Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bucket list 2017

<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 30 Nov 2016 11:20

Bucket list 2017

Ik kom door al die topics van goede voornemens en het December topic van Marin helemaal in de stemming voor 2017 :vuurwerk:

Wat wil jij allemaal doen in 2017?

Ik vond trouwens ook nog een topic uit 2015. Misschien heb je daar ook wel in meegeschreven. Heb jij toen alles kunnen afstrepen? Ik heb er inmiddels 7 kunnen wegstrepen en een aantal hoeven er van mij niet zo nodig meer haha.
post502535.html?hilit=bucket%20list#p502535

Een nieuwe lijst dus voor aankomend jaar!
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 30 Nov 2016 11:21

Re: Bucket list 2017

Januari:
Naar de kapper voor een haar metamorfose. Happy new year & Happy new hair!
Februari:
Starten met yoga en/of crossfit.
Maart:
Op een terrasje zitten. Het kan me niet schelen hoe koud het is, als ik maar een zonnestraaltje kan meepakken.
April:
Een instax camera kopen en geluksmomentjes vastleggen.
Mei:
Een grote voorjaarsschoonmaak houden en daarna een veel te dure (zelfgemaakte) bos bloemen op tafel zetten.
Juni:
Genieten van de eerste warme, lange lenteavond met lekker eten, een heerlijke fles wijn en goed gezelschap.
Juli:
Gaan rodelen in Zwitserland of Oostenrijk
Augustus:
Een dag zonder beeldschermen. Dus geen telefoon, tv, tablet, laptop gebruiken.
September:
Oktober:
November:[/b]
December:
Gelukkig en trots zijn op het leven dat ik leef.Ik wil eigenlijk elk geluksmomentje opschrijven in een boekje en deze aan het einde van het jaar teruglezen haha. Maar dit soort 'doelen' zwakke nogal eens af bij mij.

Ik moet hem nog even aanvullen. Ik weet alleen niet echt goede opties voor het najaar haha.
Laatst gewijzigd door Frankie op 17 Dec 2016 11:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem186

Bericht 30 Nov 2016 11:32

Re: Bucket list 2017

Leuk topic! Even denken.

Januari:
Poison meeten!
Februari:
Nieuwe dreads zetten.
Maart:
Dat terrasje is een goed idee! En eind van de maand de 4e verjaardag van m'n zoon vieren.
April:
Zoon naar de basisschool en ik genieten van alle vrije tijd die ik dan heb.
Mei:
Het begin van het festivalseizoen!
Juni:
Op vakantie naar een warm land.
Juli:
Hopelijk wordt in die maand m'n contract verlengd van m'n nieuwe baan.
Augustus:
September:
Oktober:
M'n verjaardag vieren
November:
Verjaardag dochter vieren
December:
Feestdagen vieren

Ik moet ook nog even verder nadenken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Nov 2016 11:53

Re: Bucket list 2017

Januari:
Start zwangerschapscursus.
Met verlof! Naar Cambridge om éindelijk m'n diploma op te halen. Ironisch genoeg net voordat ik stay at home mama word, maar dat maakt me niet uit. Lekker met dikke buik die cap en gown aan.

Februari:
Onze Babymoon naar Spanje, tien daagjes nog even bijkomen samen, het nieuwe familiehuis ontdekken, wat wandelingetjes maken over de boulevard, lekker lezen bij het haardvuur in het huis, Spaanse restaurantjes proberen.

Maart:
Ehm, een baby krijgen! Ik heb op de één of andere manier 28 maart in m'n hoofd. Die datum hoop ik. 30 maart ben ik uitgerekend.

April:
AUB niet op 1 april een baby krijgen! Dat staat hoog op m'n bucket list. :smile:
En anders ergens de eerste twee weken van april bevallen. En anders hopelijk al lekker aan het genieten van onze kleine man.

Mei:
Baby's first trip abroad! We gaan een midweek naar de Ardennen met (stief)familie in een prachtig kasteelhuis. Lekker wandelen en hopelijk vol trots baby laten zien aan stieffamilie. En misschien - als het allemaal lukt - samen een avondje uiteten daar terwijl m'n moeder oppast.

Gala van m'n man's dispuut. Ook spannend, want dat wordt eerste keer logeren met oma (in ons eigen huis, dus niet echt logeren) voor baby. Kolftechnisch nog even spannend maar daar open ik tzt wel topic over.

En hopelijk ergens in mei weer eens een volledig wijntje kunnen drinken!

Juni
Onze tweede trouwdag vieren. Er ligt nog steeds bruidstaart in de vriezer. Dit jaar was ie nog lekker, dus wie weet volgend jaar ook? Ik zou ook wel uiteten willen samen, gaan we vast doen. Mag andere oma oppassen :)

Juli:
Boottochtjes maken met z'n drietjes, kijken of dat goed gaat. Indien ja, misschien zelfs een nachtje in een hotelletje ergens aan een plas/meer om er een nachtje uit te zijn met z'n drietjes.

Augustus:
Indien juli weer zo'n flutmaand qua weer wordt, staat bovenstaande voor augustus.

Rond deze tijd zal baby ook ongeveer z'n eerste hapjes krijgen (6 maanden?) dus dat wordt leuk kokkerellen geblazen!

September:
We hopen eigenlijk in de herfst (sept/okt) weer naar Spanje te gaan, met vrienden en/of familie.

Ook hoop ik rond deze tijd weer m'n eerste bruiloft te fotograferen na m'n zelfgegeven verlof.

Oktober:
Idem dito

In de agenda staat de Anuga Food Beurs in Keulen als optie. Laten we dat eens aankijken of we dat zouden doen.

November:
Normaliter is m'n man veel weg in november voor z'n werk, dus grote kans dat het een maand wordt waarin ik veel alleen ben. Misschien kan ik dan lekker met baby naar m'n moeder toe.

December:
Jaa baby's eerste Sint en Kerst. Dat wordt mini-kersttruitjes shoppen! Ik kan daar nu al naar uitkijken!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Nov 2016 12:08

Re: Bucket list 2017

Haha goed doel in maart, Frankie! En juni klinkt ook super goed.
Hopelijk kan die grote bos bloemen in mei trouwens in een nieuw huis!
Wat tof dat jullie gaan rodelen.

Jans, al enig idee waar jullie heen willen? Lekker, vakantie! En hoop dat je mag blijven bij je baan.
Let's discover the world together.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 30 Nov 2016 12:17

Re: Bucket list 2017

Wat een leuke bucket list Marin! Een echte baby list haha. Super schattig. Ben benieuwd wanneer de kleine man zich aandient. Of het 28 maart wordt of toch 1 april (Nee! Tegenhouden haha). Leuk ook jullie reisplannen. Het klinkt als een heerlijk jaar!

Hahaha dat rodelen heb ik net via de app naar mijn man gestuurd. Dat ik dat een toffe vond voor op mijn bucket list. Als we een huis gaan kopen (waarvan ik natuurlijk hoop dat het dan -eindelijk- gaat gebeuren) dan blijft er weinig geld over voor een vakantie naar Amerika, wat we eigenlijk ook wel zouden willen. Dus dan maar lekker rodelen in Zwitersland ofzo. Sowieso trekken Oostenrijk en Zwitserland mij sinds kort. Een vriend van mij is daar geweest van de zomer en hij vertelde echt heerlijke verhalen.

Oeh als er een huis komt dan vind ik een klustopic op het forum ook wel een leuke voor op mijn bucket list :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Nov 2016 12:25

Re: Bucket list 2017

Jaaa klustopic!
En Zwitserland is echt prachtig. Ik kwam daar als kind heel veel zowel in de zomer als winter en het is echt prachtig. Oostenrijk ken ik niet zo goed maar kan me voorstellen dat het ongeveer hetzelfde is. De Dolomieten in Italie is misschien ook nog aanrader voor jullie.

En ja, ik denk dat ons leven komend jaar wel redelijk in het teken staat van één ding. Maar ik hoop ook dat we onze weg als gezinnetje gaan vinden op onze eigen manier. Denk en hoop dat dat wel lukt.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem184

Bericht 30 Nov 2016 18:34

Re: Bucket list 2017

- klussen in huis
- m'n rijbewijs halen, of in elk geval ermee beginnen
En verder weet ik het nog niet zo goed :)
<<

Anoniem245

Bericht 01 Dec 2016 16:48

Re: Bucket list 2017

- Afstuderen
- Sporten
- Voor een orkestbaan gaan
- Verliefd worden

Dit was het lijstje dat ik voor 2015 had, kan me dit topic nog herinneren en nu gaan we dus naar 2017.
Ik ben afgestudeerd, sport met redelijke discipline, ben aan het solliciteren op twee orkestbanen inmiddels, en ben in 2015 inderdaad verliefd geworden op mijn lieve vriend!

Voor 2017 weet ik het niet, misschien eindelijk aan het werk bij defensie, misschien ook niet.
Ik zou graag met vriend en de kids op vakantie gaan. En verder heb ik weinig wensen, ik ben tevreden :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Dec 2016 16:52

Re: Bucket list 2017

Mooi om te lezen dat die doelen zijn uitgekomen/waargemaakt, Kira. Goed gedaan! :)
En je vakantie met je zoon is ook een mooie voor dit jaar om weg te strepen. Hopelijk kan je volgend jaar daar nog een tripje met z'n allen bijvoegen.
Let's discover the world together.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers