Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vliegtuig gekaapt

<<

Anoniem197

Bericht 23 Dec 2016 12:27

Vliegtuig gekaapt

http://m.telegraaf.nl/article/27300801/ ... en-gekaapt

Dacht dat de beveiliging zo streng was dat het eigenlijk niet meer kon.
<<

Anoniem197

Bericht 23 Dec 2016 12:28

Re: Vliegtuig gekaapt

Je zou daar maar in zitten. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Dec 2016 12:37

Re: Vliegtuig gekaapt

heftig wat zullen die mensen in angst zitten
Afbeelding
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 23 Dec 2016 12:38

Re: Vliegtuig gekaapt

DdL schreef:http://m.telegraaf.nl/article/27300801/libisch-vliegtuig-met-118-inzittenden-gekaapt

Dacht dat de beveiliging zo streng was dat het eigenlijk niet meer kon.


Ik las het net ook inderdaad! Wel fijn ergens dat ze in ieder geval al geland zijn en in Malta, je durft te hopen dat ze niet meer van de grond komen (scheelt toch met ergens neerstorten/in vliegen, maar hoop niet dat dit net zo afloopt als die kaping toen uit egypte). Nu afwachten wat hun eisen zijn en of ze de situatie kunnen ontmantelen en de passagiers bevrijden!

Wat jouw vraag betreft. Ik denk dat dat wel sterk afhankelijk is van wat voor vlucht. Ook dit was weer een binnenlandse vlucht (net als toen in egypte (Egypte?)) in een niet bepaald politiek stabiel en westers, goed georganiseerd land.
<<

Anoniem197

Bericht 23 Dec 2016 13:02

Re: Vliegtuig gekaapt

Klopt, had daar overheen gelezen. Een binnenlandse vlucht is minder beveiligd. Zo had een kennis ooit een schaar in de handbagage. Was ze vergeten maar ze mocht gewoon mee.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 23 Dec 2016 14:33

Re: Vliegtuig gekaapt

Wow wat heftig! Ik had er nog niks van meegekregen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem315

Bericht 23 Dec 2016 15:31

Re: Vliegtuig gekaapt

Ze zijn vrijgelaten. Ik ben benieuwd naar de motieven.
<<

Anoniem197

Bericht 23 Dec 2016 15:58

Re: Vliegtuig gekaapt

Zoals nu bekend is, wilden ze asiel vragen :palm:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Spencer