Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sportkleding

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 01 Dec 2016 17:39

Sportkleding

Ik ben opzoek naar leuke sportkleding!

Wat heb jij in je collectie?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11406

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 01 Dec 2016 17:52

Re: Sportkleding

Wat niet ;-)

Voor wat voor een sport zoek je iets? Wil je iets kleurijks of juist niet opvallend?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 01 Dec 2016 17:54

Re: Sportkleding

Mijn trainer van de sportschool maakt altijd grapjes over mijn roze attire. Alles roze behalve mijn broek xD
Laatst gewijzigd door Briggy op 01 Dec 2016 18:16, in totaal 2 keer gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 01 Dec 2016 18:08

Re: Sportkleding

Fitness en tenniskleding. Ik vind kleur wel leuk, drukke broeken ook maar houd het toch liever effen qua broek en vrolijk qua top. Voor tennis zoek ik een trainingsbroek met zakken die mooi en fijn is!

Jij zal zeker wel veel hebben Jip! Waar houd jij van? Kleurrijk of basic?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 01 Dec 2016 18:08

Re: Sportkleding

Briggy ik heb ook heel veel roze sportkleding en roze details in mijn schoenen :)
<<

Anoniem193

Bericht 01 Dec 2016 19:48

Re: Sportkleding

Ik ben dol op h&m :)
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 01 Dec 2016 20:47

Re: Sportkleding

Ik ben fan van Nike. Wil eigenlijk niets anders meer. Vooral hun winterleggings zijn top. Ook zakken ze niet af. Het is wel prijzig spul maar ik vind het kwalitatief echt goed.

Qua kleuren draag ik eigenlijk alleen zwart en misschien wat grijs of wit. Ik hou niet van die neon kleuren bij sportkleding. Staat me voor geen meter.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11406

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 01 Dec 2016 21:26

Re: Sportkleding

Voor mijn wedstrijden heb ik een veel kleurig setje, custom made. Broekje is zwart.

Verder draag ik Nike, asics, karrimor, kalenji, en 2sports (custom made) in allerlei vrolijke kleuren. Meestal wel roze. Broeken zijn meeste zwart. Handschoenen, mutsen, oorwarmers, buffs in allerlei kleuren.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Elle123

Bericht 03 Dec 2016 17:52

Re: Sportkleding

Ik vind die broeken met printjes en kleurtjes echt heel tof, maar ik voel me er altijd zo dik in. Ik heb in verhouding brede heupen, dus dan voel ik me in een zwarte broek toch beter op mijn gemak. Shirtjes draag ik in alle kleuren van de regenboog. Het fijnst vind ik die van H&M, maar dan van een paar seizoenen geleden, toen zat er zo'n ingebouwde bh in. Die vind ik de laatste tijd niet meer. Ook leuk vind ik het om een gekleurd kort topje te dragen met daarover een (lossere) top met grote armgaten, zodat je het korte topje ziet. Nike en H&M zijn eigenlijk de enige merken die ik op mijn sportkledingplankje heb liggen.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 04 Dec 2016 14:46

Re: Sportkleding

Ik heb vanalles, maar ik vind de broeken van de H&M fijn. Ik heb daar een paar fijne, lange tights van en een heel fijn kort, wijd hardloopbroekje. Qua broeken heb ik vaak neutrale kleuren: zwart of met grijstinten en de rest is bij mij ook vaak wat feller: mijn topje en schoenen. Ik heb ook een fijn, kort hardloopbroekje van Asics. Mijn hardloopschoenen zijn altijd Asics; om te fitnessen heb ik nu Nikes en die bevallen ook heel goed. Op vakantie loop ik daar ook op hard.

Ik heb laatst van Aesthetix Era een vest en een topje besteld en die zijn ook heel fijn. Verder heb ik ook topjes van de Decathlon van Kalenji en van de H&M.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 05 Dec 2016 00:58

Re: Sportkleding

Thanks! Ik heb nu ook een sportbroek van Nike gevraagd, ik ben benieuwd. Ik vond mijn sportbroek van H&M ook heel fijn hoor dus ben benieuwd naar het verschil.

Leuk Jip!

Elle123, dat heb ik nou ook met die broeken, dat is ook mijn breedste punt dus na even overleg met mezelf besloten niet de aandacht op mijn benen te leggen d.m.v. een kleurige legging. Maar ik vind ze wel heel leuk! Ik heb ook een fijn hempje van Even&Odd van Zalando. Ik heb dus ook meestal een zwarte legging aan met een kleurig shirt of hempje. Nu vind ik helemaal zwart of zwart/grijs ook wel mooi. Die ga ik dus ook maar bestellen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Dec 2016 21:26

Re: Sportkleding

Iemand een idee waar ik wijdvallende sporttops met racerback vind?
❤ 7 juni 2018
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 07 Dec 2016 23:19

Re: Sportkleding

Bliss: ik heb er een paar van H&M. Wel van de zomercollectie dus ik weet niet zeker of ze er nu ook zijn.m

Ik koop vaak hardloopbroeken bij Lidl. Heb daar nu ook fijne sporthandschoenen gekocht en een thermo sportlegging. Leuke printjes en fijne prijzen. Ik ben fan! :cheering:
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 07 Dec 2016 23:28

Re: Sportkleding

Ik vind voor broeken en leggings de hema erg fijn. Voor shirtjes slaag ik vaak bij esprit. Verder heb ik nog wat simpele sportvesten van de hema.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 08 Dec 2016 11:07

Re: Sportkleding

Ik heb voornamelijk alleen maar Nike. Ik vind het echt kwalitatief heel erg goed spul, zweetluchtjes blijven er ook niet in hangen, het lubbert niet, het pilt niet en het draagt heel erg licht.
<<

Elle123

Bericht 08 Dec 2016 14:52

Re: Sportkleding

Bliss schreef:Iemand een idee waar ik wijdvallende sporttops met racerback vind?


Nike heeft die ook altijd wel.
<<

Elle123

Bericht 08 Dec 2016 14:53

Re: Sportkleding

Caro schreef:Ik heb voornamelijk alleen maar Nike. Ik vind het echt kwalitatief heel erg goed spul, zweetluchtjes blijven er ook niet in hangen, het lubbert niet, het pilt niet en het draagt heel erg licht.


Moet je wel opletten dat je het juiste stofje kiest. Ze hebben ook van die tricot hemdjes, die zijn niet zo fijn. Draag ik alleen als ik niet al te veel ga zweten.

Ik heb op een gegeven moment wel dat ik de zweetlucht er niet goed meer uit krijg. Vooral de sportkleding van mijn vriend. Heeft iemand daar nog tips voor?
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 08 Dec 2016 18:58

Re: Sportkleding

Heb ik ook helaas. Soms helpt weken in azijn nog. Als dat niet helpt is het tijd voor nieuwe kleding :)
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11406

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 10 Dec 2016 09:21

Re: Sportkleding

Ik heb altijd van die dryfit stofjes, die stinken bij mij nooit. Ik kan shirts ook rustig drie keer aantrekken voor ik ze was (en dan was ik ze niet omdat ze stinken). En ik laat het lunchten/drogen aan een rekje in de badkamer.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers