Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hold Ups

<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 10 Dec 2016 15:21

Hold Ups

Waar kun je goede Hold Ups kopen? Heb er zat in huis,maar telkens is er weer iets mee. Plakrand snel weg, afzakken en dat soort ellende.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 10 Dec 2016 15:37

Re: Hold Ups

Ik haal ze altijd bij de Hunkemöller.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 10 Dec 2016 19:25

Re: Hold Ups

Ik koop ze van het merk Oroblu. Blijven fantastisch zitten. Ik bestel ze online.
Ik koop wel bewust een maat groter.
2016
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 17:34

Bericht 15 Dec 2016 10:23

Re: Hold Ups

Ik vind die van de Hema heel erg fijn. Niet die 3 voor een paar euro, maar waar er gewoon eentje in de verpakking zit.
Ik moet die telkens alleen weg doen als er bijvoorbeeld gaatjes ontstaan omdat ik ze al zo vaak heb gedragen, of omdat één van mijn neefjes erin heeft gehangen.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers