Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 25 Dec 2016 12:21

Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Wat doen jullie allemaal deze kerstdagen?
2012
2016
2020

Instagram
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 25 Dec 2016 12:25

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Wij hebben gisteravond bij mijn schoonouders gegeten. En daarna thuis een kerstfilm gekeken.

Vandaag hebben we een lui dagje, vanochtend kerstontbijt gemaakt.
Verder voor de tv, spelletje doen, even naar buiten. Tussendoor wat lekkere hapjes en vanavond gourmetten.

Morgen gaan we in het begin van de middag naar mijn ouders 1,5 uur rijden hiervandaan. Ik hoop dat het niet zo hard waait en we even met de honden naar het strand kunnen. Anders ergens anders wandelen met de honden. Mijn broertje moet eerst nog werken, maar komt ook voor het eten samen met zijn vriendin(die ik nog nooit heb ontmoet :wink:).
Na het eten weer naar huis.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 25 Dec 2016 12:32

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Ik kwam gister uit de nachtdienst met een heftige buikgriep maar gelukkig lijkt het erop dat ik alweer aardig aan het herstellen ben. Nog niet helemaal fit maar alles blijft binnen en ik kan weer gewoon wat dingen doen.

Vanochtend hebben we een kerstontbijt gedaan en ik ben nu bezig met het voorgerecht en nagerecht voor vanavond. Dat zou ik gisteren doen maar dat lukte dus niet. Vanmiddag gaan we naar mijn vader (zo rot om dat te zeggen ipv naar mijn ouders) en daar komen mijn broer en schoonzus ook met de meiden. We eten daar en dan gaan we vanavond weer naar huis. En ik wil even naar het graf van mijn moeder.

Morgenochtend lekker rustig aan, net als vandaag. Morgenmiddag en avond moet ik werken, mijn man gaat met de jongens naar zijn familie om te gourmetten.

Het is een vreemde kerst, voor het eerst zonder mijn moeder. Maar we gaan er proberen wat van te maken met elkaar en stiekem is ze er vast een beetje bij.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem245

Bericht 25 Dec 2016 12:35

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

We hebben gisterenavond een hele gezellige avond gehad bij mijn ouders en daarna nog lekker thuis met mijn vriend een wijntje gedronken, vanmorgen kerstontbijtje en ik had voor de mannen allebei een lekker luchtje gekocht en daarna is mijn vriend naar huis gegaan en ben ik heerlijk met mijn zoon en de honden het bos in geweest.
Nu ga ik lekker chillen en straks bij mijn vriend eten die een lekker dinertje maakt, en dan ergens in de avond met zoon naar huis, en morgen lekker uitslapen, weer het bos in, en dan ga ik koken voor mijn vriend en mijn ouders.
<<

Anoniem252

Bericht 25 Dec 2016 12:41

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Wij hebben gisteren een gezellig en lekker diner gehad met mijn man zijn vrienden en aanhang.
Vanochtend samen ontbeten en zo richting mijn moeder voor spelletjes en diner.
Morgen na het ontbijt richting het oosten naar de schoonfamilie. Voor brunch en Mss s avonds nog naar de bioscoop met mijn man.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 25 Dec 2016 13:07

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Gisteravond hebben we lekker mn zn viertjes thuis gegeten. En daarna lekker op de bank all you need is love gekeken.
Vanmorgen hebben we met zn drietjes(jongste lag te slapen) tegen een uur of 11 lekker gebruncht. Nu zit ik lekker even niks te doen. Straks eens douchen enz. Aan het einde van de middag gaan we eten bij mijn schoonouders. Vanavond hangen we lekker voor de tv.
Morgenochtend doen we niks bijzonder en morgenmiddag gaan we uit eten met mijn ouders en broer/schoonzus. Helaas is mn oom ziek, dus moesten oom en tante afhaken.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 25 Dec 2016 13:14

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Gisteravond heb ik gewerkt, we hadden een bruiloft en die was echt heel mooi en bijzonder. Daarna wilde ik eigenlijk even de stad in maar ik was zo moe dat ik meteen ben gaan slapen. Vanochtend heb ik m'n auto gehaald bij de garage, super kerstig haha. Vandaag ben ik onverwachts vrij, heel fijn! Straks naar m'n zus en daarna uit eten met m'n ouders. Tweede kerstdag doen we kerstontbijt en daarna moet ik weer werken. Ik heb als verrassing voor m'n collega's een mini kerstdiner voorbereid dus dat wordt vast heel gezellig!
<<

Anoniem193

Bericht 25 Dec 2016 14:25

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Gisteravond met vrienden en de kinderen uit eten geweest.
Vandaag dagje met alleen ons gezin. Vanmorgen ontbijtje, net soep en vanavond gewoon aardappelen met groente :) man is nu voor de 2e keer vandaag naar de speeltuin met de kinderen. Ik ben nog in pyjama en misschien hou ik dat ook wel zo vandaag.
Morgenbrunch bij crossfit, daarna bij mijn ouders en eind van de middag naar de motor club.
<<

Anoniem286

Bericht 25 Dec 2016 14:52

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Kerst begon voor ons eigenlijk gisteren al. 's ochtends zijn we met zijn drietjes naar ouwehands winterland geweest (het was erg rustig in de dierentuin, echt fijn) en daarna mickey's kerstfilm gekeken en pannenkoeken gegeten.
Vandaag heb ik uitgeslapen, cupcakes gebakken en voorbereidingen gedaan (voor collega's) en gaan we zo naar mijn zus en gezien. Dan gaan we uit eten met de familie en om 21:45 vertrek ik naar mijn werk want ik heb nachtdienst. In mijn nachtdienst ga ik cupcakes verder af maken voor mijn collega's die morgen moeten werken
2e kerstdag eerst slapen, dan komt mijn schoonfamilie hier, we maken allemaal hapjes. Om 21:45 vertrek ik weer ivm nachtdienst.
<<

Patsy

Bericht 25 Dec 2016 14:53

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Wij zouden vandaag lekker lui thuis zijn met ons vieren en morgen zou mijn vader komen.

Helaas is de realiteit dat we met onze oudste zoon in het ziekenhuis zitten (voor de 2e keer in 2 weken). Mijn man is nu even thuis waar de jongste ligt te slapen.

Lady, veel sterkte vandaag, morgen en volgend weekend. Erg moeilijk vond ik de eerste kerst en oud&nieuw. :hug:
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 25 Dec 2016 15:00

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Gisteravond lekker een filmpje gekeken met z'n 2en en allemaal hapjes gegeten, toen dochter lag te slapen.

Vanmorgen ontbeten met z'n 3en en verder tot net de hele dag relaxed gedaan.
Ik heb net gedoucht, dochter slaapt en vriend is alvast naar zijn moeder om eten voor te bereiden.
Als dochter wakker is ga ik ook en dan eten we daar met de hele familie (17 pers).

Morgen gaan we met mijn familie eten.
Lekker de hele middag met hapjes en cadeautjes.
Ideaal met 2 kleintjes, dan kunnen ze op tijd naar bed.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 25 Dec 2016 15:05

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Gisteravond uit eten geweest met vriendlief bij het pannenkoekenhuis (kerstavond traditie) daarna door mijn schoonouders waar we all you need is love hebben gekeken.
Vanmiddag lekker met zn tweeen gebrunched, en vanavond met vrienden gourmetten.
Morgenavond naar mijn vader toe daar lekker eten.
Voor de rest lekker rustig aan doen.
<<

anoniem224

Bericht 25 Dec 2016 17:47

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Gisteravond heb ik gewerkt.

Vandaag heb ik niks gedaan. Ben weer ziek, of ja echt zo erg verkouden dat ik me best slecht voel, dus heb goed uitgeslapen en verder is het me-time vandaag. Vind het niet eens erg, even bijkomen van de drukke weken.

Morgen ga ik naar mijn ouders, lekker cadeautjes uitpakken en eten en gewoon gezellig daar zijn. Ga ook nog even naar oma.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 25 Dec 2016 20:17

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Gisteren met een vriendin gelunched. Vandaag gewoon gaan bootcampen, vanmiddag met mijn vriend gebelt en verder gewoon in mn eentje een chilldagje vandaag. Morgen naar mn schoonfamilie.
<<

Anoniem221

Bericht 25 Dec 2016 20:29

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Vanmorgen hebben we heerlijk uitgeslapen. Koffie gedronken en ons langzaam klaargemaakt om richting mijn moeder en haar man te rijden. We waren de eersten en hebben eerst een kopje koffie en thee gedronken. Mijn vader en zijn vrouw volgden en toen was het wachten op mijn broertje, onze kok van de dag, en zijn vrouw. Mijn broertje had een 5-gangenmenu samengesteld. Ik heb echt heerlijk gegeten. Zelfs de dingen waarvan ik eerst dacht dat het niets zou vinden, zoals spons van rode biet of de moes van zoete aardappelen, daarvan kan ik zeggen dat ik ze heerlijk vind. Ik heb genoten en het was ook nog heel erg gezellig ook.

Morgen slapen we weer heerlijk uit. Daarna de gebruikelijke koffie en dan maak ik de vlees/visschaal op en de rundvleessalade. Tafel dekken, bestek neerleggen en het huis een beetje opruimen/schoonmaken. Dan halen we rond half drie oma op. En rond 16.00u zal de broer van mijn vriend aanschuiven. En dan ook hopen dat hij daadwerkelijk komt en niet met een smoesje afbelt, omdat hij weer te vroeg is begonnen met bier drinken en niet meer mag autorijden. Na het eten nog een potje Skipbo en dan brengen we oma weer terug naar huis. Net als vanavond is het grootste gedeelte van de avond voor onszelf.
<<

Anoniem192

Bericht 25 Dec 2016 20:37

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Haha, Fedora, ik vind het grappig hoe jij heel veel details extra verteld, een soort mijn dagboek :D
<<

Anoniem221

Bericht 25 Dec 2016 20:39

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Katie schreef:Haha, Fedora, ik vind het grappig hoe jij heel veel details extra verteld, een soort mijn dagboek :D


Oeps. Sorry. Ik kan het gewoon niet laten. Heb heul veul te vertellen. :P
<<

Anoniem192

Bericht 25 Dec 2016 20:41

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Haha, dat mag hoor, vind het niet erg om te lezen, maar met de koffie en over je schoonbroer enz ;) :D
<<

Anoniem192

Bericht 25 Dec 2016 20:44

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Ik heb gisteren eerst gewerkt en daarna zijn we uit eten geweest met de schoonfamilie en nog wat vrienden erbij!

Vandaag wederom gewerkt, en toen ik thuis kwam stond mijn vriend lekker te koken :) Samen gegeten en nu even uitbuiken op de bank, vriend doet een dutje, en ik zit even met de laptop op schoot. Straks lekker een kerstfilm kijken nog!

Morgen samen uitgebreid ontbijten, daarna naar mijn opa & oma, en we eindigen bij mijn ouders met mijn zussen, hun mannen & mijn neefje :)
<<

Anoniem210

Bericht 25 Dec 2016 21:26

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Gisteravond moest ik werken, ik had een slaapdienst.
Vanmorgen vanuit mijn werk naar mijn schoonouders gereden voor een kerstbrunch en aansluitend spelletjesmiddag en als afsluiter een diner. We zijn net thuis en ik lig op de bank met een wijntje.

Morgenochtend komen vrienden voor een kerstbrunch. Op de middag gaan wij naar mijn ouders. Iedereen maakt iets lekkers. Het diner bestaat uit een buffet. Savonds thuis een film kijken met een bevriend stel en wijn.
<<

Anoniem221

Bericht 25 Dec 2016 21:54

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Katie schreef:Haha, dat mag hoor, vind het niet erg om te lezen, maar met de koffie en over je schoonbroer enz ;) :D


Ik vind mijn zwager zo'n verschrikkelijke klaploper dat ik het niet kon laten om hem even te benoemen. Niet netjes. Maar guttegut, wat een man. :P
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 25 Dec 2016 22:12

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Wij hadden gisteravond een kerstdiner bij mijn ouders en vanavond waren we bij mijn schoonouders. Morgen hebben we geen plannen.

♥♥
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 25 Dec 2016 22:44

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Gisteren is het eigenlijk voor mij al begonnen door bij vrienden (2 andere stellen) te gaan gourmetten. Daarna de gebruikelijke kerstspellen spelen. Gelukkig kwam daarna ook Cash 'N Guns op tafel. Daarna zijn we met zijn alle voor de tv 2 kerstfilms wezen kijken.

1e kerstdag zijn we bij mijn ouders wezen gourmetten. Daarna hebben we 2 potjes King of Tokyo gedaan. Na een beetje zappen op de tv kwamen we het circus van Monte Carlo tegen. Dat heb ik wel vaker gezien en hebben we vervolgens afgekeken. Daarna hebben we nog Camel Up gespeeld met de top2000 op de achtergrond.

2e kerstdag gaan we waarschijnlijk voor het eerst naar de kerk hier in onze nieuwe woonplaats (is al een paar jaar geleden dat ik met kerst naar de kerk ben gegaan). Vervolgens gaan we naar schoonmoeder om daar te eten (waarschijnlijk ook een aantal stukken vlaai). Waarschijnlijk zullen er dan ook een aantal spellen worden gespeeld (denk aan Ticket to Ride Nordic Country, Regenwormen en Tsuro of the seas).
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 25 Dec 2016 23:19

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Ik ben nu aan het werk.. :laughcry:
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 25 Dec 2016 23:31

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Vandaag was ik lekker vrij en hebben we het heel rustig gehouden. Schoonvader kwam eten, ik had twee soorten kaasfondue en het was heerlijk. Daarna lekker tegen mijn vriend aangekropen op de bank en samen een film gekeken.

Morgen moet ik werken om 13:00, gaat erg druk worden maar ik heb er zin in!
10.04.17
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers