijstje.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers