Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Badr Hari VS Rico Verhoeven

<<

Anoniem301

Bericht 10 Dec 2016 23:53

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 10 Dec 2016 23:54

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Fedora schreef:
Champagne schreef:Rico heeft gewonnen!


De stream stopte ermee, maar Badr heeft het armpje gebroken. Beetje lullig einde, als je het mij vraagt.

Uit de kom toch
<<

Anoniem221

Bericht 10 Dec 2016 23:57

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Carrie schreef:
Fedora schreef:
Champagne schreef:Rico heeft gewonnen!


De stream stopte ermee, maar Badr heeft het armpje gebroken. Beetje lullig einde, als je het mij vraagt.

Uit de kom toch


Op Facebook werd gesproken over een gebroken arm. Echt op het moment dat hij zei dat het nog niet zo makkelijk was voor Rico om te winnen, schiet er vervolgens een arm uit de kom/is arm gebroken. Beetje lullig.
<<

Anoniem244

Bericht 10 Dec 2016 23:57

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Wat een anti climax zo
Had gehoopt op een felle partij, maar goed ja dit kan ook gebeuren

Ik was niet perse voor rico, maar vooral tegen badr :-)
<<

Anoniem221

Bericht 10 Dec 2016 23:59

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Wie is er niet tegen Badr? Ik geloof niet dat er veel mensen voor Badr waren. Ook al kent niemand Rico, all on Rico.
<<

Anoniem221

Bericht 11 Dec 2016 00:00

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Telesport van Telegraaf:Rico Verhoeven heeft de strijd met Badr Hari in zijn voordeel beslist. De 27-jarige Brabander won in de König Pilsener Arena in Oberhausen omdat Hari zijn arm brak.
<<

Anoniem253

Bericht 11 Dec 2016 00:03

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Er komt een rematch!
<<

Anoniem301

Bericht 11 Dec 2016 00:04

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Ai Ai. Ok beter je arm breken dan schouder uit de kom als je die sport beoefent denk ik.
<<

Anoniem253

Bericht 11 Dec 2016 00:08

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Fedora schreef:Wie is er niet tegen Badr? Ik geloof niet dat er veel mensen voor Badr waren. Ook al kent niemand Rico, all on Rico.

Nou de fans van Badr gingen helemaal los, wilden zelfs de ring in komen.
<<

Anoniem221

Bericht 11 Dec 2016 00:11

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Champagne schreef:
Fedora schreef:Wie is er niet tegen Badr? Ik geloof niet dat er veel mensen voor Badr waren. Ook al kent niemand Rico, all on Rico.

Nou de fans van Badr gingen helemaal los, wilden zelfs de ring in komen.


Ja, maar dat zijn gelijkgestemden. Ook al is kickboksen een vechtsport, je moet wel sportief blijven. Dat ze de ring in wilden zegt al genoeg over zijn achterban.
<<

Anoniem253

Bericht 11 Dec 2016 00:12

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Fedora schreef:
Champagne schreef:
Fedora schreef:Wie is er niet tegen Badr? Ik geloof niet dat er veel mensen voor Badr waren. Ook al kent niemand Rico, all on Rico.

Nou de fans van Badr gingen helemaal los, wilden zelfs de ring in komen.


Ja, maar dat zijn gelijkgestemden. Ook al is kickboksen een vechtsport, je moet wel sportief blijven. Dat ze de ring in wilden zegt al genoeg over zijn achterban.

Klopt! :)
<<

Anoniem244

Bericht 11 Dec 2016 00:42

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Fedora schreef:Wie is er niet tegen Badr? Ik geloof niet dat er veel mensen voor Badr waren. Ook al kent niemand Rico, all on Rico.


Mwa ik had serieus heel veel fb vrienden die voor Badr waren (vooral veel Amsterdammers / Ajacieden) :-)

Ah jawel toch? Rico is toch wel redelijk bekend
<<

Anoniem221

Bericht 11 Dec 2016 00:52

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Rico ken ik niet anders dan van de nieuwsitems op 538. Volgens vriend is het een legende, die nog legendarische dingen gaat doen. En als ik morgen mijn vriend meld dat er veel Ajacieden waren die Badr steunden, dan mag ik nooit meer vloeken in huis. Grunn en Ajax schijnt niet goed samen te gaan.
<<

Anoniem244

Bericht 11 Dec 2016 01:05

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Oke dat ik nu pas door heb dat jij jij bent Haha
Ach ja elke club heeft een hekel aan... tja
<<

Anoniem221

Bericht 11 Dec 2016 01:25

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Radler schreef:Oke dat ik nu pas door heb dat jij jij bent Haha
Ach ja elke club heeft een hekel aan... tja



Foei!!! :P Ik ben Feyenoorder in hart en nieren. En ik hoop dat ze nu eindelijk eens de zegen halen. Maar nee, waarschijnlijk gaat Ajakkes er weer mee vandoor. Grunn/Feyenoord schijnt te mogen, volgens mijn vriend. :hulde:
<<

Anoniem244

Bericht 11 Dec 2016 01:29

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Arme jij... kan je verder ook weinig aan doen natuurlijk ;-)
Maar ik leef met je mee :-p

(Ajakkes.... gaap!)
<<

Anoniem221

Bericht 11 Dec 2016 01:34

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Hahaha! Het is wat mijn vriend altijd zegt. Persoonlijk doe ik net alsof het niet bestaat.

Slaap lekker voor zo. :)
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 11 Dec 2016 07:51

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Kijken jullie normaal gesproken ook naar kickboksen? Ik vond het zo opvallend dat iedereen het heeft over deze wedstrijd terwijl ik echt nooit iemand in mijn omgeving over kickboksen hoor praten. Ik snap niet zo goed waar de ophef opeens vandaan komt.
<<

Anoniem253

Bericht 11 Dec 2016 08:05

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Nee normaal kijk ik nooit naar kickboxen.
<<

Patsy

Bericht 11 Dec 2016 08:09

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Carra schreef:Kijken jullie normaal gesproken ook naar kickboksen? Ik vond het zo opvallend dat iedereen het heeft over deze wedstrijd terwijl ik echt nooit iemand in mijn omgeving over kickboksen hoor praten. Ik snap niet zo goed waar de ophef opeens vandaan komt.


Dat vraag ik me ook af idd, mijn tijdlijn op Facebook staat vol met Rico en Badr.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 11 Dec 2016 08:28

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Katrien schreef:
Carra schreef:Kijken jullie normaal gesproken ook naar kickboksen? Ik vond het zo opvallend dat iedereen het heeft over deze wedstrijd terwijl ik echt nooit iemand in mijn omgeving over kickboksen hoor praten. Ik snap niet zo goed waar de ophef opeens vandaan komt.


Dat vraag ik me ook af idd, mijn tijdlijn op Facebook staat vol met Rico en Badr.


Ik begrijp ook niet helemaal waar dit ineens vandaan komt.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem245

Bericht 11 Dec 2016 09:06

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Dat valt mij ook op, op het werk waren zelfs mensen die het teamuitje hebben overgeslagen omdat ze boksen wilde zien.. Ik dacht echt dat ik het niet goed gehoord had. Ik heb niet gekeken en snap de hele ophef ook echt niet, wat was er zo bijzonder aan deze "legendarische" wedstrijd?
<<

Anoniem244

Bericht 11 Dec 2016 14:07

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Ja ik wel meestal
Zou zelf ook heel graag op kickboksen willen
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Dec 2016 22:22

Re: Badr Hari VS Rico Verhoeven

Meneer de Uil schreef:
Katrien schreef:
Carra schreef:Kijken jullie normaal gesproken ook naar kickboksen? Ik vond het zo opvallend dat iedereen het heeft over deze wedstrijd terwijl ik echt nooit iemand in mijn omgeving over kickboksen hoor praten. Ik snap niet zo goed waar de ophef opeens vandaan komt.


Dat vraag ik me ook af idd, mijn tijdlijn op Facebook staat vol met Rico en Badr.


Ik begrijp ook niet helemaal waar dit ineens vandaan komt.


Hier nog 1.. haha!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers