Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoenadvies gevraagd!

<<

caribbeanlover

Bericht 02 Dec 2016 12:38

Schoenadvies gevraagd!

Ik heb binnenkort een etentje van werk en dan wil ik natuurlijk wel leuk gekleed/gestyled gaan!
Zo heb ik in gedachten om misschien 1 van de 2 paar schoenen te dragen. De een is met open voorkant. Vinden jullie dat staan met een panty erin? Ik heb dat wel eens gedaan en opzich staat het wel. Heb dat ooit eens gevraagd en velen vonden het geen gezicht, maar toen zag ik het op tv en in bladen ed ook dus zo stom is het niet.
Of loop ik echt voor schut?
Ik heb alleen pantykousjes (draag geen panty onder een broek verschil zie je toch niet) met naad bij de teen. Dat kan raar staan, maar weet niet of je de naad makkelijk onder je tenen kan trekken zeg maar. Iemand daar ervaring mee?
Als ze zonder naad bestaan vind ik dat zonder om eenmalig te kopen, maar als ze niet duur zijn zou ik het wel willen proberen.

Dan heb ik nog gouden schoenen (mijn trouwschoenen). Staat dat wel met zwarte pantykousjes? Ik zei wel eens vrouwen met bijv. rode schoenen en met een zwarte panty. Het valt op, maar super lelijk is het ook weer niet. Om nou de panty of pantykousjes aan te passen aan de schoenkleur is misschien overdreven.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 02 Dec 2016 12:40

Re: Schoenadvies gevraagd!

Ik zou geen panty in open schoenen dragen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 02 Dec 2016 12:42

Re: Schoenadvies gevraagd!

Ik zou geen panty in open schoenen doen. Je gouden schoentjes klinken fantastisch! Die zou ik aantrekken met een panty in jouw huidskleur.
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Dec 2016 12:48

Re: Schoenadvies gevraagd!

Bloot vind ik niks dus wie weet doe ik ze niet aan of alsnog pantykousjes.

Die gouden zijn ook de bomb en idd een huidskleurige pantykous had ik niet eens aan gedacht. Ga morgen eens op jacht. Heb er altijd zo'n hekel aan als ze bijv. van die correctieonderbroeken benoemen met ''ze zijn er in zwart, wit en huidskleur (beige/creme dus). Dan denk ik altijd waar slaat dat op dat is niet mijn huidskleur!
<<

Anoniem202

Bericht 02 Dec 2016 12:49

Re: Schoenadvies gevraagd!

Je hebt ook panty''s met een soort sliertjes om een teen zodat je gewoon peeptoes aan kunt.
<<

Anoniem313

Bericht 02 Dec 2016 12:50

Re: Schoenadvies gevraagd!

caribbeanlover schreef:. Heb er altijd zo'n hekel aan als ze bijv. van die correctieonderbroeken benoemen met ''ze zijn er in zwart, wit en huidskleur (beige/creme dus). Dan denk ik altijd waar slaat dat op dat is niet mijn huidskleur!


Dat is inderdaad stom. Je schoenen klinken gaaf, doe je een foto als je ze aan hebt?
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Dec 2016 13:08

Re: Schoenadvies gevraagd!

Ben totaal niet handig met foto's en de pc dus ik denk niet dat die er komt. Ga even zoeken naar iets soort gelijks.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Dec 2016 21:42

Re: Schoenadvies gevraagd!

Ik heb huidskleurige pantykousjes dus in mijn huidskleur gekocht. Fred van Leer zei ooit huidskleurige panty's vreselijk te vinden en moest even aan hem denken. Ik vind het ook niet bepaald mooi, maar ja zwarte pantykousjes in gouden is ook niet zo mooi.
<<

Elle123

Bericht 05 Dec 2016 10:34

Re: Schoenadvies gevraagd!

caribbeanlover schreef:
Heb er altijd zo'n hekel aan als ze bijv. van die correctieonderbroeken benoemen met ''ze zijn er in zwart, wit en huidskleur (beige/creme dus). Dan denk ik altijd waar slaat dat op dat is niet mijn huidskleur!


Ja stom he. Bijna niemand heft toch een huid in die kleur? Noem het dan gewoon beige of naturel ofzo. Vooral die "huidskleurige" bh's en hemdjes, die passen echt niet bij mijn huidskleur hoor en ze zijn meestal ook nog oncharmant. Als ik een bh aan wil die je niet ziet door wit, doe ik een rode aan. Zie je niks van!
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Dec 2016 11:36

Re: Schoenadvies gevraagd!

Elle123 schreef:
caribbeanlover schreef:
Heb er altijd zo'n hekel aan als ze bijv. van die correctieonderbroeken benoemen met ''ze zijn er in zwart, wit en huidskleur (beige/creme dus). Dan denk ik altijd waar slaat dat op dat is niet mijn huidskleur!


Ja stom he. Bijna niemand heft toch een huid in die kleur? Noem het dan gewoon beige of naturel ofzo. Vooral die "huidskleurige" bh's en hemdjes, die passen echt niet bij mijn huidskleur hoor en ze zijn meestal ook nog oncharmant. Als ik een bh aan wil die je niet ziet door wit, doe ik een rode aan. Zie je niks van!


Hahaha jij herinnerd mij aan iets! Jaren geleden bij de H&M vroeg ik daar welke onderbroek er niet door scheen en een medewerkster zei rood of een huidskleurige. Ik kwam daar een oude schoolgenoot tegen met haar moeder en vertelde dat aan hun. Haar moeder zei ''maar dat is toch niet jouw huidskleur wat ze altijd bedoelen met huidskleurige panty's ed''. Zo heb ik dat onthouden door haar moeder.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers