Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(Bijna) weekend!

<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 09 Dec 2016 10:48

Re: (Bijna) weekend!

Winegum schreef:Wat leuk, Snirp. Dat je naar het concert van K-otic gaat. Jeugdsentiment!! Veel plezier.


Ja, heb er ook echt veel zin in, haha.
Kon toentertijd alles meezingen, morgen even oefenen met Spotify ;)
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 09 Dec 2016 10:55

Re: (Bijna) weekend!

Jaa, zo leuk!
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 09 Dec 2016 10:59

Re: (Bijna) weekend!

Vandaag: Huis helemaal schoonmaken, boodschappen doen en als er nog tijd over een kerstboom kopen en die optuigen.

Morgen: Laatste cadeautje halen bij de ikea daarna bezig met het eten voor zondag. 's Avonds lekker op de bank niks doen.

Zondag: Sinterkerst vieren met de familie.
<<

Anoniem236

Bericht 09 Dec 2016 11:24

Re: (Bijna) weekend!

Straks even met mijn zoon naar de Intertoys hij wilt iets kopen van zijn kadobonnen en geld.
Vanavond de kerstboom halen bij het tuincentrum. We willen eigenlijk uiteten gaan met onze oudste zoon erbij, maar hebben nog geen oppas voor de jongste. Dus misschien uiteten.
Morgenmiddag de kerstboom opzetten en morgen avond bij vrienden eten.
Voor zondag nog geen plannen. Misschien naar de wintermarkt hier in de stad.
<<

Anoniem192

Bericht 09 Dec 2016 12:54

Re: (Bijna) weekend!

Vandaag; vrij, kledingkast uitgezocht en zo stuk fietsen, kijken hoever de nieuwe locatie fietsen is, vanavond kerstboom halen denk ik.
Zaterdag; werken
Zondag; werken

Helaas m'n werkweekend :(
<<

Brooke

Bericht 09 Dec 2016 13:02

Re: (Bijna) weekend!

Vandaag: Huishouden doen en vanavond werken. Daarna relaxen met wat lekkers en een filmpje of serie
Morgen: Uitslapen! Dochter is uit logeren. Daarna boodschappen doen, kerstboom halen en optuigen, voor de rest lekker weer relaxen.
Zondag: Uitslapen en dan willen we naar de bios met z'n tweetjes.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 09 Dec 2016 13:28

Re: (Bijna) weekend!

Vanavond ga ik naar Bert Visscher.
Morgen een dagje thuis, huishoudelijke klussen doen en voor de rest lekker op de bank.
Zondag naar mijn vader.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 09 Dec 2016 13:37

Re: (Bijna) weekend!

Mijn weekend is ook begonnen:

Morgen ga ik een aantal wintermama's 2013/2014 meeten, eindelijk na 3 jaar :D .

Zondag hebben we met zn viertjes een thuisblijfdag. Even een keer helemaal niks, voordat de drukke weken eraan komen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 09 Dec 2016 15:09

Re: (Bijna) weekend!

Wat een leuke plannen lees ik. Bert Visscher en K-otic! :cheering:

Ik heb niet alleen weekend, maar vakantie! Heerlijk 2 weken vrij :afro:
Wel eerst nog even een druk weekend met twee keer Sinterkerst vieren. Leuk! :piet: :kerstboomman:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 09 Dec 2016 15:41

Re: (Bijna) weekend!

Ja, eindelijk weekend! De week leek wel eeuwig te duren. Maar gelukkig wel een gezellig weekend voor de boeg. Vanavond denk ik even langs mijn ouders. Moet een extra springvorm hebben voor morgen (dus leen er eentje van mijn moeder), want dan ga ik 2 taarten bakken voor mijn verjaardag die ik 's avonds vier. Zondag lekker een rustig dagje denk ik
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 09 Dec 2016 16:40

Re: (Bijna) weekend!

Ja weekend! Was ik aan toe na een drukke week!

Vanavond plof ik op de bank en ga ik lekker niks doen. Misschien moet ik nog even als taxi spelen voor m'n ouders, maar da's maar een ritje van 10 minuten.
Morgen: Ga ik eerst uitslapen, daarna moet m'n teampie korfballen, daarna ga ik m'n man eindelijk weer knuffelen en 's avonds hebben we een feest van de voetbal. Hebben nog geen idee wat we gaan doen.
Zondag: Wederom uitslapen en 's middags komen m'n schoonmoeder en schoonzusje op visite.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Dec 2016 19:31

Re: (Bijna) weekend!

Eindelijk weekend! Ik ga nu eerst een powernap doen en straks ff The Voice kijken denk ik. Morgen gaan m'n vriend en ik een weekend naar m'n huis in DH, lekker naar de bios en uit eten en zondag winkelen. Oh en morgen heb ik een afspraak met een makelaar.
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers