Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 26 Dec 2016 00:36

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Ik zit nu, op 2e kerstdag (dat hier boxing day heet en eigenlijk meer uitverkoopshoppen betekend) in een winkelcentrum. Geeeen idee waarom ik hier ben heengegaan haha. Enórme rijen voor Michael Kors en Calvin Klein. Straks naar huis en all you need is love kijken.
Kerstavond met vrienden en hun familie gevierd, knus en onwijs gezellig. En gisteren moest man werken en ben ik lekker naar andere vrienden gegaan om nog meer te eten. Geen familie hier dus heel blij met onze vrienden. Gisteravond nog traditie getrouw jumanji (?) gekeken met man.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 26 Dec 2016 00:58

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Gisteren hebben we de laatste boodschappen gedaan, en even de stad in geweest. Daarna met zijn tweetjes lekker gegeten en serious request gekeken.

Vandaag bijna de hele dag in de keuken gestaan. Daarna kwamen de ouders en broers van mijn man, we hebben een stukje gewandeld, samen gegeten en spelletjes gedaan.

Morgen lekker uitslapen, en in de loop van de middag richting mijn zus, waar mijn ouders ook komen. We gaan ook nog even bij mijn oma langs.
<<

Brooke

Bericht 26 Dec 2016 01:05

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Kerstavond was niet zo geslaagd bij ons. Mijn man en ik allebei soort buikgriep, was echt niet tof. Dochter was al de hele dag chagrijnig geweest en toen ze eindelijk op bed lag, was ze heel onrustig in d'r slaap. Dan zit je ook niet lekker en ze werd ook tussendoor wel wakker. Daarnaast waren mijn merenques voor bij de koffie vandaag mislukt. Dus geen leuk begin.

Vandaag was wel weer fijn. Lekker ontbeten en dochter was lief. Begin van de middag kwamen mijn ouders en ze hebben ook meegegeten. Ik heb in de keuken gestaan, geslaagde 3-gangen menu en vanmiddag ook geborreld. Lekker bijgekletst.
Deze avond man en ik toastjes gedaan met speciale biertjes.

Morgen zijn we als gezinnetje samen. Eerst lekker ontbijten en dan een stevige wandeling maken door het bos. Daarna lekker aan de koffie met slagroom en man kookt. Gewoon een lekker rustig dagje als gezin. We zien ook wel wat we verder nog gaan doen.
<<

Anoniem244

Bericht 26 Dec 2016 02:10

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Zaterdag boodschappen gedaan en daarna bij vriend met zijn kindjes. Pannenkoeken gebakken en gegeten en s avonds samen met vriend speciaal biertjes gedronken met lekkere hapjes en tv gekeken.
Vandaag waren zijn kindjes er ook nog, overdag lekker relaxt, gebruncht, bolt gekeken, spelletje gespeeld, gegourmet en cadeautjes uitgepakt.
Morgen brengt hij zijn kindjes naar hun moeder en dan gaan wij naar m'n ouders, s avonds eten we kalkoen, groente, aardappeltjes etc en redelijk bijtijds weer naar huis want vriend moet s nachts weer optijd er uit
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 26 Dec 2016 02:36

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Kerstavond was ik alleen thuis met dochter in bed.
Ex was klussen in zijn nieuwe huis.

Vandaag, 1e kerstdag de ochtend ook weer alleen met de jongste en ex klussen.
Daarna ging hij met haar naar zijn ouders en was ik alleen thuis. Ik heb tv gekeken en achter mijn naaimachine gezeten.

Morgen is de oudste ook weer hier en ga ik met beide kinderen naar mijn ouders. Mijn broer en neefje zijn er dan ook. Als het goed is gaan we gourmetten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Dec 2016 10:05

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Poeh Dolphine, het zal bij jullie wel flink wat planning zijn met zulk soort dagen, of niet? Heb jij je wel vermaakt gisteren? Fijn dat je vandaag met beide kinderen naar jouw familie kunt. Ik hoop dat jullie een fijne dag zullen hebben.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 26 Dec 2016 10:21

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Leuk om te lezen wat iedereen doet deze dagen.

Knuffel voor Lady, Katrien en Dolphinne :hug: rare dagen voor jullie!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 26 Dec 2016 10:52

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Mijn moeder en broer waren er gisteren en we zouden gourmetten op het gourmetstel van hun. Maakt dat ding dikke kortsluiting :palm: dus heeft mijn man alles opgebakken en waren we 1,5 uur later klaar.

Vandaag hebben we een vriendin en haar vriend op bezoek. Mijn man begint nu aan de voorbereidingen, maar het gaat straks voor het leeuwendeel van de dag de oven in. We eten lamschenkel, spruiten met spek en aardappelpuree met vooraf een linzensoep en het dessert wordt meegenomen.
L2014 & H2017
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 26 Dec 2016 12:30

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Zaterdag heb ik gewerkt van 11 tot 21.30 uur, daarna naar vrienden gegaan waar mijn vriend was, lekker wat gedronken, hapjes op tafel en 30 seconds gedaan, en heel veel gelachen.

Gisteren heb ik ook gewerkt van 12.30 tot 21.30 uur, daarna aangeschoven bij mijn vriend, die was eten in het restaurant waar ik werk. Samen met zijn dochters en hun vriendjes. Was heel gezellig nog!

Vandaag ben ik vrij, lekker pyjama dag, all you meed is love terugkijken, en vanavond lekker uit eten bij het restaurant van mijn broer.

Woensdag gaan we nog een keer kerst vieren, en dan alle kadootjes uitpakken en lekker eten! Ik heb heerlijk vakantie tot 3 januari, en mijn vriend ook!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Dec 2016 12:39

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Kerstavond hebben we met lekkere broodjes en beleg voor de tv serious request gekeken, is een traditie
1 e kerstdag uitgebreid ontbijt gehad daarna een taartje. In de middag naar mijn ouders gegaan. Opa en oma zouden ook komen maar oma haar gebit was gevallen en helemaal stuk dus kon ze niks eten. We hebben toen met zijn allen gegourmet. Hadden heel veel over omdat er 2 grote eters misten.

2e kerstdag gaan we even op de koffie bij mijn schoonouders en daarna chinees eten bij mijn ouders

Zo raar want we hadden al tijden afgesproken 1e kersdag bij mijn ouders en pas geleden zei mijn schoonmoeder 1e ook bij hun maar we hadden al wat anders en 2e bij hun kon niet want dan was de broer van mijn man er niet en moest schoonvader tot 3 uur werken en nu ineens is schoonvader vrij en komt de broer van mijn man ook. Hadden we dus net zo goed met zijn allen kunnen eten.
Afbeelding
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 26 Dec 2016 14:27

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Zaterdag hebben we overdag lekker rustig aan gedaan en de laatste dingen gekocht. S'avonds lekker gegeten en all you need is love gekeken.
Gisteren zijn we lekker thuis gebleven en hebben we ook weer heerlijk gegeten.
Straks eten we bij mijn ouders.

Wij hebben nu bewust gekozen voor een rustige kerst met alleen dingen die wij leuk vinden en het bevalt prima :cheering:
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Dec 2016 15:39

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Kerstavond gewerkt tot 23.30 uur.

Gisteren ontbeten met zijn allen. Daarna met de oudste in bad geweest. Later gewerkt van 16.00 tot 19.30 uur. Man was met de Kids en zijn familie uiteten.

Vanmorgen weer ontbeten. Daarna een wandeling gemaakt van 8.5 km. De meiden slapen nu en dan straks naar mijn ouders. Mijn neefje zus en haat vriend zijn er ook.
2014 2016
<<

anoniem203

Bericht 26 Dec 2016 15:55

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Ik ben al 2 dagen ziek :thumbdown: Gisteren ging het nog wek maar vandaag kan ik alleen maar op de bank liggen. Zo'n vreselijke maagpijn. Echt van die steken steeds.

Gisteren zijn we naar mijn schoonzus geweest en ik was me toch een partij beroerd. Na 2 koppen thee en iets te hebben gegeten ging het alweer. Daarna doorgereden naar mijn ouders om te gourmetten. Toch nog wat kunnen eten maar vanmorgen was het weer raak.

Straks komt een goede vriendin die komt bij ons eten. Ik moet mezelf er zo echt toezetten om alles klaar te zetten. Maar ik verlang nu al naar vanavond als alles weer opgeruimd is en ik weer naar bed kan. Niet leuk zo. :(
<<

Anoniem331

Bericht 26 Dec 2016 20:01

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Wij hebben vandaag 4 Shrek films gekeken. En tussendoor nog een wandeling gemaakt met mijn ouders en mijn broer. Heerlijk rustig aan dus.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 26 Dec 2016 21:00

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Wat vervelend dat je ziek bent, Ava. Hopelijk knap je snel weer op.

Gisteren vierden we Kerst bij mijn broertje en schoonzusje. Mijn schoonzusje had heerlijk gekookt.
Vandaag was ik alleen met mijn vader samen. Heb bij hem gegeten.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 26 Dec 2016 21:02

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Zaterdag eerst een begrafenis, daarna een borrel gedronken bij mijn schoonmoeder.

1e Kerstdag ontbeten bij mijn schoonmoeder, toen naar huis gegaan om het voorgerecht te maken. Vanuit daar naar mijn ouders voor cadeautjes en lekker eten.

Vandaag eerst uitgeslapen, een stuk gewandeld en daarna samen op de bank en AYNIL terug gekeken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem282

Bericht 26 Dec 2016 21:05

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

De saaiste sinds ooit, denk ik. :laughcry:

Had me erop verheugd m'm familie weer te gaan zien, want die mogelijkheid was er nog niet geweest na m'n reis. Ik had tegen m'n ouders gezegd dat ze dan niet donderdag eerst naar mij hoefden te komen op m'n verjaardag, omdat ik twee dagen daarna naar hen zou komen. Het is 6 uur reizen, dus vandaar. Kennelijk was de combinatie van medicatie tegen de pijn en toch met wat vrienden samen zijn nog teveel, want vrijdag hield ik niets binnen en gisteren teveel pijn om alsnog naar familie te gaan. Was dus alleen thuis, heb veel geslapen, Netflix gekeken, op de bank gehangen en m'n eigen eten na 3 happen linea recta in de prullenbak gegooid. Dat smaakte ook niet. Zometeen nieuwe poging; misselijkheid is afgezakt, dus hopelijk smaakt het nu beter. Maar verder gaat het goed! ;-)
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 27 Dec 2016 01:22

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Kerstavond zijn we naar mijn schoonouders gegaan en hebben we daar gegeten en cadeautjes uitgepakt.

Kerstmis zijn we naar mijn ouders gegaan, zijn daar van 's morgens tot 's avonds gebleven, 2 keer gegeten en cadeautjes uitgepakt.

Tweede Kerstdagen zijn we gewoon met ons gezin thuis gebleven, dat wordt hier in België niet echt gevierd.

Het waren echt hele fijne dagen.
2012 & 2016
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 13:06

Bericht 27 Dec 2016 15:30

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Kerstavond heb ik met groepje andere backpackers wat gaan eten, restaurant had alleen geit, dus heb geit gegeten :lol: Was nog verrassend lekker!
1e kerstdag ben ik overdag naar strand geweest en savonds zijn we weer ergens wat gaan eten. Allemaal vreemde dingen op de kaart, heb zelf struisvogel op. Ging ik naar de wc, moest ik langs de keuken, lag er een krokodil in een kooitje :eyes: Vind dat wel echt heel zielig hier, je kan bijv ook schildpad eten, in visrestaurants hebben ze allemaal bakken met water staan waar dan alle vissen enz nog zwemmen, en dan even later zo op de bbq!
Die schildpad spiesen ze dan ook en wordt opgediend dat je nog duidelijk de schildpad herkent :pale:
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 17:34

Bericht 27 Dec 2016 15:48

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Ach, er zijn veel mensen ziek hè? Beterschap meiden!

Wij hebben kerstavond bij schoonfamilie gevierd, met heel veel eten en wijn en cadeautjes. Ik ben echter vrijdag hard gevallen, dus kon aan het einde van de avond niet meer lopen. Zondag overdag hadden we kerst bij mijn ouders, met mijn broer en de kinderen. Was ook erg gezellig, maar weer veel pijn en niet kunnen lopen.
Tweede kerstdag geen verplichtingen en met mij ging het gelukkig beter, maar vriend werd ziek :palm: Gisteren nog wel met een vriendin de stad in geweest, wijntjes en nacho's, maar we hadden ons zo verheugd op vakantie samen en die valt nu een beetje in het water.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 27 Dec 2016 16:05

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Hier ook een beetje snotteren. Vrijdag kerstdiner van vriend zijn werk wat eindigde in singlesfeestje in melkweg en dat duurde tot 4 ofzo dus behoorlijk veel op en behoorlijk weinig slaap. Toen zaterdag heel brak laatste cadeautjes en kerstboodschappen gedaan en toen was het al avond. Risotto gekookt en samen die Tim Burton stop motion kerstfilm gekeken met warme choco met slagroom en redelijk op tijd naar bed. Daardoor nog enigszins het getrokken anders was ik echt ziek geworden denk ik.

Eerste kerstdag samen. 's ochtends uitgebreid kerstbrunch, cadeautjes, 's middags bij zus vriend en haar babytje op visite en even cadeautje brengen. 's avonds samen uitgebreid drie gangen gekookt en mooi gedekte tafel en samen gegeten. Erna The Santa Clause gekeken haha (mijn vriend kende hem nog niet). Toen was het alweer 2 am.

2e kerstdag weer beetje uitgeslapen en uitgebreid ontbijt, naar waterleiding duinen geweest en gewandeld en 's avonds kerstdiner bij vriend zijn tante met familie van hem (ouders, oom tante, andere oom, oud oom, etc). Was echt heel erg gezellig.

Al met al hele geslaagde dagen hier!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 27 Dec 2016 16:20

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Beterschap voor alle zieken! Wat vervelend om met deze dagen ziek te zijn.

Ik heb zaterdag overdag voornamelijk in de keuken gestaan om hapjes te maken voor kerstavond. Mijn ex en zijn oom en tante kwamen bij mij eten. Was erg gezellig.
Eerste kerstdag kwamen mijn ouders en broertjes. We hadden lootjes getrokken dus in de middag vooral cadeautjes uitgepakt. 's Avonds lekker uit wezen eten met z'n alle.
Tweede kerstdag heerlijk relaxt gedaan overdag. In de middag heb ik mijn vriendin opgehaald, we gingen samen naar The Lion King, musical. Was echt een hele goede invulling van deze tweede kerstdag. Zou het zo weer doen als ik volgend jaar single ben!
<<

Anoniem189

Bericht 27 Dec 2016 20:12

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Ik heb ook de saaiste kerst ooit gehad. Heb alleen maar de bank en het bed gezien. Bah! Ben zaterdagavond naar de huisartsenpost gegaan, omdat ik al ruim twee weken last van m'n keel had en zaterdag begon het erger te worden en kreeg ik andere klachten erbij. Conclusie: luchtweginfectie tegen een longontsteking aan. Ik lig dus nog wel even plat en ben het nu al zat. Hoop dat ik met oud en nieuw wel wat mee krijg.
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 27 Dec 2016 22:52

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Zaterdag de laatste boodschappen gehaald.
Om 5 uur naar de kerk geweest voor de familie kerstdienst. Was erg mooi.
Daarna wat gegeten met mijn ouders.
Zondag rond de middag naar schoonouders gegaan daar lekker geborreld en gegeten met de rest van de familie.
Zondagmiddag naar mijn ouders en daar lekker gegeten.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 28 Dec 2016 08:19

Re: Hoe zien jullie kerstdagen er uit?

Kerstavond een gezellig etentje gehad bij vrienden thuis. We hadden allemaal wat gekookt.
Eerste kerstdag hebben we bij mijn ouders gevierd met mijn zus, zwager en tante. Met kadootjes en lekker eten en een lekkere wandeling. Tweede kerstdag waren we met z'n drietjes thuis en zijn we een stuk gaan rijden naar een kerstmarkt en daar lekker wat gedronken en gewandeld.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron