Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


2016 in foto's!

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 14 Dec 2016 20:57

Re: 2016 in foto's!

Wolfinschaapskleren schreef:Kees wat heb je een prachtig gebit.

Huh? Whut? :confused:


Ik heb m'n tanden volledig kaal en recht geknarst snachts, ik mis boven 2 hoektanden en heb een implantaat. Maar toch dank je wel, leuk om eens te horen /lezen.

Leuk om eens foto's van je te zien Fedora!
30-04-2017
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 17 Dec 2016 18:15

Re: 2016 in foto's!

Superleuk topic zo! Wordt vrolijk van al die mooie (blije) foto's! Er kan zo veel gebeuren/gedaan worden in een jaar tijd.

Ik had een erg sportief jaar. Kijk er graag op terug. :)

Januari
Afbeelding
Prachtige wandeling gemaakt naar de Preikestolen (Noorwegen) met mijn 2 beste vriendinnen, nog wat anderen en een gids.

Februari
Afbeelding
We waren in Noorwegen voor de World Cup schaatsen. Eén van onze favoriete schaatsers (Håvard Bøkko) was jarig en we hadden een cadeautje meegenomen. Op weg terug naar huis ontdekte één van mijn vrienden deze foto in éen van de grootste Noorse kranten.

Maart
Afbeelding
Geen foto's gemaakt zag ik. Wel dit screenshot. Soms moet ik niet te veel nadenken maar gewoon doen.

April
Afbeelding
Heel veel gefietst en dit was wel mijn hoogtepunt. Het rijden van Parijs-Roubaix. Ik kijk elk jaar op tv naar de profs en nu reed ik zelf over de kasseien!

Mei
Afbeelding
In het voorjaar maak ik altijd een fietstocht over de dijk tussen de schapen door. De lammetjes vonden mijn fiets wel interessant.

Juni
Afbeelding
Het hoogtepunt van het jaar! Samen met mijn beste vriendin 3x de Mont Ventoux beklommen op 1 dag. We hadden niet verwacht dat het zou lukken maar hebben het gewoon gedaan!

Juli
Afbeelding
Een lekker toetje na een gezellige dag Amsterdam met een vriendin

Augustus
Afbeelding
Ik was mee als begeleider tijdens een fietstocht. Tijdens het wachten kon ik wat mooie foto's maken.

September
Afbeelding
Gezellig weer eens samen met mijn moeder gefietst. Dat was lang geleden! En waarschijnlijk mijn moeders eerste selfie!

Oktober
Afbeelding
Naast al het fietsen af en toe ook nog een mooie wandeling gemaakt

November
Afbeelding
Mijn zusje doet aan maratonschaatsen. Ik vind het altijd leuk om te kijken maar meestal is het niet echt in de buurt. Nu wel en ze reed een goede wedstrijd!

December
Afbeelding
Het jaar begonnen en geëindigd bij een Worldcup schaatsen. Al jaren één van mijn favoriete 'plekken' om te zijn. Op geen enkele andere plek voel ik me zo 'thuis'.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem315

Bericht 17 Dec 2016 18:52

Re: 2016 in foto's!

Wat ben jij sportief Fjell! En die eerste foto... Wauw!
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 17 Dec 2016 19:01

Re: 2016 in foto's!

Dankjewel! Nu was dit ook wel een heel sportief jaar voor mij maar ik ben wel graag actief bezig ja.

En die wandeling van de 1e foto was heel bijzonder. Hele dag maar 1 andere man tegen gekomen. We liepen daar echt 'alleen op de wereld' en hadden geluk dat het de nacht vantevoren veel gesneeuwd had!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 17 Dec 2016 19:36

Re: 2016 in foto's!

Kees schreef:
Wolfinschaapskleren schreef:Kees wat heb je een prachtig gebit.

Huh? Whut? :confused:


Ik heb m'n tanden volledig kaal en recht geknarst snachts, ik mis boven 2 hoektanden en heb een implantaat. Maar toch dank je wel, leuk om eens te horen /lezen.

Leuk om eens foto's van je te zien Fedora!

Oh dat zie je echt niet terug op de foto! Ze staan zo mooi recht naast elkaar en opvang gelijke hoogte. Viel ik mij juist positief op.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Dec 2016 19:38

Re: 2016 in foto's!

Dat van die krant wist ik nog Fjell. Wat heb je een mooi jaar gehad. En die eerste foto inderdaad. Wow!
Let's discover the world together.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 17 Dec 2016 21:50

Re: 2016 in foto's!

Dankjewel! Ja, ik ben blij met 2016! Op naar volgend jaar. Dat gaat voor jou sowieso wel weer een heel bijzonder jaar worden Marin :)
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 22 Dec 2016 15:59

Re: 2016 in foto's!

Wat een leuk topic!
Ik heb ook een overzicht gemaakt, van de ene maand had ik wel vijf dingen die ik wil onthouden en andere maanden was echt zoeken.

Afbeelding
Januari: Een lease auto!
Februari: Aktes tekenen voor ons huis, officieel eigenaren van de grond.
Maart: Positieve test! Daar heb ik geen foto van op mijn telefoon, maar ik plaatste deze tekst op Instagram.
April: De bekendmaking!

Afbeelding
Mei: Een nichtje erbij en wat is ze lief :heart:
Juni: Vakantie naar Turkije.
Juli: De bouw van ons huis is gestart.
Augustus: Wij beginnen aan de babykamer.

Afbeelding
September: Erg verwend op mijn babyshower.
Oktober: Verlof, tot ziens collega's!
November: Liefde, alleen maar liefde! :love:
December: Nog meer liefde en genieten.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Dec 2016 16:15

Re: 2016 in foto's!

Wat een prachtig en rijk jaar Taeda!
Let's discover the world together.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 22 Dec 2016 16:29

Re: 2016 in foto's!

Marin schreef:Wat een prachtig en rijk jaar Taeda!

Ja echt hè! Ik ga dit jaar weer huilen met oud&nieuw, maar na jaren van teleurstelling nu van geluk!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 22 Dec 2016 16:33

Re: 2016 in foto's!

Taeda schreef:
Marin schreef:Wat een prachtig en rijk jaar Taeda!

Ja echt hè! Ik ga dit jaar weer huilen met oud&nieuw, maar na jaren van teleurstelling nu van geluk!

:heart: :heart: :bounce: :hug: :thumbup:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 23 Dec 2016 12:24

Re: 2016 in foto's!

Wat een leuk topic!
En ook ik ben zo blij voor jullie, Taeda! :heart:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 23 Dec 2016 13:19

Re: 2016 in foto's!

Wat een leuk topic

Januari zijn we in Africa by Light geweest
Afbeelding

Februari de twaalf weken voorbij wat een feest :cheering:
Afbeelding

Maart ben ik aan het knutselen geweest.
Afbeelding

April gebeurde niet veel dus heb ik een leuke foto van de kat in de zak. :smile:
Afbeelding

Mei een heerlijke high tea gehad voor moederdag
Afbeelding

Juni een weekend weg met zijn tweeën
Afbeelding

Juli een zwangerschaps fotoshoot. De buik nog even vastleggen.
Afbeelding

Augustus hoera er kleine man is geboren. Hier een foto van een leuk kraamkado dat wij gehad hebben.
Afbeelding

September kreeg ik een oude foto van mijn opa. Mijn moeder stuurde deze.
Afbeelding

Oktober zijn we een geregistreerd partnerschap aan gegaan.
Afbeelding

November ben ik jarig en heb van mijn vriend het lego kasteel van Disney gekregen op de foto zijn we nog aan het bouwen.
Afbeelding

December ivm met de kat en te weinig ruimte zetten we geen kerstboom. Dus heeft mijn vriend er een getekend op het raam met krijtsiften. De kat wilt hem alsnog kapot maken.
Afbeelding
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 23 Dec 2016 17:29

Re: 2016 in foto's!

Ik doe ook mee, maar laat mijn foto's niet heel lang staan;

Januari - Kerstvakantie, gezellig met zijn viertjes naar de bios

Afbeelding

Februari, we vieren mijn man zijn 34e verjaardag met een lekkere pizza!

Afbeelding

Maart, helaas geen foto

April, klaar voor Koningsdag!

Afbeelding

Mei, we vieren de verjaardagen van mijn ouders met een prachtig tuinfeest. Samen met mijn lieve zus (ik sta links).

Afbeelding

Nog een leuke foto in Mei, samen met mijn zus op citytrip naar mijn nichtje en haar verloofde in Londen.

Afbeelding

Juni, op een mooie vrijdagavond nog even lekker genieten met een wijntje in de tuin.

Afbeelding

Juli, klaar voor de laatste schooldag!

Afbeelding

Augustus, we hebben vakantie en gaan varen over de Friese meren, hier op het strand van Lemmer.

Afbeelding

En omdat ik hele fijne herrineringen aan deze dag heb nog één van die vakantie. Mijn zus en haar gezin besloot spontaan een dagje langs te komen in Balk. We hebben een heerlijke zonnige strand dag gehad en zijn 's avonds spontaan (op de stoep :) ) gaan bbq'en.

Afbeelding

September, er is een nieuwe snelweg aangelegd langs ons dorp, vandaag is deze opengesteld voor hardlopers en fietsers. Nog een prachtige, warme dag in September.

Afbeelding

Oktober, onze jongste wordt alweer 4 jaar!

Afbeelding

November, hoera! F. heeft haar zwemdiploma gehaald!

Afbeelding

December, ik loop de Ameland Adventure run!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Pandora op 23 Dec 2016 17:52, in totaal 2 keer gewijzigd.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem336

Bericht 23 Dec 2016 17:38

Re: 2016 in foto's!

Kort jaar Pandora :)

Leuk om alles overzichtjes te zien. Vooral Taeda, echt een mooi jaar voor jullie!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 23 Dec 2016 17:51

Re: 2016 in foto's!

Elja schreef:Kort jaar Pandora :)

Leuk om alles overzichtjes te zien. Vooral Taeda, echt een mooi jaar voor jullie!


Time flies when you're having fun :razz:
Maar hij staat er nu helemaal hoor!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 23 Dec 2016 18:44

Re: 2016 in foto's!

Wat leuk om alles te zien en lezen.

2016 stond voor mij vooral in het teken van mijn gezin, afvallen/sport en het overlijden van mijn lieve moeder. Ik heb geen maandoverzicht gemaakt maar heb er een aantal foto's uitgepikt die symbool staan voor alles wat er gebeurde in dit jaar.

In april werd D ziek, drie weken voor zijn eerste verjaardag. Onze druktemaker die nooit tijd had voor een knuffel werd ineens heel aanhankelijk.

Afbeelding

Uiteindelijk werd hij zo ziek dat hij twee nachten opgenomen is geweest in het ziekenhuis. Hij viel ruim een halve kilo af maar knapte gelukkig goed op met antibiotica en vocht. Ik heb beide nachten bij hem geslapen en dat was heel fijn.

Afbeelding

Gelukkig konden we drie weken later zijn eerste verjaardag vieren!

Afbeelding

In april startte ik met personal training en bootcamp. Ik wilde vijf kilo afvallen en dit lukte me in drie maanden. Het sporten heeft me een enorme boost gegeven en tijdens moeilijke momenten bleek het een uitlaatklep. Ik sport nog steeds fanatiek en ben trots op de spieren die ik gekweekt hebt. Mijn vetpercentage is van 29 naar 21 procent gegaan in de afgelopen acht maanden! Ik sport nog steeds drie keer per week en ben voor het eerst sinds heel lang weer blij met mijn lichaam.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Begin zomer bleek de kanker van mijn moeder weer actief. Ze ging voor een reeks van zes levensverlengende chemo's maar haar lichaam kon dit na de tweede kuur niet meer verdragen. Mijn moeder besloot de behandeling te staken en het enige wat ze graag wilde was een mooie zomer en zoveel mogelijk qualitytime met haar dierbaren.

Afbeelding

Afbeelding

Helaas ging alles sneller dan we van te voren konden vermoeden en na een paar fijne dagen bij ons op de camping, halverwege juli, ging haar gezondheid ineens drastisch achteruit. Eind augustus heb ik zorgverlof opgenomen om zoveel mogelijk tijd bij mijn ouders te kunnen doorbrengen. Mijn moeder lag vanaf dat moment voornamelijk in bed. Na twee intense en waardevolle weken was haar situatie zo verslechterd en haar kwaliteit van leven zo afgenomen dat we besloten over te gaan tot palliatieve sedatie. Mijn moeder was op dat moment al niet meer in staat deze beslissing te nemen. Afscheid nemen van haar is het moeilijkste wat ik ooit gedaan heb.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Twee dagen na het starten van de sedatie is mijn moeder in de nacht van 9 september overleden in het bijzin van mij en mijn zusje. Je moeder zien overlijden is zo heftig en zo intens dat ik maar moeilijk kan beschrijven hoe dat voelt. Zoveel van iemand houden dat je letterlijk kunt zeggen dat het goed is en dat ze mag gaan, is in mijn ogen de overtreffende trap van liefde. Deze tekst plaatste ik na haar overlijden op mijn FB:

Afbeelding

De begrafenis was prachtig en het was die dag nog dertig graden.

Afbeelding

En nu ben ik volop in training om in maart mee te doen aan Loop Utrecht, georganiseerd voor en door het KWF. Ik loop ter nagedachtenis aan mijn moeder en hoop zoveel mogelijk geld op te halen. Mocht je wilden doneren dan kan dat via de volgende link: https://utrecht.teamkwf.nl/maikepietersmaalberts

Afbeelding

En dan sluit ik maar af met een foto van vandaag, samen met mijn onvoorwaardelijke liefde:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Lady op 23 Dec 2016 19:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem210

Bericht 23 Dec 2016 18:58

Re: 2016 in foto's!

Het is mij vaker opgevallen maar ik heb het nog niet naar je benoemd maar wauw, Lady, wat beschrijf jij de liefde voor je moeder en het laatste stukje van haar leven toch ontroerend mooi. Ik heb je foto- overzicht en bijhorende tekst met een brok in mijn keel gelezen.

Ik heb veel respect voor je en ga je daarom ook zeker sponsoren.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 23 Dec 2016 19:06

Re: 2016 in foto's!

Wat een ontzettend lieve woorden Lennox (wie was je eerst :)), dank je wel!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem315

Bericht 23 Dec 2016 21:41

Re: 2016 in foto's!

Er biggelen dikke tranen over m'n wangen van het lezen van je terugblik, Lady :( Je hebt zo'n moeilijke tijd gehad en het lijkt me zo moeilijk je moeder zo te zien verslechteren. Wat zullen deze foto's dierbaar voor je zijn.. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven. Dikke kroep fan my!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 23 Dec 2016 22:00

Re: 2016 in foto's!

Exogenesis schreef:Er biggelen dikke tranen over m'n wangen van het lezen van je terugblik, Lady :( Je hebt zo'n moeilijke tijd gehad en het lijkt me zo moeilijk je moeder zo te zien verslechteren. Wat zullen deze foto's dierbaar voor je zijn.. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven. Dikke kroep fan my!


Skatsje! :love:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers