Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mag ik even zielig doen?

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 07 Dec 2016 21:05

Re: Mag ik even zielig doen?

Pfff Guattari, wat heftig zeg.
Hopen dat door de operatie nu wel verbetering komt. Denk wel aan jezelf hé... werken kan volgende week ook wel weer.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem282

Bericht 07 Dec 2016 21:14

Re: Mag ik even zielig doen?

Het is ook pittig, maar ik vind het ook niet een goed signaal afgeven aan mijn opdrachtgevers om op de tweede dag dat ik zou werken, mijn werk helemaal stil te leggen. Er wordt niets van me verwacht, maar ik voel me daar zelf onprettig bij. Ik klap ook net zo makkelijk de laptop weer dicht, zodra ik merk dat ik het niet volhoud. :) Ieder uurtje is mooi meegenomen, maar het is geen verplichting die me wordt opgelegd, of ik mezelf opleg.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 07 Dec 2016 21:32

Re: Mag ik even zielig doen?

Oo je hoeft niet fysiek aanwezig te zijn.. is op eigen inzicht. Dan is het wat anders.
Sterkte en heel veel beterschap!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem282

Bericht 07 Dec 2016 21:34

Re: Mag ik even zielig doen?

Dank je wel, Sam! Ik lig/hang op de bank met m'n laptop literatuur door te nemen en te documenteren. Vanaf januari is het pas op locatie, anders was het ook nu niet gelukt. :) Zitten is namelijk heel pijnlijk (al vrij snel).
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 07 Dec 2016 21:36

Re: Mag ik even zielig doen?

Oh ik dacht ook dat je op kantoor was. Maar dan nog...je bent geopereerd! En zitten gaatjes in je buik en je bent behoorlijk ziek geweest. Dat zullen ze heus wel begrijpen en is overmacht. Je meldt je niet ziek omdat er een scheet dwars zit of zo.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem321

Bericht 08 Dec 2016 14:40

Re: Mag ik even zielig doen?

Pas goed op jezelf Guattari! Ik hoop dat je er snel weer bovenop bent.
Beterschap.
<<

Geel

Bericht 08 Dec 2016 14:44

Re: Mag ik even zielig doen?

Wauw, heftige boel zeg! Beterschap.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 08 Dec 2016 14:54

Re: Mag ik even zielig doen?

Doe maar goed rustig aan Guat! Neem je rust, beterschap.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem282

Bericht 08 Dec 2016 15:03

Re: Mag ik even zielig doen?

Hoi, wat lief van jullie; thnx! Vandaag doe ik heel rustig aan, want de pijn is erg aanwezig. Lang gelegen, maar slecht geslapen. Gisteravond wel een beetje warm gegeten sinds 4 dagen. :)
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 17:28

Bericht 09 Dec 2016 15:11

Re: Mag ik even zielig doen?

Hopelijk gaat het vandaag alweer iets beter!
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Anoniem282

Bericht 09 Dec 2016 21:19

Re: Mag ik even zielig doen?

Gisteren had ik een slechte dag, maar vandaag ben ik zelf naar de winkel geweest. :) Het viel me nog wel tegen, maar het is gelukt! Dit weekend nog rustig aan doen en dan vanaf maandag hoop ik weer fit genoeg te zijn om aan de slag te gaan. Als het niet lukt, ook geen ramp.
<<

Anoniem315

Bericht 09 Dec 2016 21:24

Re: Mag ik even zielig doen?

Fijn dat je weer wat opkrabbelt :) Je hebt heftige dagen gehad, zo te lezen.
<<

Anoniem282

Bericht 09 Dec 2016 21:26

Re: Mag ik even zielig doen?

Dank je wel! Ja, ik bekijk het echt per dag. Na de boodschappen had ik veel meer pijn, maar was wel blij dat ik het zelf kon. Ik voel me heel onprettig in een afhankelijke rol. Morgen hopelijk weer zelf boodschappen doen. Maar het klopt idd, het waren heel rare, heftige dagen. De helft ben ik kwijt van afgelopen weekend, omdat ik soms bijna 'out' ging van de pijn.
<<

Anoniem315

Bericht 09 Dec 2016 21:35

Re: Mag ik even zielig doen?

Dat snap ik helemaal. Gewoon elke dag iets proberen te doen en dan goed naar je lijf luisteren. Gaat het niet, pas op de plaats houden en jezelf het herstel gunnen.
<<

Anoniem282

Bericht 10 Dec 2016 14:04

Re: Mag ik even zielig doen?

Dat ga ik doen, thnx!
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers