Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fijne (oog)make-up remover

<<

Anoniem243

Bericht 23 Dec 2016 00:07

Fijne (oog)make-up remover

Hi! Ik ben op zoek naar een goede make-up remover. Nu koop ik eigenlijk altijd verschillende goedkope varianten van de action/kruidvat/etc. maar sinds ik waterproof mascara gebruik voldoen die niet. Bovendien is mijn huid weer erg onrustig dus wil ik hem wat beter gaan verzorgen. Welke make-up remover raden jullie aan om waterproof make-up te verwijderen van een (vochtarme) gevoelige huid?
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 23 Dec 2016 00:32

Re: Fijne (oog)make-up remover

Ik heb die van Diadermine (nu bij Kruidvat 1+1 gratis, keuze uit hele assortiment geloof ik) of van Louis Widmer.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem221

Bericht 23 Dec 2016 01:35

Re: Fijne (oog)make-up remover

Jarenlang liet ik de make-up gewoon zitten tot de volgende dag totdat ik zou gaan douchen, omdat niets mijn huid echt aankon (behalve geen reiniging). Aantal maanden las ik iets over Skincare van de Action en sindsdien is Skincare van Action het merk wat mij helpt.
<<

Anoniem257

Bericht 23 Dec 2016 03:31

Re: Fijne (oog)make-up remover

Ik heb hema eigen merk en heb ook een zeer gevoelige huid
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:55

Bericht 23 Dec 2016 08:04

Re: Fijne (oog)make-up remover

Ik gebruik de remover van hema als ik waterproof makeup op heb. Als ik hem waterproof makeup op heb, gebruik ik micellair water (any merk). Werkt goed voor mij!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11406

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 23 Dec 2016 09:35

Re: Fijne (oog)make-up remover

Ik heb laatst doekjes van nivea gebruikt. Die werkten voor mij.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 23 Dec 2016 10:10

Re: Fijne (oog)make-up remover

Ik gebruik Nivea oogmake-remover reinigingsmelk en die bevalt goed.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 23 Dec 2016 11:13

Re: Fijne (oog)make-up remover

Biodermal heeft een fijne lotion voor zeer gevoelige of de vochtarme huid (ik wissel nog wel eens). En nu met 60% korting bij Etos.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 23 Dec 2016 14:07

Re: Fijne (oog)make-up remover

Ik durf niet met zekerheid te zeggen hoe fijn het werkt bij waterproof mascara (die heb ik namelijk nooit), maar ik verwijder mijn make-up met kokosvet. Tot nu toe krijg ik er alles makkelijk mee af en er zitten geen rare dingen in. Zelfs een soort lipverf die ik met speciale gelegenheden nog wel eens gebruik krijg ik eraf, met de meeste gewone removers was het dan echt schrobben.
<<

Anoniem186

Bericht 23 Dec 2016 14:21

Re: Fijne (oog)make-up remover

Ik gebruik de oogmakeup remover van Louis Widmer, erg fijn. Ze hebben ook een variant voor waterproof make-up.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 23 Dec 2016 14:21

Re: Fijne (oog)make-up remover

Ik heb jarenlang bi-facil van Lancôme gebruikt. Is een hele fijne oogmake-up reiniger voor een gevoelige huid. Wel vrij prijzig (rond de €30 volgens mij). Ik gebruik nu meestal geen specifieke oogmake-up reiniger meer maar Purity made simple van Philosophy voor mijn hele gezicht. Met een wattenschijfje met wat micellair water van Garnier ga ik daarna nog over mijn gezicht en dat werkt ook heel goed.
<<

Anoniem243

Bericht 23 Dec 2016 14:40

Re: Fijne (oog)make-up remover

Louis Widmer heb ik een reinigingsgel van gehad, heel fijn spul inderdaad! Heb voor nu de oogmakeupremover van Nivea meegenomen en een reinigingscreme voor de gevoelige huid. Dank voor de tips!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 23 Dec 2016 15:05

Re: Fijne (oog)make-up remover

Ik ben gewoon echt klaar met waterproof make up. Heb allerlei removers geprobeerd, maar altijd komt er de volgende ochtend alsnog van alles op mijn wallen te hangen of kom ik alsnog als een panda onder de douche uit. Terwijl je dan denkt dat het schoon was. Ik gebruik geen eyeliner of oogpotlood oid, dus het gaat alleen om mascara. Die vind ik non waterproof net zo fijn en als het wel regenachtig prutweer is gebruik ik mijn clinique mascara die er met warm water af gaat.
<<

Anoniem243

Bericht 23 Dec 2016 15:08

Re: Fijne (oog)make-up remover

Ik gebruikte ook nooit waterproof eigenlijk, maar heb nu een fijne (en mega goedkope) gevonden die mooier zit dan de niet waterproof versie. Afgezien daarvan ben ik ook geen fan van waterproof dus.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 23 Dec 2016 15:25

Re: Fijne (oog)make-up remover

Ik gebruik sinds een tijdje deze reinigingsgel van Yves Rocher:
http://www.yves-rocher.nl/control/produ ... t_id=44596

Ik heb hem in de winkel gekocht en daar zeiden ze dat ze ook grotere verpakkingen (van 390 ml) hebben, dat scheelt best wat in prijs als je omrekent :) Ik heb deze nu en ben zo tevreden. Het reinigt en verfrist de huid en zelfs waterproof oog make-up krijg ik er goed mee weg. Ik gebruik er wattenschijfjes bij en dat werkt echt ideaal, ben nog nooit zo tevreden geweest over make-up remover :)
Laatst gewijzigd door Vanya op 23 Dec 2016 19:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 23 Dec 2016 15:45

Re: Fijne (oog)make-up remover

Ik zweer bij micellair water van Garnier en mijn Optidee reinigingsdoekje.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 23 Dec 2016 19:21

Re: Fijne (oog)make-up remover

Ik krijg met de oliepads van de Etos alle waterproof eraf. Zonder hard te poetsen enz.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 23 Dec 2016 20:11

Re: Fijne (oog)make-up remover

Voor m'n ogen gebruik ik altijd deze van Yves Rocher http://m.yves-rocher.nl/control/product ... t_id=46463 Van alle removers die ik gebruikt heb voor m'n ogen bevalt deze het best. Ik heb echt heel gevoelige ogen en kreeg er altijd vreselijke rode doorlopen ogen van en zag ook altijd wazig na het schoonmaken. Alsof er een vliesje over m'n ogen zat. Sinds ik bovenstaande van Yves Rocher gebruik heb ik nergens geen last meer van. Voor m'n gezicht gebruik ik pads van de Aldi.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers