Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij vaak alleen thuis?

<<

Brooke

Bericht 10 Dec 2016 00:51

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Thunder schreef:
Champagne schreef:
Thunder schreef:Ik word de 19e eerst weer geopereerd dus ja, ik moet daarna nog vrij lang herstellen. Voor volledige revalidatie staat een jaar, ik hoop dat het iets sneller lukt.

Vervelend zeg! Ben je wel een beetje mobiel?
Eerst niet, mag een tijdje niet lopen. Maar ik heb een scootmobiel en een auto (automaat). Als ik weer mag (leren) lopen zal het dus wel lukken, hoop ik haha.
'

Je hebt je avatar veranderd, ik moest daardoor even denken wie je was, maar ik nu weet ik het weer. Het zit je ook echt niet mee. Ik kan me wel voorstellen dat je er op den duur wel echt genoeg van hebt. Ik hoop van harte dat je het allemaal een beetje voorspoedig mag gaan.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 10 Dec 2016 04:54

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ik ben sowieso bijna nooit thuis maar ben toevallig vandaag heerlijk hele dag alleen thuis (al denk ik wel dat onze airbnb'er vanmiddag weer terug komt). Hang dus ook hele dag in pyama en lekker met muziekje op (en dansend) huis beetje schoongemaakt. Het is nog maar 14 uur en nu is alles mooi schoon, heb al dutje gedaan, kleding uitgezocht en kan ik lekker rest van de middag op het forum en netflix. Ook niet te heet vandaag dus perfect.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem197

Bericht 10 Dec 2016 07:29

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Mijn man werkt 50+ uur en ik blijf thuis bij de kinderen.
Ik ben dus vaak zonder man maar met de kinderen. Af en toe wandelt hij alleen met de kinderen naar zijn ouders en dan ben ik echt alleen maar meestal ga ik ook mee dus amper echt alleen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 10 Dec 2016 11:35

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Daenerys schreef:Je hebt je avatar veranderd, ik moest daardoor even denken wie je was, maar ik nu weet ik het weer. Het zit je ook echt niet mee. Ik kan me wel voorstellen dat je er op den duur wel echt genoeg van hebt. Ik hoop van harte dat je het allemaal een beetje voorspoedig mag gaan.
Haha, dat klopt. Wilde eens iets anders en deze lijkt er wel wat op. Bedankt voor je bericht, lief van je.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem245

Bericht 10 Dec 2016 11:47

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Bijna nooit, ben altijd werken als mijn zoon op school is en dan komen we ongeveer tegelijkertijd thuis.
Heel af en toe woensdagmiddag, dan gaat hij met een vriendinnetje mee en komt pas rond 19u thuis, dan ben ik van 15u tot 19u alleen. Heerlijk vind ik dat.
En ik ben alleen als hij buiten speelt, maar dat is toch niet hetzelfde.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 10 Dec 2016 13:00

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Altijd, ik ben single dus altijd het huis voor mezelf. Nu heb ik ook niet een heel druk sociaal leven dus als ik niet aan het werk ben zit ik meestal alleen thuis.
Maar ik ben ook best wel een einzelgänger dus ik vind het niet vervelend.
Denk juist dat ik zou moeten wennen mocht ik ooit gaan samenwonen.
<<

Janelie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 365

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:33

Bericht 11 Dec 2016 14:17

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Sinds mijn dochter er is ben ik bijna nooit alleen thuis. Soms mis ik het wel, vind het heerlijk om even alleen te zijn. Helaas worden haar middagslaapjes ook minder soms vind ik het zo lekker om dan even op te laden. Netflix aan en alvast de aardappelen schillen of zo. S avonds is mijn vriend vaak ook thuis. Dat vind ik wel gezellig, lekker burgerlijk.
Twee dochters!
Nov 2014 & Maart 2018
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 11 Dec 2016 18:02

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Vriend is zeevarend, is hij aan het werk ben ik eigenlijk altijd alleen thuis. Voor zover ik thuis dan zie. T is even heel druk met werk en sport.
Is mijn vriend niet aan het werk dan ben ik bijna nooit meer alleen thuis.
Vind t meestal niet zo erg, alleen thuis zijn.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 12 Dec 2016 09:08

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Euhm.. Nee. Sinds de meiden er zijn is dat heel sporadisch geworden.

Ik werk parttime, maar op de dagen dat ik thuis ben zijn de meiden er ook. De oudste gaat natuurlijk wel regelmatig weg (school, spelen bij vriendjes), maar de jongste is er gewoon altijd.
Mijn man doet in de weekenden eigenlijk bijna niks alleen met de meiden buiten de deur, dus OF we zijn allemaal thuis OF ik met de meiden OF we zijn met zn 4en weg.
In de avonden slapen de meiden natuurlijk, dan heb ik wel vrij regelmatig een avondje "voor mezelf" thuis.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 12 Dec 2016 09:13

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Sinds we verhuisd zijn heb ik 2 dagen in de week dat ik alleen thuis ben omdat iknu even zonder werk zit maar als ik weer werk dan heb ik geen enkele dag alleen. En dat vind ik best wel pittig. Ik heb heel veel behoefte aan rust en tijd voor mezelf maar daar kom ik nooit aan toe.

In de weekenden gaat het zoals Snoezel het hier boven schrijft.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 12 Dec 2016 10:10

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Mijn vriend is militair en door de week op de kazerne. Op maandag doet hij flexen mits hij niet op oefening is.
Ik ben wel gewend om veel alleen te zijn. Al is het nu wel anders sinds de komst van onze kleine man.
Afbeelding
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 13 Dec 2016 13:46

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ik ben bijna nooit helemaal alleen thuis. Maandag en dinsdag zijn mijn vaste vrije dagen, maar dan is zoon ook bij mij. Als hij zijn middagdutje doet heb ik wel een momentje voor mezelf.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem192

Bericht 13 Dec 2016 13:50

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ik werk veel in de weekenden, dus heb dan doordeweeks vrij, dan is mijn vriend gewoon werken. Ik vind het eerlijk gezegd heerlijk om gewoon even mijn eigen gang te gaan en mijn eigen dingen te doen. In de avond zijn we veel samen thuis, of weg, en zijn we maar weinig alleen. Als dat een keer zo is vind ik dat ook heerlijk, lekker in mijn onesie op de bank series kijken.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers