Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke camping met kinderen

<<

Anoniem 179

Bericht 04 Dec 2016 13:49

Leuke camping met kinderen

Heeft iemand nog een leuke tip voor de zomer? Ik zoek een camping voor ons gezin, onze kinderen zijn dan 2 tm 9 jaar oud. Aangezien ik altijd heb gezegd dat ik noooooooit ging kamperen heb ik me er nooit in verdiept, maar het lijkt er nu toch van te gaan komen.

Ik heb al verschillende campings bekeken in Italië en Luxemburg (Birkelt) maar ik vind goede ervaringen fijn om te lezen, haha.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 04 Dec 2016 17:33

Re: Leuke camping met kinderen

Ja ik lees mee. Ook wij zijn opzoek naar een camping (wel met stacaravan of safaritenten, hebben zelf geen spullen)

Ooit op Del Garda Village in Peschiera del garda (gardameer) geweest en dat beviel goed. Alleen zaten we toen nog niet in het hoogseizoen dus toen was het er niet zo druk (heerlijk) Geen idee hoe dat er in het hoogseizoen is.

Vorig jaar op La sirene (Argeles sur mer) in Frankrijk geweest. Dat nooit meer. Het was veel te groot, druk en massaal.
Dat zouden wij nooit meer willen. Liefs iets kleiner en gemoedelijker.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Pitty

Bericht 10 Dec 2016 16:10

Re: Leuke camping met kinderen

Neem je zelf een tent mee?

Ik kan je iig Karinthie aanraden!
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 17 Dec 2016 01:45

Re: Leuke camping met kinderen

Birkelt zijn wij geweest. Het is een mooie camping met perfect afgebakende plaatsen ( waardoor het mijn inziens heel ongezellig en meer voor de oudere medemens oogt, je loopt wat minder snel even naar je buurjongetje oid ). Er zijn ook heel veel vaste gasten wat ik zelf ook altijd minder leuk vind. Het zwembad is vrij klein voor het hoogseizoen. De locatie is meer dan top. Larochette is prachtig en heb ik het Chateau mooie jeugdherinneringen liggen.

Zelf vind ik Union Lido een grote, maar niet zo aanvoelende camping. Voor elke leeftijd is er iets en onze kinderen hebben zich er supergoed vermaakt. Ook is het een best luxe camping en daardoor voelt het minder erg als kamperen. Je hebt er alles, supermarkt, ijssalon, treintje over de camping, pizzeria, prachtige zwembaden en aan een stuk privé strand. Nadeel daar is dat je op een schiereiland zit voor Venetie. Wil je het vaste land verder bekijken moet je steeds dat schiereilandje af rijden. Wel een mooie plek om ook Slovenië en Kroatië te ontdekken. Met de watertaxi vaar je zo naar Venetië, langs alle mooie jachten en cruise schepen.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 17 Dec 2016 01:47

Re: Leuke camping met kinderen

Oh en wil je klein, schattig en sfeervol etc. zoek dan op Agri Turismo's in Italië.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Anoniem 179

Bericht 17 Dec 2016 18:31

Re: Leuke camping met kinderen

Ik was dit topic compleet vergeten. Bedankt voor de tips, ik ga er naar kijken! We nemen geen eigen tent mee.

Roodkapje, ik lees niet al te positieve verhalen over Birkelt, eigenlijk wat jij nu ook zegt. Denk dat ik die maar schrap.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers