Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een dekentje op de bank

<<

Anoniem313

Bericht 06 Dec 2016 10:22

Een dekentje op de bank

Volgens mij zitten alle vrouwen behalve ik 's avonds met een dekentje op de bank, terwijl ze netflixen en wijn of thee drinken. I want in. Waar koop je nou een mooi dekentje (overdag ligt ie opgevouwen op de bank, dus liever geen Woezel & Pip motief), bijvoorbeeld een grof breisel, voor een redelijke prijs? Ik heb al bij Zara Home gekeken maar die zijn vrij duur! Ik probeer het als cadeau af te troggelen, maar het moet wel redelijk blijven. Waar kopen jullie je dekentjes? Het liefst wil ik online, want ik ben ziek en kan de deur niet uit, en wil nu een troostaankoop. Thanks!
<<

Anoniem304

Bericht 06 Dec 2016 10:27

Re: Een dekentje op de bank

H&M, Primark, HEMA, Action
<<

Anoniem304

Bericht 06 Dec 2016 10:27

Re: Een dekentje op de bank

En beterschap!
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 06 Dec 2016 10:35

Re: Een dekentje op de bank

Ik heb volgens mij deze in het turquoise, hij is lekker zacht. Bij kwantum zijn ze in ieder geval niet duur en online te bestellen ;)
https://www.kwantum.nl/wonen/woontextie ... cm-0612013
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Dec 2016 10:35

Re: Een dekentje op de bank

Hema heeft best leuke.
Ik heb er eentje van de Lifestyle, ook als cadeau gekregen. Soms vind ik 't te warm, soms heerlijk! Maar niet van die vieze fleece, daarvan gaan m'n tanden kriebelen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 06 Dec 2016 10:36

Re: Een dekentje op de bank

Hier zit mijn vent altijd met een dekentje op de bank :') Incl. kopje thee. En een schaaltje borrelnootjes, die hij met een lepeltje eet, anders krijgt-ie vieze handen.

.. En wordt z'n xBox controller vies, jaja, 't is niet alleen vrouwelijkheid bij 'm :)

Wij hebben heel fijne fleecedekens, gewoon bruin en heel zacht. Zat in m'n kerstpakket en toen er tig pakketten over waren en de spullen werden verdeeld onder 't personeel, bleven er een paar over en die zwerven nu dus door m'n huis. Wil er best eentje (voor je wassen en) naar je toe sturen, hoor! En anders zou ik idd bij de Hema of zo kijken.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 06 Dec 2016 10:47

Re: Een dekentje op de bank

Beterschap!
Hier gewoon een fleece dekentje, wit met schaapjes, wel heel zacht. Hier ligt ie overdag gewoon in de kast (en hij komt er ook zeker niet elke dag uit, en Netflix heb ik ook al niet, thee dan weer wel), dus het maakt ook niet uit dat ie niet esthetisch het meest verantwoord is.
Waar je zoiets als wat jij zoekt koopt weet ik eigenlijk niet. Misschien nog bij woon/kluswinkels als Karwei, Praxis, Leen Bakker? Dan valt de prijs misschien ook nog mee, mochten ze het hebben.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 06 Dec 2016 10:48

Re: Een dekentje op de bank

Wij hebben een dekenkist naast de bank staan en daar ligt de dunne helft van m'n vierseizoenendekbed in. Dat is mijn dekentje :wink:
Bij tuincentra zijn vaak wel mooie dekentjes te scoren voor niet al teveel geld, maar ik weet niet of je die online kunt bestellen.

Deze vind ik ook echt mooi maar best prijzig: http://m.hm.com/nl/product/53037?article=53037-A
Oh ik zit nu op wehkamp te kijken maar daar is de gemiddelde gebreide sprei 100 euro dus dan is deze juist helemaal niet duur.

Beterschap! Oh en ik heb niks te doen dus ik wil ook wel voor je shoppen en het opsturen hoor als het online niet lukt!

♥♥
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 06 Dec 2016 11:26

Re: Een dekentje op de bank

Hier liggen een paar standaard en effen fleecedekentjes in huis en dat bevalt op zich prima. Dochter heeft een hele fijne gebreide zeemeermindeken, ik twijfel of ik er zelf ook eentje wil. Of in elk geval een gebreide, zeemeermin hoeft niet persé, haha. Die van dochter komt van aliexpress, dat is qua levertijd een beetje jammer nu. Dus ik lees even mee, voor die enkele keer dat ik mezelf de rust gun om 's avonds te chillen op de bank wil ik eigenlijk ook wel een heerlijk dekentje. Wie weet gun ik het mezelf dan vaker!

Ik ga denk ik van de week langs action voor wat kerstspulletjes en daar liggen vaak ook wel warme, zachte dekentjes. Gelijk maar even kijken dan. Beterschap iig en ik hoop dat je een fijne deken vindt.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Dec 2016 11:28

Re: Een dekentje op de bank

Hema heeft leuke, maar die vind ik net te klein en te dun. Wij hebben een hele lelijke fleece van Ikea die heel fijn is, maar dat ding doet pijn aan je ogen.

Voor het nieuwe huis wil ik mezelf ook trakteren op een mooie en fijne, ik zou dan bij Loods 5 gaan kijken of bij Sissy Boy Homeland. Of inderdaad bij Zara of H&M home.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem313

Bericht 06 Dec 2016 11:31

Re: Een dekentje op de bank

Bedankt voor alle tips! En Bazinga en Elliot, wat zijn jullie lief! Ik heb inmiddels na lang online onderzoek er eentje besteld bij de Bijenkorf (en omdat ik toch bezig was, nog maar wat vroege kerstcadeautjes voor mezelf :eyes: ). Bij Hema en H&M hebben ze zeker ook mooie, daar koop ik mijn volgende, als m'n creditcard weer is bijgekomen van de schrik. Thanks!
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 06 Dec 2016 11:37

Re: Een dekentje op de bank

ik heb heel veel dekentjes. het meest blij ben ik met mijn foosie deken. hieraan zitten speciale stukken voor je voeten. heerlijk warme voetjes. alleen is die in fel rood niet echt mooi.
heb wel een hele mooie grijze is een los weefsel een keer gekocht bij Ikea. dat bleek alleen icm met het hebben van een kat niet echt ideaal
<<

Anoniem253

Bericht 06 Dec 2016 12:09

Re: Een dekentje op de bank

Ik heb een warm plaid van Riviera Maison, prijzig maar het is het zo waard.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2390

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 06 Dec 2016 12:18

Re: Een dekentje op de bank

Ik heb een heerlijke wollen deken van klippan ♡
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

ChiQ

Bericht 06 Dec 2016 12:18

Re: Een dekentje op de bank

Ik heb er 1 van Zara Home!
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 06 Dec 2016 12:28

Re: Een dekentje op de bank

Ik heb een heerlijk fleece dekentje van Loods 5. Zag laatst een soort gelijke bij de intratuin. Voelde ook heerlijk zacht en maar €9. Die van mij was geloof ik iets duurder, maar kwaliteit is echt super.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Geel

Bericht 06 Dec 2016 12:32

Re: Een dekentje op de bank

Ik was zaterdag bij H&M Home (ofzoiets) in de stad en daar hebben ze prachtige grove breisels van dekens. Heb alleen niet naar de prijs gekeken, want ik moest me al zo inhouden.

Edit: O, je bent al geslaagd. Top!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Dec 2016 13:07

Re: Een dekentje op de bank

Is je dekentje er al en zo ja, hoe bevalt het?

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 08 Dec 2016 13:08

Re: Een dekentje op de bank

Zonder dekentje zouden wij trouwens een enorme gasrekening hebben haha. Ik ben echt bijna altijd koud zonder dekentje, tenzij het 22+ graden is ofzo :P
<<

Anoniem313

Bericht 08 Dec 2016 14:58

Re: Een dekentje op de bank

Elliot schreef:Is je dekentje er al en zo ja, hoe bevalt het?


Nee :thumbdown:
Kennelijk geldt dat 'voor 22h besteld, morgen in huis' niet als je het in de winkel laat bezorgen ofzo.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Dec 2016 15:01

Re: Een dekentje op de bank

Klopt, dan gaat wss het met de lading mee die een x aantal keer per week in de winkel komt.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Dec 2016 23:13

Re: Een dekentje op de bank

In het nieuwe huis wil ik meerdere dekentjes haha want de kinderen slepen altijd met die dingen en mijn vriend pikt ze ook altijd in. Ik zet in het nieuwe huis gewoon de houtkachel aan, dekentje erbij en heerlijk chillen.
Maar ik wacht even tot de banken er zijn, dan kan ik kijken welke kleuren er nou echt goed bij passen want onze twee banken hebben samen 3 verschillende kleuren/stoffen. Heb wel al van H&M home een grof gebreide rode plaid, die is volgens mij ook wel echt heerlijk, maar die ligt in het nieuwe huis al op de bank (slaapbank die eigenlijk naar het souterrain moet maar omdat onze banken er nog niet zijn tijdelijk even boven staat) dus nog niet getest.
Mooi verhaalt toch?
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 12 Dec 2016 23:21

Re: Een dekentje op de bank

Ik hou d'r ook zo van. Mijn laatste aankoop is er eentje van Blokker, een zwart-wit versie met dennenboompjes design.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 13 Dec 2016 12:08

Re: Een dekentje op de bank

Hopelijk voel je je inmiddels al een stuk beter! En hoe bevalt je dekentje?

Wij hebben een aantal dekentjes hier, van dikkere tot dunnere, in effen kleuren en ook met leuke print. We hebben een hoekbank en aan 1 kant zit bergruimte en daar leggen we de dekentjes die we niet gebruiken, ideaal! Jaren terug heb ik ook zo'n dekentje gekocht en ben er nog altijd blij mee:
Afbeelding
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem315

Bericht 13 Dec 2016 12:11

Re: Een dekentje op de bank

Ik heb een heerlijke zeegroene/minty deken van Long Island Living. Geen idee waar mijn schoonmoeder hem heeft gekocht, maar hij is fantastisch!
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers