Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij vaak alleen thuis?

<<

Anoniem221

Bericht 08 Dec 2016 20:51

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Bijna nooit. Nu even een uur of wat, want vriend is even naar vrienden. Is wel even lekker.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 08 Dec 2016 20:53

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Nu omdat ik maar 50% werk de dinsdag en donderdag middag. Zal na kerst 2 hele dag worden. Tot ik beval. Dan weer een tijdje niet verwacht ik :P
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem304

Bericht 08 Dec 2016 21:06

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Winegum schreef:
Chava schreef:Altijd. Logisch als je single bent.

Dit!
Maar ik ben veel weg en buitenshuis. Maar ik kan me ook vinden in het bericht van Meneer Nilsson. Ik kan soms echt genieten van een avond waarin ik geen plannen heb en lekker thuis kan rommelen.

Same here. Niet single dan, maar lekker om rommelen zonder pottenkijkers vind ik heerlijk!
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 08 Dec 2016 21:12

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Mijn vriend is bijna altijd aan het werk (overdag, avonden en zaterdag) maar ik heb wel altijd mijn kinderen natuurlijk.
ik vind alleen zijn niet erg en niet-alleen zijn vind ik ook niet erg.
<<

Anoniem236

Bericht 08 Dec 2016 21:26

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Bijna nooit echt alleen. Woensdag en vrijdag ochtend heb ik wel tijd voor mijzelf als de jongste slaapt en de oudste naar school is.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Dec 2016 21:33

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Soleil schreef:Mijn vriend is bijna altijd aan het werk (overdag, avonden en zaterdag) maar ik heb wel altijd mijn kinderen natuurlijk.
ik vind alleen zijn niet erg en niet-alleen zijn vind ik ook niet erg.

Ben jij dan door de week nooit weg?

Ik vraag dit omdat wij ook graag kinderen willen, maar m`n vriend is veel aan het werk. Vind je dat niet lastig?
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 09 Dec 2016 11:45

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Alleen thuis zijn vind ik heerlijk. Vrijdag is mijn vrije dag en dan ben ik meestal alleen thuis of heb wat afspraken ofzo. Door de week is mijn man er meestal ook 's avonds maar ik vind het ook lekker als hij eens een avond weg is.
Maar een heel weekend alleen vind ik dan eigenlijk weer saai. Dat komt niet vaak voor maar dan plan ik wel dingen buiten de deur.
Afbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 09 Dec 2016 12:29

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Zalig, het gebeurt me niet zoveel. Morgenochtend gaat mijn vriend met de kinderen naar zijn familie aan de andere kant van het land en ze blijven ook een nachtje slapen. Ik krijg zaterdagavond 7 mensen te eten voor een pre-kerstdiner, dus ik heb de hele dag om boodschapjes te doen, aan te rommelen, wat te koken, en op de bank te liggen en het wordt m'n beste zaterdag ooit.
<<

Anoniem281

Bericht 09 Dec 2016 12:38

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Vrijwel nooit, sinds de komst van Tobias. Mijn man is op de vrijdag na, altijd met 't eten thuis. Op vrijdag werkt hij tot 21:00, dan ligt m'n kind om 19:00 op bed en geniet ik even van die twee uurtjes. Zelfde geldt voor de middagslaapjes, op m'n vrije dagen.
<<

Brooke

Bericht 09 Dec 2016 14:18

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ja als ik geen afspraken heb voor J. dan ben ik alleen thuis doordeweeks overdag. Ik werk zelf in de avonduren, ik vind het echt heerlijk om alleen te zijn. Gewoon mijn eigen ding doen, niemand die in de weg loopt.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 09 Dec 2016 14:32

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ja eigenlijk wel maar ik vind het echt niet erg!
Ik ga zelf op maandag en donderdagavond naar school en mijn vriend is juist op dinsdag en vrijdagavond weg ivm sporten. Dus we zijn beide 2 avonden alleen thuis door de week en dan kan ik heerlijk mijn eigen series kijken ;)
Zelf werk ik op het moment ook onregelmatig waardoor ik vaker door de week een dag of ochtend thuis ben terwijl mijn vriend is werken. Dan kan ik lekker uitslapen en studeren zonder dat mijn vriend steeds tussendoor aandacht wil :laughcry:
09-07-2018
11-07-2021
<<

anoniem203

Bericht 09 Dec 2016 16:27

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ik ben 2 keer in de week 'alleen thuis' als de jongste naar de psz moet. Alleen thuis is tussen haakjes omdat ik dan meestal toch op pad ben (boodschappen, afspraken enz) Straks als ze beide op school zitten zal ik 2-3 dagen van half 9 tot 14.15 alleen thuis zijn. Ik kijk er nu al een beetje naar uit :redface:
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 09 Dec 2016 17:12

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Mijn jongste gaat 2 keer per week en dagdeel naar de peuterspeelzaal , dus dan ben ik alleen maar dan ga ik of naar fysiotherapie of ziekenhuisafspraken of boodschappen doen. Soms ga ik lekker bij een vriendin op de koffie of andersom...heerlijk kletsen zonder kinderen hihi
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Dec 2016 19:01

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

1x in de week en meestal plan ik dan ook afspraken met de tandarts/psych/fysio.
2015 💙
<<

Anoniem189

Bericht 09 Dec 2016 19:36

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ik ben niet veel alleen thuis. Wij wonen samen en mijn vriend is meer alleen thuis dan dat ik ben.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Dec 2016 19:38

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ik kijk lekker extreme couponing en niemand die er iets van zegt. Jeeeej!

M`n vriend is trouwens wel achter in de loods, maar of hij nog weg is of in de loods maakt weinig verschil :)
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 09 Dec 2016 19:39

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Sinds ik in de ziektewet zit elke dag van 8.30-14.00.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem253

Bericht 09 Dec 2016 19:53

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Thunder schreef:Sinds ik in de ziektewet zit elke dag van 8.30-14.00.

Vind je dat vervelend?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 09 Dec 2016 20:35

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ja, onderhand wel. De dagen duren soms erg lang.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem253

Bericht 09 Dec 2016 21:06

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Kan me voorstellen, moet je nog lang herstellen?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 09 Dec 2016 21:22

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Ik word de 19e eerst weer geopereerd dus ja, ik moet daarna nog vrij lang herstellen. Voor volledige revalidatie staat een jaar, ik hoop dat het iets sneller lukt.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 09 Dec 2016 21:24

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Mijn vriend is vaker alleen thuis dan ik. Ik vind het dan ook wel lekker als hij een keertje weg is. Dan kan ik bepalen wat ik wil zien ;-)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 09 Dec 2016 21:45

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Bijna nooit. Ik heb bijna altijd een van de kinderen of vriend wel thuis. De kleintjes slapen overdag steeds vaker tegelijk. Dan heb ik doordeweeks 4 dagen van 12.00-14.00 uur rust in huis. Ben ik niet helemaal alleen, maar die complete stilte is dan wel heel fijn!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem253

Bericht 09 Dec 2016 22:24

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Thunder schreef:Ik word de 19e eerst weer geopereerd dus ja, ik moet daarna nog vrij lang herstellen. Voor volledige revalidatie staat een jaar, ik hoop dat het iets sneller lukt.

Vervelend zeg! Ben je wel een beetje mobiel?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 09 Dec 2016 23:57

Re: Ben jij vaak alleen thuis?

Champagne schreef:
Thunder schreef:Ik word de 19e eerst weer geopereerd dus ja, ik moet daarna nog vrij lang herstellen. Voor volledige revalidatie staat een jaar, ik hoop dat het iets sneller lukt.

Vervelend zeg! Ben je wel een beetje mobiel?
Eerst niet, mag een tijdje niet lopen. Maar ik heb een scootmobiel en een auto (automaat). Als ik weer mag (leren) lopen zal het dus wel lukken, hoop ik haha.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers