Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The Ellen Show

<<

Anoniem239

Bericht 17 Dec 2016 09:53

The Ellen Show

Weten jullie of the Ellen show ook in NL te bekijken is? Ik volg haar via fb en insta waar wel eens filmpjes staan en het lijkt me leuk om de hele aflevering te zien.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 18 Dec 2016 09:17

Re: The Ellen Show

Het werd een tijd geleden uitgezonden, naar momenteel niet meer volgens mij.
<<

Anoniem243

Bericht 21 Dec 2016 23:32

Re: The Ellen Show

Nee, dan moet je het streamen via sites waarvan ik niet goed weet of dat legaal is in NL.
<<

Anoniem257

Bericht 22 Dec 2016 02:58

Re: The Ellen Show

Ik ben hier ook benieuwd naar! Misschien op fox?
<<

Anoniem243

Bericht 22 Dec 2016 14:18

Re: The Ellen Show

Je kunt de afleveringen via Kodi kijken (programmaatje wat je kunt downloaden). Die trekt het van verschillende sites af, ook streamen dus. Hoe het zit met de regelgeving hieromtrent weet ik dus niet zeker. Downloaden kan ook, maar dat is sowieso illegaal.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers