Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als jij werkgever zou zijn, wat stel jij samen?

<<

Anoniem250

Bericht 19 Dec 2016 10:51

Re: Als jij werkgever zou zijn, wat stel jij samen?

Laat ik vooropstellen dat ik het erg waardeer dat ik iets krijg. Wij krijgen met sinterklaas een chocoladeletter en dan ook echt een goede. Helaas lust ik geen melkchocolade, maar ik kan er altijd iemand blij mee maken. Met kerst krijgen we een grote doos met eten en 50 euro aan vve-bonnen en ook nog een doos met bonbons. Ik vind de doos heel feestelijk, maar uiteindelijk zitten er maar weinig producten in die ik echt lekker vind. En dat vind ik best zonde.

Wat zou ik zelf kiezen? Ook vve-bonnen en ook een box met eten, maar dan een kleinere versie maar dan met luxere producten.

Degene die het samenstelt, deelt ook uit, dus ik bedank meteen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Dec 2016 10:53

Re: Als jij werkgever zou zijn, wat stel jij samen?

minoessepoes schreef:Daarna kregen we een Bijenkorf bon van 25 euro, toen hoorde ik ook collega's klagen dat het een te dure winkel was en dat je daar met dat bedrag niks kan kopen.

Wat dat betreft denk ik dat een bon van Bol.com bijvoorbeeld een goede zou zijn, tegenwoordig bijna alles te koop en voor ieder wat wils, of desnoods van de Albert Heijn bijvoorbeeld ( geen idee of dat er is) zodat iedereen op zijn eigen manier een kerstmenu kan samenstellen.


Die eerste opmerking is dan zo jammer. Maar ja, ook wel logisch als mensen daardoor geld bij moeten leggen voor een aankoop. Maar ik durf te wedden dat echt iedereen wel iets kan vinden voor 25 euro daar, al is het een ontzettend dure winkel. Maar wat dat betreft is bol.com een stuk gangbaarder ja. Een bon voor de AH (volgens mij bestaat dat niet), zou ook leuk zijn inderdaad, dan kan iedereen echt zelf z'n eigen dingen naar wens kopen. Ik zou dan zelf ook een optie toevoegen om boodschappen voor de voedselbank te kunnen doen, die zou ik dan zelf kiezen denk ik.
Let's discover the world together.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 19 Dec 2016 11:09

Re: Als jij werkgever zou zijn, wat stel jij samen?

Marin schreef:
minoessepoes schreef:Daarna kregen we een Bijenkorf bon van 25 euro, toen hoorde ik ook collega's klagen dat het een te dure winkel was en dat je daar met dat bedrag niks kan kopen.

Wat dat betreft denk ik dat een bon van Bol.com bijvoorbeeld een goede zou zijn, tegenwoordig bijna alles te koop en voor ieder wat wils, of desnoods van de Albert Heijn bijvoorbeeld ( geen idee of dat er is) zodat iedereen op zijn eigen manier een kerstmenu kan samenstellen.


Die eerste opmerking is dan zo jammer. Maar ja, ook wel logisch als mensen daardoor geld bij moeten leggen voor een aankoop. Maar ik durf te wedden dat echt iedereen wel iets kan vinden voor 25 euro daar, al is het een ontzettend dure winkel. Maar wat dat betreft is bol.com een stuk gangbaarder ja. Een bon voor de AH (volgens mij bestaat dat niet), zou ook leuk zijn inderdaad, dan kan iedereen echt zelf z'n eigen dingen naar wens kopen. Ik zou dan zelf ook een optie toevoegen om boodschappen voor de voedselbank te kunnen doen, die zou ik dan zelf kiezen denk ik.


Leuke toevoeging inderdaad, dat zouden wij dan misschien ook wel doen.

Mijn man krijgt overigens van zijn afdeling een kant en klaar kerstdiner mee met opwarm en serveer suggesties, dieet wensen konden worden door gegeven. Dat vond ik ook wel een super leuk idee ( vooral omdat het ook bij zijn werk past), maar er zullen mensen zijn die alle dagen bij familie zijn of op vakantie die misschien ook wel weer iets over te klagen hebben. Wij eten in ieder geval lekker op kerstavond :thumbup:
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 19 Dec 2016 11:49

Re: Als jij werkgever zou zijn, wat stel jij samen?

Inmiddels doet de office manager het maar eerder moest mijn vriend ook de kerstpakketten samenstellen voor zijn bedrijf. Erg lastig met personeel van 20 tot 50 jaar, zowel mannen als vrouwen, sommigen getrouwd, sommigen met een klein kindje maar ook vrijgezellen. Het is inderdaad haast onmogelijk om iets te bedenken waar iedereen blij mee is. Alleen het jaar dat iedereen een ipad kreeg is dat gelukt :D

Dit jaar kreeg iedereen een podiumbon, een cadeaukaart waarmee je kaartjes voor een concert of voorstelling kunt kopen. Daarnaast nog een traditioneel kerstpakket met wat lekkere dingen (nootjes, chips, worst en zo) en twee kandelaars met kaarsen erbij, ook erg leuk. En tot slot krijgen ze allemaal een flinke winstuitkering dus ik mag hopen dat er weinig geklaagd wordt dit jaar.
<<

Anoniem250

Bericht 19 Dec 2016 11:52

Re: Als jij werkgever zou zijn, wat stel jij samen?

Mijn schoonbroer kreeg trouwens een restaurantbon ter waarde van 500 euro. Prima cadeau. Werd door iedereen goed ontvangen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Dec 2016 12:14

Re: Als jij werkgever zou zijn, wat stel jij samen?

minoessepoes schreef:
Mijn man krijgt overigens van zijn afdeling een kant en klaar kerstdiner mee met opwarm en serveer suggesties, dieet wensen konden worden door gegeven. Dat vond ik ook wel een super leuk idee ( vooral omdat het ook bij zijn werk past), maar er zullen mensen zijn die alle dagen bij familie zijn of op vakantie die misschien ook wel weer iets over te klagen hebben. Wij eten in ieder geval lekker op kerstavond :thumbup:


Wat leuk! Inderdaad als het even houdbaar is, is dat een optie voor mensen met kerst of net buiten de kerstdagen om. Wij eten vaak ook maaltijden gebaseerd op de inhoud van het kerstpakket. Dit jaar krijgen we trouwens een kalkoen naast het kerstpakket (met z'n tweetjes zo'n giga ding) maar die eten wij dus ook niet met de kerstdagen zelf. Nou, dan maar de dagen er om heen dat eten en lekker veel turkey sandwiches mee naar werk daarna :)
Let's discover the world together.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 19 Dec 2016 12:23

Re: Als jij werkgever zou zijn, wat stel jij samen?

Marin schreef:
minoessepoes schreef:
Mijn man krijgt overigens van zijn afdeling een kant en klaar kerstdiner mee met opwarm en serveer suggesties, dieet wensen konden worden door gegeven. Dat vond ik ook wel een super leuk idee ( vooral omdat het ook bij zijn werk past), maar er zullen mensen zijn die alle dagen bij familie zijn of op vakantie die misschien ook wel weer iets over te klagen hebben. Wij eten in ieder geval lekker op kerstavond :thumbup:


Wat leuk! Inderdaad als het even houdbaar is, is dat een optie voor mensen met kerst of net buiten de kerstdagen om. Wij eten vaak ook maaltijden gebaseerd op de inhoud van het kerstpakket. Dit jaar krijgen we trouwens een kalkoen naast het kerstpakket (met z'n tweetjes zo'n giga ding) maar die eten wij dus ook niet met de kerstdagen zelf. Nou, dan maar de dagen er om heen dat eten en lekker veel turkey sandwiches mee naar werk daarna :)


Nee. nee, dit komt kant en klaar uit de keuken in bakjes en ze hadden de keus om het op 23 of 24 december op te halen. Vergelijkbaar met eten afhalen bij een traiteur. Het kan dus wel 1 of 2 dagen in de koelkast maar niet langer, het is echt een kant en klaar diner wat alleen nog de oven in hoeft.
Laatst gewijzigd door minoessepoes op 19 Dec 2016 12:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Dec 2016 12:28

Re: Als jij werkgever zou zijn, wat stel jij samen?

Oh zo, ja dan is het wel handig om het de dagen er voor te eten! Maar wel leuk - en hopelijk lekker - idee.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem286

Bericht 19 Dec 2016 12:39

Re: Als jij werkgever zou zijn, wat stel jij samen?

IK vind vooral de ouderwetse kerstpakketten leuk maar ook bonnen, ik vind veel leuk :p. Ik zou het denk ik jaarlijks afwisselen. Ene keer een leuk cadeau, andere keer een bon en een volgende keer weer een ouderwets pakket. Dan blijft de verrassing ook groter denk ik.
<<

Anoniem244

Bericht 19 Dec 2016 13:53

Re: Als jij werkgever zou zijn, wat stel jij samen?

Ik hou van een kerstpakket dus zou een thema pakket samenstellen met etenswaren

Marin schreef:
minoessepoes schreef:Daarna kregen we een Bijenkorf bon van 25 euro, toen hoorde ik ook collega's klagen dat het een te dure winkel was en dat je daar met dat bedrag niks kan kopen.

Wat dat betreft denk ik dat een bon van Bol.com bijvoorbeeld een goede zou zijn, tegenwoordig bijna alles te koop en voor ieder wat wils, of desnoods van de Albert Heijn bijvoorbeeld ( geen idee of dat er is) zodat iedereen op zijn eigen manier een kerstmenu kan samenstellen.


Die eerste opmerking is dan zo jammer. Maar ja, ook wel logisch als mensen daardoor geld bij moeten leggen voor een aankoop. Maar ik durf te wedden dat echt iedereen wel iets kan vinden voor 25 euro daar, al is het een ontzettend dure winkel. Maar wat dat betreft is bol.com een stuk gangbaarder ja. Een bon voor de AH (volgens mij bestaat dat niet), zou ook leuk zijn inderdaad, dan kan iedereen echt zelf z'n eigen dingen naar wens kopen. Ik zou dan zelf ook een optie toevoegen om boodschappen voor de voedselbank te kunnen doen, die zou ik dan zelf kiezen denk ik.



AH bon bestaat wel, vriend krijgt die bon elk jaar vanuit AH omdat hij oa voor AH rijdt.
<<

Anoniem245

Bericht 20 Dec 2016 17:18

Re: Als jij werkgever zou zijn, wat stel jij samen?

Ik denk dat ik een ouderwets pakket het leukst blijf vinden. Munten en marktjes lijken mij juist helemaal niet leuk, ik vind de kriebels leuk als je een pakket hebt en de verrassing van wat er in zit.
Dus ik zou een leuk veelzijdig pakket samenstellen.

Bedanken doe ik ook niet, want ik zou niet weten aan wie :)
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron