Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Serious Request 2016

<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 24 Dec 2016 17:06

Re: Serious Request 2016

Ik wil serieus geen rel schoppen maar ben ik de enige die hier ook een zure nasmaak van heeft.

Ik vind het zo wonderbaarlijk dat een jongetje van 6 zo onbaatzuchtig met deze actie komt. Het mannetje weet dat hij niet oud zal worden en dan toch een actie opzetten voor SR2016! Als ik zijn foto zie met een uitdrukking alsof hij er vrede mee heeft dat hij misschien het einde van 2017 niet haalt, kan ik zo moeilijk geloven.

Ik vind het onwijs knap wat hij doet maar ik hoop het dat zijn geld goed terecht komt en dat het geen doorgestoken kaart is. Want zonder Tijn liep SR toch een stuk minder!
Afbeelding
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 24 Dec 2016 17:22

Re: Serious Request 2016

Als ik het goed begreep in het eerste gesprek met zijn vader heeft hij weinig andere gezichtsuitdrukkingen meer door de tumor. Ik vind het ook lastig voor te stellen, ik denk dat dit vooral vanuit de ouders komt en hij het gewoon leuk vind nagels te lakken (zoals 1 van zijn klasgenootjes in een filmpje zei).

Wat zou er doorgestoken kaart aan zijn?
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 24 Dec 2016 17:34

Re: Serious Request 2016

Femm schreef:Als ik het goed begreep in het eerste gesprek met zijn vader heeft hij weinig andere gezichtsuitdrukkingen meer door de tumor. Ik vind het ook lastig voor te stellen, ik denk dat dit vooral vanuit de ouders komt en hij het gewoon leuk vind nagels te lakken (zoals 1 van zijn klasgenootjes in een filmpje zei).

Wat zou er doorgestoken kaart aan zijn?


Okay, dat had ik niet meegekregen.

Ik ga ze waarschijnlijk op mijn kop krijgen als ik dit schrijf, maar met doorgestoken kaart bedoel ik dat ik van harte hoop dat SR niet over de rug van een ziek jongetje probeert meer geld binnen te halen.
Maar ik zal idd wel vreselijk krom met mijn linkerbroekzak denken. :redface:
Nogmaals super dat jongetje het voor elkaar krijgt, en hoop ook van harte dat het geld goed terecht gaat komen en niet bij de directie van SR.
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Dec 2016 18:55

Re: Serious Request 2016

Waarom zou je hier nou een zure nasmaak van hebben? Ik kan me daar echt niks bij voorstellen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 24 Dec 2016 19:05

Re: Serious Request 2016

Raaf schreef:
Femm schreef:Als ik het goed begreep in het eerste gesprek met zijn vader heeft hij weinig andere gezichtsuitdrukkingen meer door de tumor. Ik vind het ook lastig voor te stellen, ik denk dat dit vooral vanuit de ouders komt en hij het gewoon leuk vind nagels te lakken (zoals 1 van zijn klasgenootjes in een filmpje zei).

Wat zou er doorgestoken kaart aan zijn?


Okay, dat had ik niet meegekregen.

Ik ga ze waarschijnlijk op mijn kop krijgen als ik dit schrijf, maar met doorgestoken kaart bedoel ik dat ik van harte hoop dat SR niet over de rug van een ziek jongetje probeert meer geld binnen te halen.
Maar ik zal idd wel vreselijk krom met mijn linkerbroekzak denken. :redface:
Nogmaals super dat jongetje het voor elkaar krijgt, en hoop ook van harte dat het geld goed terecht gaat komen en niet bij de directie van SR.


Natuurlijk zijn ze blij met het extra geld en de extra aandacht. Maar zal Tijn daar last van hebben? Ik denk het niet. Ik denk dat hij het gewoon onwijs tof vindt dat hij zoveel geld binnenhaalt en zoveel mensen blij kan maken.
2010 2012
<<

Anoniem315

Bericht 24 Dec 2016 19:22

Re: Serious Request 2016

Wat ze ook met het geld doen, het idee dat zo'n jongetje nog zo'n warmte vanuit mensen meekrijgt, vind ik heel veel waard.

Ik heb niet het idee dat het doorgestoken kaart is. Ik denk dat dit daadwerkelijk het geluk is geweest van op de juiste tijd op de juiste plaats.
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 24 Dec 2016 19:31

Re: Serious Request 2016

Daarom, het is/was gewoon even een vreemde hersenkronkel van mij. :palm:
Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11415

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 24 Dec 2016 19:42

Re: Serious Request 2016

Ik vind het een mooie actie. Al denk ik dat Tijn geen idee heeft hoeveel 2 miljoen is. Vijf euro is voor hem al een heleboel geld. Maar dat heel Nederland meeleeft en doneert is weer top! Het schept toch een warm gevoel van saamhorigheid.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Dec 2016 21:35

Re: Serious Request 2016

Ja hoor, 2,5 miljoen!
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Dec 2016 21:42

Re: Serious Request 2016

Pff tijn was net op het podium zo bizar iedereen tijn roepen ik krijg echt elke keer tranen in mijn ogen bij hun verhaal. Is toch zo onwerkelijk dat z'n mooi mannetje er volgend jaar niet meer is. Met zijn grote actie
Afbeelding
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron