Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


2016 in foto's!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 08 Dec 2016 15:39

2016 in foto's!

Gezien ik het topic van Marin vorig jaar zo leuk vond, open ik 'm dit jaar maar.

----
Plaats dus voor elke maand een foto van afgelopen jaar! Iets wat die maand typeerde, iets wat je hebt meegemaakt en vertel er ook iets bij. Een mooie reis, een verjaardag van je kindje, wat je maar wilt!
Een mooie samenvatting van jouw jaar!

Mijn jaar in foto's

Januari
Februari
Maart
April
Mei
Juni
Juli
Augustus
September
Oktober
November
December
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Dec 2016 15:40

Re: 2016 in foto's!

Hee wat leuk, ik was helemaal vergeten dat dit topic er vorig jaar ook was.
Maar december is nog jong dus grote kans dat daar nog maar weinig foto's van zijn. Ik ga iig eens even speuren!
Let's discover the world together.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Dec 2016 16:12

Re: 2016 in foto's!

Januari, 12 weken zwanger! Afbeelding
Februari, we krijgen een zoon!
Afbeelding
Maart, mijn kleine R alweer drie jaar!
Afbeelding
April, nog steeds zo misselijk!
Afbeelding
Mei, ik moest een meeting missen door een opname vanwege de misselijkheid en baalde daar zo van. Om me op te vrolijken werd ik verrast door m'n voorjaar'13 moeders-vriendinnen. En dit cadeau gebruik ik vrijwel dagelijks!
Afbeelding
Juni, verlof! R en ik doen zoveel mogelijk leuke dingen samen. Wat een heerlijke maand! We gaan zelf nog een nachtje weg met z'n drieën, R geniet zo van alle aandacht!
Afbeelding
Juli, dag misselijkheid, hallo baby!
Afbeelding
Augustus, we gaan veel op pad met ons gezin. Wat voel ik me weer goed!
Afbeelding
September, onze eerste vakantie met z'n vieren. Het is nog heerlijk weer in België en wat was het leuk!
Afbeelding
Oktober, over met de pret. Er moet weer gewerkt worden. Nog een laatste uitje met R
Afbeelding
November, sinterklaas is in het land!
Afbeelding
December, we zijn zo blij en compleet met onze twee schatjes
Afbeelding
R. 2013
D. 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Dec 2016 16:22

Re: 2016 in foto's!

Mijn jaar in foto's

Januari
Reis door Vietnam, Cambodja en Thailand. Lastig om maar één foto te selecteren. Kies ik voor een toeristisch plaatje van ons samen voor de herinnering (die waar ik een tarantula at :silent: )of voor een foto die ik zelf maakte en trots op ben? Toch maar het laatste, ik denk dat deze foto de reis wel goed samenvat met het straatbeeld, de kleuren.
Afbeelding

Februari
Bij terugkomst van vakantie lag er een vast contract op me te wachten! Ook stond deze maand in het teken van m'n nieuwe(re) functie als trainer en gaf ik een hele intensieve training, iets waarbij ik echt mezelf tegen ben gekomen en veel heb geleerd. Echt een werkgerelateerde maand dus.
Afbeelding

Maart
Eind maart haal ik na meer dan 4 jaar, honderden lessen en duizenden euro's dan echt m'n rijbewijs. YES! We kunnen voor een baby gaan! :^^: (eerste echte ronde wordt pas in mei)
Afbeelding

April
Het is weer lente! De boot komt weer aan de steiger te liggen en we maken wat (nog wel koude) tochtjes over 't Spaarne door 't centrum van Haarlem. Heerlijk weer zo naar buiten!
Afbeelding

Mei
En in mei volgt de familiebak :) Een Volkswagen Tiguan, een heerlijke grote SUV met alles er op en er aan. Autorijden is gewoon leuk zo!
Afbeelding

Juni
Nieuw logo laten ontwerpen voor m'n bedrijf met als resultaat deze nieuwe visitekaartjes! Volop in bruidsseizoen dus weer keihard bikkelen qua werk maar vol voldoening.
Afbeelding

Juli
Op 21 juli heb ik een positieve test! Hoe dat er uit ziet weten jullie wel dus daar plaats ik geen foto van. Enkele dagen later komt m'n moeder logeren. Eerst lieg ik nog over de reden waarom ik geen alcohol drink maar als we varen door Haarlem maakt m'n moeder een foto van m'n man en mij. Waarop ik tegen haar zeg: "Dat was dat de eerste foto met ons drietjes".
Afbeelding

Augustus
Hier plaats ik twee foto's, kan écht niet kiezen. Het geluk van wat er in m'n buik groeit, zorgt ook voor zoveel geluk samen. Je ziet wel heel goed dat we in de zomer echt op het water leven, ik kan bijna alleen maar foto's vinden van lekker varen, zwemmen, drinken (niet meer voor mij) en heerlijk buiten leven. Wat een genot. En dan nog zo'n klein dansend wurmpje in mijn buik ook.
Afbeelding

Afbeelding

September
In september gaan we naar Brussel voor de NIPT. Het is die dag stikheet en we hebben geen zin in een warm broeierig Brussel dus rijden naar het iets kleinere Gent. Daar hebben we een lekkere middag op het terras en gaan we 's avonds nog heerlijk uiteten aan het water.
Afbeelding

Oktober
En dan ben ik voorbij de 14 weken en gaan we de zwangerschap aankondigen. Geheel in onze stijl met een mooie maaltijd bereid, voor drie!
Afbeelding

November
We vieren 20 weken zwangerschap in Amerika tijdens een reisje naar Chicago en de oostkust. En wat hebben we een geluk met het weer!
Afbeelding

December
Zoveel is er nog niet gebeurt in december. Sinterklaas is al geweest, maar ik ben volgende week pas jarig en kerst volgt natuurlijk ook niet. Ik plaats voor december deze foto, van de wandeling die we vorig weekend hebben gemaakt door de duinen. Heerlijk even uitwaaien!
Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Dec 2016 16:23

Re: 2016 in foto's!

Wat een heerlijke gezinsfoto's Spencer. Je ziet het geluk ook echt in de tweede helft van het jaar.
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 08 Dec 2016 16:37

Re: 2016 in foto's!

**
Laatst gewijzigd door Burn op 23 Dec 2016 20:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Dec 2016 16:47

Re: 2016 in foto's!

Het was een bijzonder en druk jaar voor jullie, Burn, met een verhuizing en bruiloft. Mooi jaar geweest!
Let's discover the world together.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 11 Dec 2016 09:08

Re: 2016 in foto's!

Wat ontzettend grappig en leuk om te zien allemaal! Ik zal ook eens kijken of ik er wat aan/mee kan doen. Wil vandaag toch even met foto's aan de gang...
Afbeelding

Afbeelding
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 11 Dec 2016 11:31

Re: 2016 in foto's!

Ok, even van fb getrokken, leuk om allemaal weer te zien :love:

Januari:
Afbeelding
Heerlijk oud&nieuw gevierd met vrienden, niet geslapen, want toen waren de meiden weer wakker 's ochtends :palm:

Februari:
Afbeelding
Tja, wonend in Brabant en dochter op de katholieke basisschool ontkom je er niet aan- carnaval, voor het eerst van mn leven ECHT incl zelfgemaakte wagen. Was super tof!

Maart:
Afbeelding
Milou werd 2.

April
Afbeelding
Trots op ons oudste meisje: Altijd heel gevoelig, angstig voor van alles, slapeloze nachten bij nieuwe dingen. Stond vooraan bij haar schoolmusical te stralen en keihard te zingen als indiaantje.
En hoe spannend ze van alles ook vindt, niet bij paarden.. Grote lach, op haar tenen om de grootste paarden te aaien. In april mocht ze, na jaren vragen, dan eindelijk op 'paardrijden'. Dat geluk op het snoetje is onbetaalbaar.
In april ook heerlijk een nachtje weggeweest met mijn man in een heerlijke pipowagen in the middle of nowhere met een houtgestookte houttub. Hele nacht in gezeten, onder de sterren en in de stortregen.. Was zo fijn weer even samen.

Mei:
Afbeelding
Weer voor het eerst dit jaar kamperen met mijn meiden. Mijn man houdt niet van kamperen en dus ga ik af en toe alleen met de meiden een paar dagen/weekje. Dit jaar 5 keer gedaan op verschillende natuurcampings. :love: Echt toppunt van ontspanning in de natuur met heerlijk blije en ontspannen kinderen die spelen in de bossen, in de zand-water speeltuin en broodjes bakken boven het kampvuur. In mei 2 lange weekenden naar de Veluwe geweest, genoten van de zon.

Afbeelding
Ook in mei voor het eerst van mijn leven met mijn billen op een paard gezeten. Noooooiiiit gedaan, maar door mijn dochter ging het toch wat kriebelen en als zij het durft.... Dus op het paard van een lieve vriendin.

Juni:
Afbeelding
Weer heerlijk wezen kamperen in Brabant en met lekker weer heerlijk naar het strand met mijn kleine meisje op een doordeweekse dag. Voelde enorm luxe en bevoorrecht... :love:

Juli:
Afbeelding
Weeerrr kamperen, dit keer op een camping in oost-brabant tegen Limburg aan. Marshmallows roosteren met anderen boven het kampvuur aan zelfgezochte takken in het bos en 's avonds bramen zoeken in de bossen eromheen...
Ook de laatste dag groep 2 van mijn oudste dochter. Die werd de klas "uitgegooid" door haar juffies van groep 2 en na een parcours mocht ze door de "grote deur" (groep 1-2 hebben een eigen ingang op school) waar ze werd opgevangen door haar nieuwe juffie van groep 3. *slik*

Augustus:
Afbeelding
Op vakantie. Beetje jammer van het weer, maar genoten van eindeloos fietsen, geocachen, wandelen, kikkers zoeken en blote-voeten-pad. Ook nog na onze vakantie heerlijk wat losse dagen strand gedaan met zn viertjes.

Afbeelding
Afbeelding
Eind augustus nog spontaan wat dagen vrij genomen en ben ik samen met de meiden nog een paar dagen naar een natuurcamping in Zeeland geweest, vlakbij het strand. Het waren fantastische dagen met leven zonder de tijd, opstaan, ontbijten, spullen pakken, boterham voor s middags mee, op het strand spelen en slapen, 's avonds eten in/bij de strandtent wanneer we trek hadden, zonsondergang kijken, ijsje eten, en als het donker was moe en voldaan terug naar de tent fietsen... Meest relaxte dagen ooit.

September:
Afbeelding
Ons oudste meisje 6 alweer. Allemaal in my-little-pony-style.

Afbeelding
De maand waarin ik ben begonnen met paardrijdles. 1 Avond in de week me-time! Nieuwe uitdaging, nieuwe vrienden, prachtige omgeving...

Oktober:
Afbeelding
Elke vakantie doe ik iets alleen met onze oudste dochter (die heeft af en toe heel veel behoefte aan mama-alleen-tijd), in oktober samen naar de Efteling geweest. Dat blije snoetje! En ze vroeg zelfs of ze in Joris in de draak mocht! Wow!
Ook nog heerlijk weekend weggeweest (helaas werd ik ziek... :eyes: )

November:
Afbeelding
Na 1,5jaar tranen bij elk nieuw badje, "mama ik vind het zo spannend, ik moet het allemaal nog een beetje leren", zooo trots! Haar A-diploma in the pocket!

Afbeelding
De jongste afscheid op het KDV. Hele moeilijke beslissing, waar we lang over getwijfeld hebben, maar het was gewoon niet haar plek in mega-modern gebouw met 16 kinderen in de ruimte. Ze trok altijd haar eigen plan en stak (spreekwoordelijk) haar middelvinger op tegen iedereen: bekijken jullie het allemaal maar... Praten en spelen doe ik niet met jullie. Ze was zo'n ander kind daar dan dat ze thuis was dat we besloten hebben een andere plek voor haar te zoeken. Nog altijd dankbaar voor de antroposofische gastouder die ik vlakbij mijn werk vond en waar ze "gewoon" zichzelf is: ondeugend, vrolijk pratend en zingend, spelend met andere kinderen en heel de dag grapjes uithalend...

December:
Is nog niet zo ver onderweg en er komen nog veel gedenkwaardige momenten: Kerstmarkt, dag/nacht samen met mijn man zonder kinderen, winterefteling, vakantie...

Maar Sinterklaas was tot nu toe ook wel echt heel leuk, waarbij het bij de oudste wel ECHT ontzettend leefde:
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 11 Dec 2016 11:40

Re: 2016 in foto's!

Wat gaat zo'n jaar snel hè! Als ik dit zie denk ik toch dat ik meer foto's moet maken :smile:
Snoezel, volgens mij hebben jouw meiden een ontzettend fijne jeugd! Het ziet er heel gezellig uit in ieder geval.
En Burn en Marin, leuke foto's!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Dec 2016 12:04

Re: 2016 in foto's!

Dat ziet er uit als een heerlijk jaar snoezel! Wat een gezellig gezin!
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 11 Dec 2016 12:50

Re: 2016 in foto's!

Ik doe ook mee!

Januari:
M'n Arabische vrijgezellenfeest
Afbeelding

Februari:
Onze prachige droombruiloft
Afbeelding

Maart:
Lang weekend weg samen
Afbeelding

April:
Katniss would be proud :P
Afbeelding

Mei:
Verhuisd!
Afbeelding

Juni:
Mooi mooi mooi Australie met z'n prachtige (wilde) dieren:
Afbeelding

Juli en augustus:
Geen foto's - echt gewoon nul. Mijn collega kreeg een hartaanval en ik moest opeens fulltime en parttime naast elkaar doen en hierdoor geen leuke dagen gehad. Mijn verjaardag was in juli en ik heb alleen maar geslapen die dag! :palm:

September:
Kwam ik erachter dat ik zwanger was. Niet echt foto van haha, behalve dat de bekendmaking.
Afbeelding

Oktober:
Begonnen met m'n doctoraat in tweetaligheid
Afbeelding

November:
Koning en Koningin ontmoet :)
Afbeelding

December:
We vieren hier natuurlijk ook Sinterklaas!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 11 Dec 2016 13:58

Re: 2016 in foto's!

Emma schreef:Wat gaat zo'n jaar snel hè! Als ik dit zie denk ik toch dat ik meer foto's moet maken :smile:
Snoezel, volgens mij hebben jouw meiden een ontzettend fijne jeugd! Het ziet er heel gezellig uit in ieder geval.
En Burn en Marin, leuke foto's!


Ik zie dat ik Spencer overgeslagen heb, die foto van je zoontje met dat bord van brandweer Sam, geweldig :smile:
Marsy, die laatste foto is heel bijzonder :)
<<

Anoniem315

Bericht 11 Dec 2016 16:24

Re: 2016 in foto's!

Verwijderd :)
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 18 Mrt 2017 22:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 11 Dec 2016 16:30

Re: 2016 in foto's!

Oeps, er ging iets mis.
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 11 Dec 2016 16:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem282

Bericht 11 Dec 2016 16:32

Re: 2016 in foto's!

Leuk topic! Ik kijk met plezier naar alles wat jullie in 2016 hebben gedaan/meegemaakt! :)
<<

Anoniem315

Bericht 11 Dec 2016 16:32

Re: 2016 in foto's!

Ik houd van dit soort topics! Leuk, zo'n inkijkje :)

Marsy, vanwaar de ontmoeting? Heb ik even gemist denk ik, maar cool!

Die foto van Spencer, van brandweerman Sam, geweldig! Haha!

Marin, fijn om jou zo gelukkig te zien :)

Snoezel, wat leuk dat je bent gaan paardrijden!!

Burn, mooi jaar heb je gehad. Op naar net zo'n mooi 2017!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 11 Dec 2016 16:36

Re: 2016 in foto's!

Wat leuk al die foto's van iedereen zo!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem316

Bericht 11 Dec 2016 17:22

Re: 2016 in foto's!

Hier kan ik echt van genieten! Mooie jaren zijn er nu al voorbij gekomen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Dec 2016 19:10

Re: 2016 in foto's!

Wat een fijn jaar Exo. En wat wonen jullie heerlijk landelijk.
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 11 Dec 2016 23:42

Re: 2016 in foto's!

Ze waren op staatsbezoek in Sydney en ongeveer 150 mensen mochten komen. Ik werk al jaren bij de Nederlandse school hier dus heb ze 's middags eerst ontmoet met de kinderen van de school en later nog eens omdat ik nu tweetaligheid onderzoek voor m'n doctoraat. Was erg bijzonder. De Koning zei letterlijk de tweede keer dat hij mijn hand schudde (bovenstaande foto dus): hey, zo zien we elkaar weer. Een Koning die hey zegt :P Vandaar dat we er zo lachend opstaan allemaal. Ben onwijs Koningshuis fan sinds die dag. Was er wat sceptisch over, had er niet zo'n zin in, maar WAT een leuke mensen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Katniss

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 266

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:53

Bericht 12 Dec 2016 00:23

Re: 2016 in foto's!

Marsy, ik ben trots op je!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 12 Dec 2016 00:46

Re: 2016 in foto's!

Hahaha ;)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem201

Bericht 12 Dec 2016 16:24

Re: 2016 in foto's!

Januari:
Geen foto van het vuurwerk maar wij hebben als gezin een heerlijke oud en nieuw viering gehad. Samen met onze kids. Proostend op het nieuwe jaar met het oog op ons nieuwe huis!

Afbeelding

Februari:
De grote carnavals maand. Alles staat in teken van verkleden en feesten!
Afbeelding

Maart:
De grote sloop van de oude aanbouw is begonnen en mijn prinses heeft haar B diploma gehaald!
Afbeelding
Afbeelding

April:
S mag een spreekbeurt houden over zijn leukste hobby. Vertellen over het konijn wilde hij graag doen en dus ging Simon mee naar school
Afbeelding

Mei:
Moederdag en dan verwend worden met een lekker uitgebreid "zoet" ontbijt op bed.
Afbeelding

En het lang verwachte concert van Adele
Afbeelding

Juni:
Hoera onze keuken is geleverd!!!!
Afbeelding

En mijn visitekaartjes zijn klaar :-D
Afbeelding

Juli:
Mijn grote kanjer werd alweer 7 jaar
Afbeelding

En haalde ook nog eens zijn zwemdiploma A
Afbeelding

En ik behaalde mijn verpleegkundige diploma met mooie resultaten en een vaste baan in the pocket!
Afbeelding

Augustus:
Tijd voor de zomervakantie in Normandie. Wat hebben we heerlijk genoten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

September:
Knetterhard voor gespaard! En dik trots dat ik hem eindelijk kon gaan kopen
Afbeelding

En hoera eerste tand is uit!!!
Afbeelding

Oktober:
Hoera diploma B in de pocket!
Afbeelding

En poetsen in ons nieuwe huisje
Afbeelding

November:
Klaar om te gaan verhuizen
Afbeelding

December:
Badkamer is klaar voor gebruik:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En verder gaan we zaterdag dan eindelijk verhuizen!!! :banaan: :banaan: :banaan:
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 12 Dec 2016 16:30

Re: 2016 in foto's!

Wat een leuk topic! Mooi jaar was het voor jullie Stuiterbal, heel veel plezier alvast met verhuizen :)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers