Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 19 Dec 2016 22:17

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Arwyn schreef:9 doden zeggen ze al..
Hoe kan zo'n vrachtwagen daar überhaupt komen vraag ik me af, verschrikkelijk.


Het was vlakbij een groot kruispunt begreep ik.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 19 Dec 2016 22:18

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Arwyn, ik denk wellicht geen politie op dat moment en gas geven? Wat kun je ook tegen zo'n bakbeest ... zooo naar!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem301

Bericht 19 Dec 2016 22:19

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Ik schrik er wel nog van. Zo heftig, je zal er maar lopen met je gezin. Afschuwelijk.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 19 Dec 2016 22:19

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Niks natuurlijk, je kunt dat gewoon niet tegenhouden.

Ik begreep dat het gebeurd was op een plek waar geen verkeer langs reed. Van dat kruispunt wist ik niet..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 19 Dec 2016 22:22

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Vreselijk weer dit!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

anoniem203

Bericht 19 Dec 2016 22:26

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Ik schrok wel toen ik het las. Het komt gewoon steeds zo dichtbij en ik dacht gelijk nu moeten wij echt de volgende zijn.. :no: Echt waar gaat het heen in de wereld?
<<

Anoniem221

Bericht 19 Dec 2016 22:32

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Het is weer verschrikkelijk, maar stiekem zat ik er al op te wachten. De dreiging in Duitsland is zo groot, dat ik me niet wil bevinden op grote kerstmarkten. We gaan overmorgen weer naar Duitsland om een deel van de boodschappen te halen en om een kerstmarkt te bezoeken. Maar als ze kerstmarkt maar klein is, dan durf ik het nog een beetje aan.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Dec 2016 22:33

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Ava schreef:Ik schrok wel toen ik het las. Het komt gewoon steeds zo dichtbij en ik dacht gelijk nu moeten wij echt de volgende zijn.. :no: Echt waar gaat het heen in de wereld?

dat denk ik ook steeds de volgende keer is nederland aan de beurt. Ik had wel verwacht dat er voor kerst aanslagen zouden komen
Afbeelding
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 19 Dec 2016 22:39

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

sarah1985 schreef:
Ava schreef:Ik schrok wel toen ik het las. Het komt gewoon steeds zo dichtbij en ik dacht gelijk nu moeten wij echt de volgende zijn.. :no: Echt waar gaat het heen in de wereld?

dat denk ik ook steeds de volgende keer is nederland aan de beurt. Ik had wel verwacht dat er voor kerst aanslagen zouden komen


Vreselijk weer dit. Nu ook met 3FM serious request blijf ik mooi weg.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem192

Bericht 19 Dec 2016 22:40

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

De bestuurder is gepakt!
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 19 Dec 2016 22:58

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

sarah1985 schreef:Jemig een bekende van mij is daar nu. Is voor haar neus gebeurt. Ze zijn ongedeerd gelukkig


Dat beeld zal ze voorlopig ook niet van haar netvlies krijgen. Bah! :( Gelukkig zijn ze ongedeerd.

Echt vreselijk weer, deze locatie is idd vrij druk. Echt heel toeristisch altijd. Logische keuze geweest dus, maar bah. Zieke zieke wereld
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem315

Bericht 19 Dec 2016 23:01

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Ik schrik er nog wel van. Ik schrik van elke aanslag. Hoewel dit natuurlijk dichterbij is qua locatie en het treft me daardoor nóg meer.

Wat ik wel elke dag even denk wanneer ik het nieuws kijk: mensen zijn altijd al zo geweest. Al eeuwenlang gaat het om macht. Al eeuwenlang zijn er oorlogen en wordt geweld om het eigen hachje te redden niet gemeden. Dus nee, het houdt niet op. Het houdt nooit op. Dat is de mensheid. En daar zal de aarde waarschijnlijk ook aan ten onder gaan.
<<

Anoniem253

Bericht 19 Dec 2016 23:16

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Vreselijk!
<<

Anoniem184

Bericht 19 Dec 2016 23:17

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Mijn grootste angst is dat er ooit een aanslag op Schiphol gaat komen. Elke aanslag is erg, maar Schiphol is de werkplek van m'n vriend en daardoor beangstigt dat me veel meer.
<<

Anoniem336

Bericht 19 Dec 2016 23:17

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Eerlijk gezegd denk ik ook dat dit steeds meer de realiteit wordt. Aanslagen op grote mensenmassa`s.
Ik kijk er niet van op, en zat er zelfs `op te wachten`. Triest, heel triest.
<<

Anoniem253

Bericht 19 Dec 2016 23:18

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Ik zei gisteren nog tegen mijn man dat bij het glazen huis ook nog wel zoiets kan gebeuren.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2519

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 19 Dec 2016 23:19

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Ik schrik er wel deels van, wij zijn 2 weken terug nog naar de kerstmarkten in Keulen geweest, daar heb ik niet over zoiets nagedacht.
Toen we van de zomer onderin Frankrijk zaten verwachtte ik wel een aanslag, die er toen ook was. Maar nu had ik hem niet verwacht.

Ik denk ook dat het erger wordt wat betreft aanslagen. Het "verbaasde" mij dat het al een poosje stil was wat betreft aanslagen rondom Nederland. Maar ik denk dat er ook een hoop verijdeld wordt wat wij niet te weten krijgen.
<<

Anoniem280

Bericht 19 Dec 2016 23:20

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Ik schrik er wel iedere keer van.
Het komt steeds dichterbij, en daar schrik ik van.
<<

Bing

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 09 Apr 2016 16:32

Bericht 19 Dec 2016 23:52

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Zo erg weer! Wij waren anderhalf week geleden in Londen naar Winter Wonderland in Hyde Park. Daar komen duizenden mensen en ik moest er toen wel even aan denken, gelukkig kan ik het dan snel weer van me afzetten.
<<

Anoniem257

Bericht 20 Dec 2016 02:48

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Ik schrik er ook erg van. Bekende van mij woont in Berlijn, heb hem gelijk een berichtje gestuurd maar hij zat gelukkig thuis.

Ik ga liever niet meer naar grote evenementen. Sowieso was ik daar al geen fan van maar nu al helemaal niet.
<<

Anoniem252

Bericht 20 Dec 2016 07:37

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Erg verdrietig wederom. Waarschijnlijk weer hetzelfde verhaal als eerder gok ik een lone wolf die alleen of in een kleine groep handelde. Ik vind het vooral zon verschrikkelijk idee dat het overal en altijd kan gebeuren. Je verwacht het bij een gay parade oid niet op een maandagavond bij de kerstmarkt.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 20 Dec 2016 08:15

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Vreselijk!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 20 Dec 2016 09:32

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Inmiddels 12 doden..verschrikkelijk!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 17:34

Bericht 20 Dec 2016 10:30

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Zo vreselijk dit. Ik kan gewoon niet begrijpen dat wij in zo een wereld leven en dat het steeds erger word. Ik vind het ook eng. Ik ga er geen dingen voor laten of anders doen denk ik, maar het doet me wel echt iets'. Je lijkt nergens meer veilig te zijn.

Ook een vreselijk beeld in de krant vandaag. Op de voorpagina stond een bericht over de aanslag in Berlijn, met daarnaast een foto van de doodgeschoten Russische ambassadeur met de dader plus pistool ernaast. Zo bizar!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 20 Dec 2016 10:43

Re: Vrachtwagen rijdt kerstmarkt op in Berlijn

Ik zat gisteravond laat in de metro terug naar huis, na een avond werken. Ik las toen pas dit nieuws en schrok zo. Zat ook meteen niet lekker meer in de metro, was zo blij toen ik veilig uit kon stappen. De 'angst' die ik telkens even heb na een aanslag als iets als dit, was weer aardig weg. Zat ik daar weer in de metro enigszins angstig om me heen te kijken en op te letten. Ik realiseerde me gelijk weer dat het inderdaad zomaar en overal kan gebeuren. Vreselijk!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers