Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tuinontwerp

<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 25 Dec 2016 21:31

Tuinontwerp

Wie heeft er wel eens een tuinontwerp laten maken? Waren jullie daar tevreden over? Wat had je voor die prijs (bv alleen plattegrond, advies over beplanting etc)?

Waar hebben jullie het laten doen?
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 25 Dec 2016 21:59

Re: Tuinontwerp

Wij hebben dit laten doen bij een lokale hovenier en waren er heel tevreden over. We hadden zelf wel ideeën, maar hebben dit niet kenbaar gemaakt, zodat de tekenaar met allemaal nieuwe dingen kon komen. Zonder onze ideeën daarin meegenomen. Dat vond ik erg verhelderend.

Wij hebben voor de prijs een plattegrond, 3d tekening, advies voor aantal m3's voor de bestrating en advies voor beplanting gehad.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 25 Dec 2016 22:57

Re: Tuinontwerp

Fientje schreef:Wij hebben dit laten doen bij een lokale hovenier en waren er heel tevreden over. We hadden zelf wel ideeën, maar hebben dit niet kenbaar gemaakt, zodat de tekenaar met allemaal nieuwe dingen kon komen. Zonder onze ideeën daarin meegenomen. Dat vond ik erg verhelderend.

Wij hebben voor de prijs een plattegrond, 3d tekening, advies voor aantal m3's voor de bestrating en advies voor beplanting gehad.


En wat kostte dat? En is de hovenier langs geweest of op basis van foto's?
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 26 Dec 2016 17:06

Re: Tuinontwerp

Het kostte €750-, en de hovenier is langsgeweest. Ook om alle maten die wij hadden opgegeven na te meten.
Als we er een lichtplan bij wilden kostte het trouwens €100-, extra, maar dat heeft mijn man zelf gedaan.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 26 Dec 2016 19:16

Re: Tuinontwerp

En dan heb je nog geen tegels en planten?

Voor iets dat geld hebben wij de voortuin gedaan en in de achtertuin een border gemaakt met een betegelde pad naar het terras achter in de tuin. Alle spullen plus beplanting nieuw gekocht. Met andere woorden ik vind het best zonde van het geld. Zo denk ik ook over een interieurstyliste.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 26 Dec 2016 19:45

Re: Tuinontwerp

Ja, klopt, Fred. Maar wij hadden zoveel opties en ideeën voor onze tuin, dat we door de bomen het bos niet meer zagen.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem252

Bericht 26 Dec 2016 20:59

Re: Tuinontwerp

Wij hebben veel gezocht op pinterest en toen zelf met zon online programma een ontwerp getekend.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers