Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(Bijna) weekend!

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 08 Dec 2016 21:52

(Bijna) weekend!

Wat zijn jullie plannen voor komend weekend?
Ik heb best een druk weekend, mijn dochter gaat voor de eerste keer logeren (bij mijn schoonouders) en mijn zoon gaat voor het eerst bij een vriendje logeren, ben heel benieuwd hoe dat allemaal gaat.

Vrijdag: In de ochtend met mijn dochter naar de fysio, daarna wat opruimen en poetsen. Mijn neef trouwt morgen, dus in de vroege avond gaan we daarheen, nadat we zoon en dochter hebben weggebracht.

Zaterdag: Eerst wat uitslapen en daarna de kinderen ophalen. Overdag misschien de kerstboom opzetten. 'S avonds komen mijn schoonouders hier oppassen en gaan wij uit eten met mijn collega's.

Zondag: Komt er een ontbijt aan huis (verjaardagscadeau van een vriendin). Daarna geen plannen meer dus een gezellig gezinsdagje denk ik.
2012 & 2016
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 08 Dec 2016 22:03

Re: (Bijna) weekend!

Morgen eerst een high tea met vriendinnen en 's avonds met mijn man de kerstboom optuigen.

Zaterdag overdag met een vriendin naar de stad, 's avonds naar een feest met vrienden.

Zondag verjaardag van een vriendin, ze geeft een high wine.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Dec 2016 22:10

Re: (Bijna) weekend!

Jaa ben er echt aan toe!
Morgenavond hebben we gewoon rustig avondje samen.

Zaterdag komen hopelijk m'n broer en z'n vriendin brunchen. 's avonds gaat m'n man met z'n beste vriend hapje buiten de deur eten. Ik heb dus avondje voor mezelf. Netflix!

Zondag hoop ik even naar de kerstmarkt in 't dorp te gaan, anders misschien de kerstmarkt in de stad. En 's avonds hebben we nog niks.

En maandag ben ik jarig en nog een dagje vrij genomen! M'n moeder komt langs en gaan lekker lunchen in de stad. Ze blijft ook eten en logeren.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem221

Bericht 08 Dec 2016 22:13

Re: (Bijna) weekend!

Zondag vieren we de verjaardag van mijn vriend en mijn vader bij mijn vader thuis. Vriend was afgelopen maandag jarig en vader morgen.

En de rest van het weekend gewoon standaard.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Dec 2016 22:18

Re: (Bijna) weekend!

Morgen werken tot half 1 dan naar de kapper. Dan naar mijn oma moet boodschappen met haar halen voor opa zijn verjaardag.

Zaterdag komt een vriendin en gaan we samen een kerstukje voor haar maken ze blijft ook eten en in de avond gaan we naar de film soof 2. Samen met mijn moeder en een vriendin van haar. We hebben kaartjes gewonnen

Zondag verjaardag van mijn opa ik moet eerst hapjes maken samen met mijn moeder

Druk weekend
Afbeelding
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 08 Dec 2016 22:19

Re: (Bijna) weekend!

Morgen geen plannen. Huishouden doen. Misschien met de kinderen nog even ergens naartoe. Of we lassen een rustig slaapdagje in.
Zaterdag is mn vader jarig. Daar 's ochtends koffie drinken. Herinnert me er meteen aan dat ik nu zijn cadeau op bol.com moet bestellen haha.
's Middags hebben we een kraamfeest. Daar heb ik niet zo'n zin in, we kennen dan bijna niemand en vind t erg massaal en Amerikaans. Ze heeft ook al een babyshower en gender reveal party gegeven, dus heb er al 2x geld aan uitgegeven en het kind niet eens gezien. Heb geen idee of ik dan voor de derde keer met een cadeau moet aankomen.
Zondag hebben we met de familie voor Sinterkerst een late lunch in een pannenkoekenrestaurant.
Wel leuke dingen dus!
04-2014
10-2015
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Dec 2016 22:19

Re: (Bijna) weekend!

Jaaa weekend!

Vandaag hebben wij niet veel gedaan.
Morgen wil ik even het dorp in kijken voor al vast feestkleding voor de meiden.

Zaterdag ochtend een kerstboom kopen. S'middags hebben wij een fotoshoot.

Zondag de boom in huis en versieren.
2014 2016
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 08 Dec 2016 22:37

Re: (Bijna) weekend!

Leuk, een fotoshoot bosjesvrouw. Met jullie gezin?
Marin, ja bijna jarig! Alvast gefeliciteerd!
2012 & 2016
<<

anoniem203

Bericht 08 Dec 2016 23:11

Re: (Bijna) weekend!

Morgenavond ga ik hopelijk mijn nascholing met een goed punt afronden. Ik moet nog ongeveer 80 minuten en dan ben ik klaar voor dit jaar. Zaterdag moet ik werken tot 15.00 en ga ik daarna rechtstreeks even over de markt. Groente en fruit inslaan voor de komende week. In de avond heb ik geen plannen. Heel misschien dat ik samen met mijn oudste zoon nog even over de kerstmarkt loop hier in het dorp. Zondag hebben we nog geen plannen.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Dec 2016 23:44

Re: (Bijna) weekend!

Morgen heb ik een hele dag vrij!! Whoohoooo. Man moet werken dus ik ga lekker rommelen in huis, veel op de bank hangen, misschien zelfs dutje doen midden op de dag - de luxe.
Zondag moet ik overdag werken bij mijn man en doe 's avonds en 's nachts een overnight babysitting. Breng ze maandag naar school en heb dan een lekkere ochtend met pedicure en massages gepland met vriendin. Oh life can be good :D
Afbeelding
Afbeelding
<<

Odil

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 17 Nov 2015 21:31

Bericht 08 Dec 2016 23:53

Re: (Bijna) weekend!

Normaal gesproken was dit mijn werkweekend maar mijn oudste dochter is maandag jarig dus heb ik vakantie dagen opgenomen. Morgen eerst zwemles met jongste dochter, dan middelste dochter ophalen, huis versieren want zaterdag is het feest. Zondag nog lekker vrij, beetje rommelen en waarschijnlijk met de hond naar het bos.
Wisper words of wishdom, let it be.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 09 Dec 2016 00:17

Re: (Bijna) weekend!

Na de drukke weekenden die we de afgelopen weken hebben gehad en de drukke weekenden die nog komen gaan hebben we dit weekend geen plannen. Misschien veranderd dit nog maar een keer geen afspraken/verplichtingen is ook wel eens fijn.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Anoniem245

Bericht 09 Dec 2016 07:44

Re: (Bijna) weekend!

Oh heerlijk, weekend!

Vandaag ga ik werken, en na mijn werk naar de action en naar de verjaardag van dochtertje van een vriendin, daarna repetitie en dan lekker nog even serie kijken op de bank.
Morgen, mijn niks dag! Ik ga uitslapen, broodjes halen, het bos in met honden en kind, sporten, boodschapjes, mijn vriend komt even wat halen en ik moet wat voorbereiden voor zondag. Mijn zoon gaat voor het eerst 's avonds met een vriend weg (vuurwerkshow hier in de buurt) en die breng ik om 19.30 en haal ik daarna weer op.
Zondag, beetje uitslapen generale repetetitie met de fanfare, daarna heb ik concert met mijn eigen jeugdorkestje en dan race ik weer terug om het concert met de fanfare te spelen. En dan denk ik eten met mijn ouders en vriend en dan is het weekend weer voorbij.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 09 Dec 2016 09:02

Re: (Bijna) weekend!

Ja, hier ook weekend, maar het zit al weer aardig volgepland.
Zometeen ga ik eerst boodschappen doen, en ik moet een cheesecake bakken. Vanmiddag hopelijk even lekker rustig zitten en wat lezen oid, en dan naar mijn ouders voor de verjaardag van mijn vader. We eten ook mee. We blijven ook slapen, want morgenmiddag moeten we weer in die plaats zijn, en anders blijven we aan het rijden.
Morgenochtend eerst hapjes maken, en eind van de middag naar vrienden om alsnog Sinterklaas te vieren en samen te eten.
Zondag geen plannen en dat wil ik graag zo houden.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 09 Dec 2016 09:09

Re: (Bijna) weekend!

Ik ga vandaag koffie drinken op m'n werk en David gaat mee dus dat is gezellig. Vanavond is er een korpsavond van de brandweer waar mijn man en ik heen gaan. David gaat naar mijn moeder. Morgen heeft m'n man cursus. Ik ga met m'n moeder naar een kerstmarktje hier in het dorp. 's avonds komt m'n schoonmoeder op visite. Zondag nog geen plannen, ik wil de kerstboom wel neerzetten dan, als ik er een plekje voor kan verzinnen :)

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Dec 2016 09:11

Re: (Bijna) weekend!

Marin schreef:
Zaterdag komen hopelijk m'n broer en z'n vriendin brunchen.


Dit gaat helaas niet door. Maar we gaan wel oefenen met de taart die we voor 't kerstdiner gaan maken, even generale repetitie :) Dus hopelijk hebben we wat lekkers te eten dit weekend!
Let's discover the world together.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 09 Dec 2016 09:14

Re: (Bijna) weekend!

Vandaag heb ik al weekend.
Ik wil schoonmaken, Kerstspullen pakken en de boel een beetje gezellig maken, paar boodschapjes doen en met mijn dochtertje knuffelen. Na het eten misschien even naar het tuincentrum.

Morgen wil ik wat leuks doen, ergens lunchen met z'n 3en.
Er is Kerstmarkt in de stad en ze verwachten hysterische drukte, dus maar even kijken waar we heen gaan om te lunchen.

Zondag hebben we een dinertje bij mijn broertje met de familie. En wil ik vooral lekker thuis rommelen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 09 Dec 2016 09:23

Re: (Bijna) weekend!

Wat veel leuke kerstige plannen hebben veel mensen! Boom opzetten, naar een kerstmarkt, tuincentrum. Ik hou er van! Fijn weekend iedereen.

Ik moet werken vandaag. Vanavond ga ik uiteten en wil daarna waarschijnlijk naar het theater.
Morgenochtend moet ik echt even flink wat in het huishouden doen. In de middag ga ik naar Soof met een vriendin en daarna (weer) uiteten.
Zondag lekker rustig opstarten. Om 12 uur ga ik vrijwilligerswerk doen en daarna de boodschappen en wat aanrommelen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Dec 2016 09:26

Re: (Bijna) weekend!

GeKKiE schreef:Morgen wil ik wat leuks doen, ergens lunchen met z'n 3en.


Als je de drukte in de stad wilt vermijden is het misschien leuk om naar het Veerkwartier te gaan (aan de Veerplas vlakbij de Ikea). Niet echt lekker buiten weer nu, maar ze hebben het ongetwijfeld leuk knus versierd voor kerst en hebben lekkere lunchgerechten. Maar anders is de stad misschien ook gezellig als je maar de Grote Markt, Gierstraat en Botermarkt vermijdt denk ik.
Let's discover the world together.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 09 Dec 2016 10:20

Re: (Bijna) weekend!

Jaaaa, bijna weekend!
Vandaag tot 17.15u werken.
Vanavond een verjaardag waar ik eventjes 2 uurtjes heen ga.

Morgenochtend heb ik mijn vrijwilligerswerk in de speelotheek en 's avonds ga ik met een vriendinnetje naar het concert van K-otic in de HMH :ja: :ja:
Oh en 's middags de kerstboom opzetten :kerstboom:

Zondag heeft mijn man de Bruggenloop in R'dam. Ik ga 's middags met T. en mijn ouders even naar de kerstmarkt in H.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 09 Dec 2016 10:28

Re: (Bijna) weekend!

Ik heb er ook zin in! Ben al lekker vroeg klaar. Dan even een boodschap doen en op tijd naar huis. Als het droog is eventjes fietsen op de mountainbike. Vanmiddag wordt het fotoalbum van het trouwen bezorgd, dus dat is ook leuk.
Vanavond lekker relaxen op de bank.

Morgen de laatste dingen winkelen voor de baby met mijn moeder en man en mijn man.

Zondag ben ik vrijwilliger bij een loop, ga ik daar ook foto's maken en in de middag een bevalcursus (1 middag).
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem304

Bericht 09 Dec 2016 10:31

Re: (Bijna) weekend!

Ik heb weekend!

Ik ga zo boodschappen doen en een pakketje wegbrengen. Het is hier super mistig trouwens.
Voor de rest vandaag lekker Netflixen :banaan: , was doen en was omrommelen in huis.
Morgen ook lekker relaxen, `s avonds een feestje van een collega van m`n vriend. Hij en z`n vrouw zijn beide 50 geworden.
Zondag ook lekker niks. HEERLIJK!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 09 Dec 2016 10:40

Re: (Bijna) weekend!

Wat leuk, Snirp. Dat je naar het concert van K-otic gaat. Jeugdsentiment!! Veel plezier.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Dec 2016 10:40

Re: (Bijna) weekend!

Vanavond lekker op de bank met een wijntje en The Voice. Oja en samen met mijn man de kerstboom optuigen.
Morgen boodschappen doen met mijn meisje, vindt ze altijd wel leuk, gaan we samen op de fiets. De rest van de dag niks gepland en zondag ook niet.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Dec 2016 10:42

Re: (Bijna) weekend!

Ohja wij gaan morgen ook een kerstboom halen en optuigen. Jippie!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers