Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vlekken van de bank halen

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 20 Dec 2016 13:04

Vlekken van de bank halen

Mijn man zit altijd lekker met zijn hoofd tegen onze stoffen bank aan. Maar zijn gel heeft inmiddels een grote bruine vlek achter gelaten die ook nog eens plakt. Vies gezicht dus! Is dat weg te krijgen door er bijv ossengalzeep op te smeren en dan met een borstel poetsen?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Dec 2016 13:11

Re: Vlekken van de bank halen

Je hebt bij de action een spuit bus voor tapijt meubel reiniger daar deed ik het bij onze vorige bank altijd mee. We hebben nu onze bank ingespoten met speciaal spul en dan gaan alle vlekken er makkelijk uit
Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 20 Dec 2016 15:06

Re: Vlekken van de bank halen

Je hebt ook een speciale vlekkenspray van HG. Ik heb daar mijn hele auto meegedaan en het is oprecht een wereld van verschil.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 20 Dec 2016 17:52

Re: Vlekken van de bank halen

Wat voor stof is het precies? Ik heb eetkamerstoelen met van dat soort suède erop en dat heb ik schoon gekregen met groene zeep en een nagelborstel.
D. 💙14-01-2019💙
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 14:01

Bericht 20 Dec 2016 18:00

Re: Vlekken van de bank halen

Ik heb laatst met de gele Dasty fles van de Wibra een chocolade/caramel vlek uit mijn stoffen bank gekregen.

15-11-2019
14-05-2023
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 20 Dec 2016 18:05

Re: Vlekken van de bank halen

Euhm..een soort tapijt is het. Nou nee ook niet. Zo'n harde stof iets.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 20 Dec 2016 22:33

Re: Vlekken van de bank halen

Ik smeer nooit wat op de bank omdat dat al gauw teveel is en je zo je best moet doen om dat er weer af/uit te krijgen ipv een schuimlaag erop. Ik zou dan de ossegal heel dun op een tandenborstel smeren, een extra laagje kan altijd nog. Zelf spuit ik er dan wat dasty of gewoon allesreiniger gemengd met water op en borstel met een tandenborstel. Een tandenborstel haalt de draadjes van de stof niet zo makkelijk los als dat een nagelborstel dat doet. Bij onze bank in elk geval.
Afbeelding

I & N juni 2010

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers