Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Hoe heb jij dit topic gevonden? Via..

Actieve topics, kom bijna nooit in de zwangerschapspijler
22
24%
Actieve topics, maar stiekem fanatiek mamagrot-poster ;)
5
6%
Actieve topics, maar wel mama en zowel in mama pijler als er buiten vrij actief
29
32%
De pijler (zwangerschap en mamas), maar toevallig net nu
32
36%
De pijler (zwangerschap en mamas), ik kijk er bijna nooit buiten
2
2%
 
Aantal stemmen : 90
<<

anoniem213

Bericht 02 Dec 2016 18:26

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Zora schreef:
June schreef:Via ongelezen berichten. Dat is zoals actieve onderwerpen, maar dan zonder de confrontatie van welke topics je al allemaal gelezen hebt en dan staan er gewoon altijd alleen maar nieuwe berichten. Niet te verwarren met onbeantwoorde berichten, daar vind ik ook niks aan.


Dit doe ik ook, altijd al. Actieve topics vind ik ook wat vertekenend. Een eenzame post in een niet-actief topic kan best interessant zijn! Ik heb het gevoel dat ik zo gewoon alles meekrijg.

Ik doe dat dankzij jou!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 02 Dec 2016 20:26

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Ik kijk eerst bij actieve topics en dan ga ik alle pijlers langs. Meestal begin ik wel bij de zwangerschapspijler tegenwoordig.
2016
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 02 Dec 2016 20:38

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Taeda schreef:Ik kijk eerst in de mamapijler en ga dan over naar actieve topics. Dus ik heb voor de vierde optie gekozen.

Ik bedoelde ook de optie 'Ongelezen berichten', de 'Actieve topics' gebruik ik niet. Via de pijlers scan ik soms de topics en als ik niks meer wil lezen, zet ik alles van die pijler op gelezen. Zo blijft mijn lijstje overzichtelijk.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Dec 2016 20:44

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

June schreef:
Zora schreef:
June schreef:Via ongelezen berichten. Dat is zoals actieve onderwerpen, maar dan zonder de confrontatie van welke topics je al allemaal gelezen hebt en dan staan er gewoon altijd alleen maar nieuwe berichten. Niet te verwarren met onbeantwoorde berichten, daar vind ik ook niks aan.


Dit doe ik ook, altijd al. Actieve topics vind ik ook wat vertekenend. Een eenzame post in een niet-actief topic kan best interessant zijn! Ik heb het gevoel dat ik zo gewoon alles meekrijg.

Ik doe dat dankzij jou!



Wat bevredigend dat je je dat ook herinnert! :thumbup:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 03 Dec 2016 04:46

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Ik kijk altijd naar ongelezen berichten.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 03 Dec 2016 06:07

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Ik forum via de pijlers en lees wat ik interessant vind.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem316

Bericht 03 Dec 2016 07:18

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Ik forum altijd via actieve onderwerpen.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 03 Dec 2016 10:24

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Ik ga altijd alle pijlers langs maar heb net eens gekeken om via ongelezen berichten te forummen. Lijkt me op zich wel handig maar hoe kom je dan weer makkelijk terug in die lijst? Ik klik meestal onderaan het topic om terug te gaan naar de pijler. Maar de optie van terug naar ongelezen berichten staat er niet bij.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 03 Dec 2016 16:59

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

September schreef:Ik ga altijd alle pijlers langs maar heb net eens gekeken om via ongelezen berichten te forummen. Lijkt me op zich wel handig maar hoe kom je dan weer makkelijk terug in die lijst? Ik klik meestal onderaan het topic om terug te gaan naar de pijler. Maar de optie van terug naar ongelezen berichten staat er niet bij.


Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Zo kom je toch alsnog steeds in een pijler uit?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Patsy

Bericht 03 Dec 2016 17:04

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Meneer de Uil schreef:
September schreef:Ik ga altijd alle pijlers langs maar heb net eens gekeken om via ongelezen berichten te forummen. Lijkt me op zich wel handig maar hoe kom je dan weer makkelijk terug in die lijst? Ik klik meestal onderaan het topic om terug te gaan naar de pijler. Maar de optie van terug naar ongelezen berichten staat er niet bij.


Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Zo kom je toch alsnog steeds in een pijler uit?


Ik forum mobiel, na het lezen van een topic klik ik bovenaan op het loepje en zo kom ik opnieuw in actieve onderwerpen.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 03 Dec 2016 17:35

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Ah ik niet. Ik herken mensen aan hun avatar dus forum via de desktop variant op mijn telefoon.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 03 Dec 2016 17:37

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

September schreef:Ah ik niet. Ik herken mensen aan hun avatar dus forum via de desktop variant op mijn telefoon.


Misschien wil dat ook wel hoor, maar dat weet ik niet.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Dec 2016 17:40

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Lady schreef:De mijne staat er ook niet tussen: Ik ga alle pijlers bij langs, nou ja alleen Algemeen, Persoonlijk, Beauty en de mamagrot. De rest bekijk ik af en toe. Misschien moet ik ook maar eens via actieve topics gaan forummen.


Dit doe ik ook (wel andere pijlers).
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 03 Dec 2016 18:04

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Ik forum ook via pijlers en nooit via actieve berichten. Ik klik meestal alles wel waarvan de titel me aanspreekt in een pijler.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Dec 2016 20:53

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Meneer de Uil schreef:
September schreef:Ik ga altijd alle pijlers langs maar heb net eens gekeken om via ongelezen berichten te forummen. Lijkt me op zich wel handig maar hoe kom je dan weer makkelijk terug in die lijst? Ik klik meestal onderaan het topic om terug te gaan naar de pijler. Maar de optie van terug naar ongelezen berichten staat er niet bij.


Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Zo kom je toch alsnog steeds in een pijler uit?


Ik swipe dan naar links voor vorige pagina, of op laptop gewoon 'vorige pagina'. Dat kan alleen niet (zo goed) als je gereageerd hebt. Dan scroll ik weer naar boven en klik ik weer op 'ongelezen berichten'. Op m'n laptop hou ik m'n vorigepaginaknopje ingedrukt om zo te kunnen selecteren naar welke pagina ik helemaal terug wil. Dan gaat ie niet miepen over reactie al dan niet verstuurd etc enzo. Wow wat een verhaal... snap je het?? :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 03 Dec 2016 21:14

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Conclusie: niet handig op je mobiel! :P
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 03 Dec 2016 21:15

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Katrien schreef:
Meneer de Uil schreef:
September schreef:Ik ga altijd alle pijlers langs maar heb net eens gekeken om via ongelezen berichten te forummen. Lijkt me op zich wel handig maar hoe kom je dan weer makkelijk terug in die lijst? Ik klik meestal onderaan het topic om terug te gaan naar de pijler. Maar de optie van terug naar ongelezen berichten staat er niet bij.


Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Zo kom je toch alsnog steeds in een pijler uit?


Ik forum mobiel, na het lezen van een topic klik ik bovenaan op het loepje en zo kom ik opnieuw in actieve onderwerpen.


Loepje?? :redface:
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 03 Dec 2016 22:11

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

September schreef:Ik ga altijd alle pijlers langs maar heb net eens gekeken om via ongelezen berichten te forummen. Lijkt me op zich wel handig maar hoe kom je dan weer makkelijk terug in die lijst? Ik klik meestal onderaan het topic om terug te gaan naar de pijler. Maar de optie van terug naar ongelezen berichten staat er niet bij.

pijltje terug?
ik forum open de topic's welke ik wil lezen in een nieuw tabblad. daarnaast staat het forum in mijn favorieten waarbij ik direct naar ongelezen berichten ga.
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 03 Dec 2016 22:18

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Meneer de Uil schreef:
Katrien schreef:
Meneer de Uil schreef:
Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Zo kom je toch alsnog steeds in een pijler uit?


Ik forum mobiel, na het lezen van een topic klik ik bovenaan op het loepje en zo kom ik opnieuw in actieve onderwerpen.


Loepje?? :redface:


In de mobiele versie staan rechtsboven 3 dingen: een hekje (#), loepje en tandwieltje :nerd:.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 04 Dec 2016 00:05

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Ik forum meestal via actieve onderwerpen. Heb dit topic dus ook op deze manier gevonden.
2012 & 2016
<<

anoniem213

Bericht 04 Dec 2016 12:16

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

In de mobiele versie staat rechtsonder ook nog een loepje en als je daar dan op klikt, kun je direct naar actieve onderwerpen/ongelezen berichten/etc. Die gebruik ik vaker dan die bovenin, omdat ik meestal onderaan eindig.
<<

Patsy

Bericht 04 Dec 2016 13:45

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

June schreef:In de mobiele versie staat rechtsonder ook nog een loepje en als je daar dan op klikt, kun je direct naar actieve onderwerpen/ongelezen berichten/etc. Die gebruik ik vaker dan die bovenin, omdat ik meestal onderaan eindig.


Ik zie serieus nu pas het loepje onder :redface:.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 04 Dec 2016 17:34

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Uh geen idee Ik forum op mijn mobiel met de desktopversie.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 04 Dec 2016 17:51

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Nu Via actieve topics, maar het verschilt hoe ik het forum doorbladeren om maar zo te zeggen.
Maar in deze pijler kom ik echt nooit. Ga er ook snel weer weg, heb hier niet veel te zoeken
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 04 Dec 2016 18:09

Re: Hoe heb je dit topic gevonden? (Hoe forum jij?)

Het staat bovenaan als ik in de forumindex zit.
To travel is to live
Mijn instagram
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers