Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij vaak alleen thuis?

<<

Anoniem253

Bericht 08 Dec 2016 14:07

Ben jij vaak alleen thuis?

Nu ik verlof heb ben ik vaak alleen thuis omdat man aan het werk is. Ben jij vaak alleen thuis?
<<

Anoniem238

Bericht 08 Dec 2016 14:14

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Mijn man werkt 40(+) uur en ik werk 32 uur. Woensdag is mijn vrije dag.
Ik heb overdag altijd wel wat afspraken staan en tussendoor doe ik het huishouden.
Overdag ben ik dus nooit de gehele dag alleen thuis, maar wel gedeeltes.

Als mijn man naar een voetbalwedstrijd gaat, ben ik vaak wel alleen thuis.
Dat gaat dan om een aantal uur 's middags of 's avonds.

In verhouding ben ik niet heel veel alleen thuis, is ook niet mijn grootste hobby:).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Dec 2016 14:14

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Nog niet. Binnenkort wel natuurlijk.
Voorheen had ik vaak wel een dagje vrij doordeweeks (en werkte ik in het weekend), en was ik dan alleen thuis. Productieve daagjes waren dat!
Nu ik regelmatig werk, zijn we bijna altijd samen thuis. Maar dat vind ik ook wel even gezellig zo. Het doet onze relatie wel goed in elk geval.
De laatste maanden is m'n man wel redelijk veel weggeweest naar 't buitenland voor z'n werk. Dan vind ik dat een paar daagjes heerlijk, maar daarna mis ik 'm eigenlijk toch wel en ben ik 'uitgespeeld' in m'n eentje (haha, dit klinkt heel vies, ik bedoel gewoon dat ik me dan verveel).

Zo af en toe een dagje of avondje alleen thuis vind ik heerlijk, maar ben toch het liefst samen. Als ik alleen thuis ben wil ik altijd ineens ongezonde dingen eten of gewoon even lekker niet dingen opruimen enzo, maar daar sla ik vaak beetje in door. Dus ik gedij beter wanneer m'n man wel thuis is.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Dec 2016 14:18

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ja praktisch altijd. Mijn vriend werkt veel.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Dec 2016 14:19

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Bijna nooit!! En daar baal ik wel eens van. Ik vind het heerlijk om in stilte in m'n eigen huis te zijn, alleen. M'n man werkt wel vaak in de avond dus dan ben ik een soort van alleen, met twee slapende zoons.
Vroeger had ik 2 dagen per schoolvakantie het huis voor mezelf: dan bracht ik m'n oudste naar de opvang en had ik vrij (ik werk in t onderwijs en ben in schoolvakanties vrij). Nu heb ik zelfs dat niet meer sinds m'n oudste naar school gaat :( M'n baby breng ik die dagen wel gewoon weg, scheelt toch iets.

Ik probeer m'n man wel eens over te halen om een lang weekend met de kinderen naar zijn ouders te gaan. Dat heeft hij pas een keer gedaan en dat was echt hemels.
#teammaple🍁
<<

Anoniem315

Bericht 08 Dec 2016 14:44

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Nooit. Ik heb altijd één of twee kinderen om me heen. Voordat de kinderen er waren, was ik wel veel alleen thuis. Vind ik erg fijn :) Ik ben wel wat een loner en verveel me nooit echt.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 08 Dec 2016 14:51

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ik ben niet meer zo vaak alleen thuis. Mijn vriend werkte eerst als kok dus toen was ik de meeste weekenden alleen thuis ('s avonds was hij gelukkig wel redelijk op tijd thuis). Nu werkt hij kantooruren dus zijn we het weekend samen thuis. Ik heb zelf iedere vrijdag vrij en vind het heerlijk om dan alleen thuis te zijn. Verder is mijn vriend altijd weg op dinsdagavond (dan gaat hij darten), dan ga ik lekker mijn eigen series kijken. Op vrijdagavond is hij ook vaker weg dan ben ik dus ook alleen thuis.
Ik vind het niet erg om alleen thuis te zijn, vind het altijd wel fijn.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 08 Dec 2016 14:56

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ik ben nooit alleen thuis sinds mijn kinderen er zijn. Een tijdje geleden was ik ziek en zijn mijn dochters wel naar de oppas gegaan en was ik voor het eerst sinds tijden weer een paar uur alleen thuis. Was ook wel weer een keer fijn!
<<

Anoniem243

Bericht 08 Dec 2016 15:16

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Urban Naked schreef:Bijna nooit!! En daar baal ik wel eens van. Ik vind het heerlijk om in stilte in m'n eigen huis te zijn, alleen. M'n man werkt wel vaak in de avond dus dan ben ik een soort van alleen, met twee slapende zoons.
Vroeger had ik 2 dagen per schoolvakantie het huis voor mezelf: dan bracht ik m'n oudste naar de opvang en had ik vrij (ik werk in t onderwijs en ben in schoolvakanties vrij). Nu heb ik zelfs dat niet meer sinds m'n oudste naar school gaat :( M'n baby breng ik die dagen wel gewoon weg, scheelt toch iets.

Ik probeer m'n man wel eens over te halen om een lang weekend met de kinderen naar zijn ouders te gaan. Dat heeft hij pas een keer gedaan en dat was echt hemels.



Exact dit. Overdag ben ik weliswaar zonder man maar altijd mét kind en in de avonden is mijn man ook vrijwel altijd thuis. Soms is zoon wel een middagje bij mijn ouders, dat is heel fijn. En heel soms in het weekend stuur ik man ook met kind de deur uit ;) Ik kijk ontzettend uit naar januari, wanneer zoon twee ochtenden per week naar de psz gaat.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Dec 2016 15:25

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Exogenesis schreef:Nooit. Ik heb altijd één of twee kinderen om me heen. Voordat de kinderen er waren, was ik wel veel alleen thuis. Vind ik erg fijn :) Ik ben wel wat een loner en verveel me nooit echt.


Dit. Hoewel ik soms eerst thuis ga kolven voordat ik naar het werk/kdv ga maar dat is dan een half uurtje.

Ik ben wel vaak alleen met twee slapende kinderen. Heerlijk die stilte.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem321

Bericht 08 Dec 2016 15:27

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ik ben op donderdag en vrijdag alleen (samen met zoontje) thuis. Maar goed, dat vind ik niet echt alleen.
's Avonds ben ik nooit alleen thuis en dat vind ik eigenlijk stiekem best wel jammer.
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:28

Bericht 08 Dec 2016 16:13

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Nee eigenlijk nooit.
Als ik vrij ben is mijn dochter er ook gewoon.
Tijdje geleden was ik onverwacht eerder vrij en dochter was op de opvang dus was ik wel een paar uurtjes alleen thuis.
En i.p.v. ervan te genieten heb ik boodschappen gedaan en het huishouden.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem253

Bericht 08 Dec 2016 16:51

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ik vind alleen thuis zijn juist saai haha ;-).
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2391

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 08 Dec 2016 16:57

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Helemaal alleen bijna nooit meer. Mijn man is wel de helft van het jaar weg
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Dec 2016 16:59

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Geniet er nu nog maar even champagne.

Ik ben vaak alleen met de meiden thuis. Het gebeurd maar zelden dat mij man en meiden allemaal niet thuis zijn.
2014 2016
<<

Elle123

Bericht 08 Dec 2016 17:03

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ja. Mijn vriend en ik werken overdag gewoon, maar hij werkt meestal 's avonds ook. Hij werkt thuis dus dan is hij er wel, maar zijn we niet samen (dan zit hij boven op kantoor).
Verder is mijn vriend regelmatig een nacht of paar dagen weg met vrienden. Hij heeft zo'n 4 korte vakantie per jaar zonder mij en regelmatig weekendjes, of hij gaat naar familie/vrienden in zijn geboorteplaats en dan slaapt hij daar.

Ik ben heel graag alleen thuis. Ik heb ook heel lang alleen gewoond, zou er niet aan kunnen wennen om elke dag samen te zijn denk ik.
<<

Anoniem193

Bericht 08 Dec 2016 17:25

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

In de normale situatie ben ik vrij weinig alleen thuis. Soms een avond, maar dan liggen de kinderen natuurlijk wel in bed. Toen vond ik het heerlijk als mijn man de kinderen even mee nam naar een speeltuin oud.
Nu ben ik elke dag minstens 3 uur echt alleen en ik vind het verschrikkelijk.
<<

anoniem224

Bericht 08 Dec 2016 17:36

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ik woon alleen dus ja, ik ben veel alleen. Maar zeker als ik het druk heb met werken vind ik het heerlijk alleen thuis te zijn. En dat is de laatste tijd best vaak.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 08 Dec 2016 17:37

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ik ben nu natuurlijk altijd met mijn zoon, dus niet meer alleen. Mijn man maakt lange dagen, dus die is er niet veel. Overdag ga ik er veel op uit of krijg ik mensen over de vloer. Ik houd daar wel van, ik vind een dag thuis maar saai.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem316

Bericht 08 Dec 2016 17:40

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Op het moment vrij veel. Mijn man werkt 40 uur per week en ik kan en mag nu nog niet veel doen. Oke, de baby is er wel maar die telt niet mee ;).

In een normale situatie ben ik wel iets meer thuis dan mijn man maar dat vind ik dan heerlijk. Nu ben ik er wel zat van :wink:
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 08 Dec 2016 19:36

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Bijna nooit. Soms wel jammer maar meestal vind ik het niet erg.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 08 Dec 2016 19:39

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Altijd. Logisch als je single bent.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 08 Dec 2016 19:44

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Chava schreef:Altijd. Logisch als je single bent.

Dit!
Maar ik ben veel weg en buitenshuis. Maar ik kan me ook vinden in het bericht van Meneer Nilsson. Ik kan soms echt genieten van een avond waarin ik geen plannen heb en lekker thuis kan rommelen.
<<

Anoniem185

Bericht 08 Dec 2016 20:06

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ja. Vriend en ik werken beiden onregelmatig en we kunnen dat op een of andere manier perfect om elkaar heen plannen :laughcry:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 08 Dec 2016 20:15

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ik ben bijna nooit alleen thuis. Nu ben ik nog een maand thuis ivm geboorte van de jongste, maar die is dus altijd thuis. Mijn oudste zit doordeweeks op school en soms slaapt mijn jongste, dus dan ben ik ook wel even alleen maar ga ik toch gauw het huishouden doen ofzo.
2012 & 2016
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers