Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hello December!

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Nov 2016 09:53

Hello December!

Laatste dagje van november vandaag!

Tijd voor de laatste pepernoten, haardvuur, kerstcadeautjes, KERSTLIEDJES, vuurwerk, oliebollen en allerlei gezelligs!

Maak er een knusse maand van meiden! Wat gaat december jullie brengen?

Afbeelding

(enne.. vinden julllie ook dat dit jaar zo ontzettend snel is omgevlogen, hallo hee!)
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Nov 2016 09:57

Re: Hello December!

Ik heb zo'n zin in december!

We zouden eerst geen Sinterklaas vieren maar kregen gisteren toch onverwacht een uitnodiging om het met de familie van m'n man te vieren. En ik heb het perfecte cadeau gevonden voor m'n man (hou ik nog even geheim voor 't geval ie 't leest) dus ik ben zo ontzettend in m'n nopjes.

En 12 december ben ik jarig. Lekker dagje vrij, m'n moeder komt en we gaan lunchen. En ongetwijfeld nog iets schattigs voor de baby kopen.

Ook gaan we nog langs m'n oom en tante, vind het heel fijn om hen weer eens te zien.

Kerst en Oud&Nieuw ben ik uiteindelijk ook vrij, je wilt niet weten hoe blij ik ben daarmee! Nu kunnen we langs alle ouders (drie stuks) en hoeven we niets te missen. Alleen O&N hebben we nog geen plannen voor. Misschien samen thuis, misschien bij m'n vader.

Ik denk dat de maand voorbij vliegt!
Let's discover the world together.
<<

anoniem203

Bericht 30 Nov 2016 09:58

Re: Hello December!

Dat laatste idd. Ik heb echt het idee dat we nog ergens in Mei hangen ofzo. Het is echt omgevlogen!

Ik heb ook zin in December. Komende zaterdag gaan we hier pakjesavond vieren met ons viertjes, zondag bij opa en oma en met de kerst gaan we bij mijn schoonzus op visite (die woont 3 kwartier rijden bij on vandaan) gaan we daarna bij mijn ouders eten en tweede kerstdag komt een vriendin naar ons en gaan we uitgebreid gourmetten. Met O&N doen we niks bijzonders. Ik heb echt een hekel aan die dag.

Oh en zondag natuurlijk de kerstboom zetten :cheering:
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 30 Nov 2016 10:02

Re: Hello December!

Make it a December to remember!

Dit jaar is echt zo snel gegaan. Echt ongelofelijk. Ik roep dat volgens mij elk jaar, maar dit jaar is het echt waar haha.
Ik heb wel allemaal leuke dingen gepland in december. Veel huizen bezichtigen! Vrijdag gaan we lekker uit eten met de ah restaurantactie boekjes. Midden december gaan er naar de show van Theo Maassen en daarvoor lekker eten haha. Op kerstavond beginnen we een traditie door te eten bij een tof (creatief) restaurant hier in de buurt. Daar hebben we een 10 gangen kerstmenu. De kerstdagen zelf lekker met familie, na de kerst ga ik met mijn mama een dagje naar Amsterdam.

Ik word altijd blij als ik dit soort dingen uittyp. Alsof ik dan zie dat ik ook ontsnap aan de dagelijkse sleur van het leven haha!
<<

Anoniem245

Bericht 30 Nov 2016 10:10

Re: Hello December!

Dit jaar is inderdaad omgevlogen. Ik hoorde deze week dat het nog maar 33 dagen was tot Oudjaarsdag en ik was een halve minuut in shock haha. Echt belachelijk snel.

December gaat mij een reis met mijn zoon geven, we gaan naar Londen en daar heb ik zo ontzettend veel zin in. We hebben de laatste tijd nog wat gedoe gehad met zijn vader (die hij niet ziet maar wel moeilijk kan doen met dingen afhandelen) dus dit is een soort bekroning voor ons allebei.
Verder veel gezelligheid, concerten, eten en drinken met familie.
Dit is het eerste jaar dat we geen Sinterklaas meer vieren (gaan naar Londen!) maar volgend jaar gaan we denk ik surprises doen met de kids.
En ik verheug me op de kerstliedjes op de radio!
<<

Anoniem304

Bericht 30 Nov 2016 10:14

Re: Hello December!

Ja ik vind dat dit jaar echt super snel gegaan is. Ik hoop dat we in december in ons vernieuwde huis kunnen wonen. We zijn nu bezig met de laatste dingetjes van de verbouwing.

Ik heb super veel zin in de feestdagen. Sinterklaas, Kerst en O&N. Gezellig met (schoon)familie en vrienden, lekker eten, cadeautjes.

Ja ik hou echt van december! :muts
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Nov 2016 10:15

Re: Hello December!

Dat klinkt als een ontzettend leuke maand Frankie! Hopelijk vinden jullie nog een tof huis en geniet van alle leuke dingen doen!

Kira, super leuk die reis naar Londen, vooral in december! Geniet er echt ontzettend van.
Let's discover the world together.
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 30 Nov 2016 10:18

Re: Hello December!

Heerlijk! Ik houd van december. Het jaar is voorbijgevlogen, helaas vooral door veel ziekte van Jason.

Vrijdag ga ik naar Comic Con, waar 2 Backstreet Boys komen. Wij doen zaterdag pakjes voor de kinderen en surprise voor de volwassenen bij mijn schoonouders. Van te voren lekker fonduen. 5 december komt bijn broertje voor een week naar Nederland, dan doen we pakjesavond bij ons thuis met mijn ouders erbij en gaan we gourmetten. Wat houd ik toch van Sinterklaas :sint:

10 december ga ik naar het reunieconcert van k-otic met mijn broertje en mijn nichtje. Dan ben ik 24 december jarig :king: en vieren we kerst bij mijn ouders, we gaan ergens lekker dinchen. Eerste kerstdag moet ik werken tot 16 uur en doen we daarna kerstdiner bij mijn schoonouders. Tweede kerstdag lekker rustig dagje thuis, maken denk ik kalkoen van de bbq. De 27ste wordt mijn stoere ventje alweer 5. De 30ste zijn we alweer 6 jaar getrouwd en gaan we denk ik met de kinderen naar Lego discovery centre in Oberhausen en eten we daar iets samen. Oudjaarsdag komen vrienden hier en gourmetten we weer.

En dan is het alweer 2017!
27-12-2011
03-06-2013
<<

Anoniem253

Bericht 30 Nov 2016 10:27

Re: Hello December!

Ja december alweer! Ik hoop dat deze maand mijn dochtertje geboren wordt :love:
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 30 Nov 2016 10:37

Re: Hello December!

Pffff, het jaar is zeker voorbij gevlogen!

December wordt een heerlijke maand :)
Zondag pakjesmiddag vieren met mijn ouders, schoonouders, zusje en zwager.
Met Kerst gaan we 1e Kerstdag naar mijn ouders en 2e Kerstdag naar mijn schoonouders, waar we dan ook een nachtje blijven.

Oud en Nieuw vieren we met 4 vriendenstellen, ook elk met een kindje.

Verder ga ik vrijdag as. met mijn man naar Guus, hebben we zaterdag nog een verjaardag, staat er een Santa-Run op de planning en volgende week woensdag de eerste echo (spannend!).

Kortom, een drukke, maar heerlijke maand! Heb er zin in :D
<<

Anoniem250

Bericht 30 Nov 2016 11:22

Re: Hello December!

Wat leuk om te lezen dat jullie december allemaal zo’n fijne maand vinden. Er zijn toch ook best wat mensen die het juist een vervelende maand vinden. Pijnlijk, confronterend, stressvol of gevuld met verplichtingen.

Maar ook ik vind december leuk. En ik krijg zelfs een geluksgevoel van jullie fijne plannen. Mijn decembermaand:

- Sinterklaas. Dat is echt een traditie binnen ons gezin. We gaan eerst uitgebreid lunchen (liggen de kinderen op bed) en cadeaus en gedichten van de volwassen uitpakken en voorlezen. En als de kinderen wakker zijn dan wordt er gezongen en gedanst en hopelijk wordt er dan heel hard op de deur geklopt en staat er een grote zak vol cadeaus.
- Daarna ga ik mijn huis in kerstsferen brengen. Kerstboom (hoe moet dat met twee peuters die overal aanzitten?), kaarsjes en gezelligheid.
- Dickensnight. Met de kinderen en vrienden naar een kerstmarkt.
- Verjaardag van mijn tweeling. Wat een feest. Bezoek komt om 17.00 uur en ik ga voor het hele gezelschap koken. Ik heb er enorm veel zin in. Vond de eerste verjaardag ook echt een hoogtepunt uit mijn leven hahaha. Dus de verwachtingen zijn hoog.
- En dan kerst. Veel gezelligheid en eten met kinderen, vrienden en familie.
- Ik ben een ruim een week vrij. Ik ga heerlijk netflixen, afspreken en eten. En straks in de sale online winkelen (ook heel erg leuk na het krijgen van de eindejaarsuitkering).
- O&N blijf ik lekker thuis met de kinderen. Grote kans dat ik al voor 00.00 uur in bed lig. Maar wel na het drinken van champagne.

Oh en ik hoop, hopen jullie met me mee, dat mijn kleine meisje uit d’r spreidbroek mag. De kans is klein, maar hij is er. Dus ik hoop er toch op. December is een magische maand, dus alles is mogelijk. Weg met die ellendige spreidbroek!
<<

Brooke

Bericht 30 Nov 2016 11:43

Re: Hello December!

Ja het jaar ging echt heel hard. Ik vind sowieso als augustus eenmaal is geweest en iedereen weer terug van vakantie, de rest van het jaar extra snel gaat. Voor mijn gevoel was het pas geleden nog zomervakantie haha.

Drukke maand met werk, weet dat er dan altijd nog extra veel te doen is de laatste maand zo voor de kerst. Wel ben ik met de kerst verplicht twee weken vrij. Dan is mijn werk gesloten. Dan houd ik ook een weekje mijn meisje lekker thuis bij ons ipv naar de dagopvang.

Verder ga ik naar het Jubileumconcert van Nick & Simon op 16 december.

En aankomende zondag gaan we als verrassing voor mijn meisje naar het kasteel van Sinterklaas. Een speciale dag voor kindjes die langdurig ziek/ een beperking hebben. Ik heb haar daar voor opgegeven. Ben echt benieuwd hoe ze het gaat vinden. Na haar middagslaap gaan we sinterklaas vieren met ons gezinnetje.

Verder krijgt mijn meisje eindelijk een aangepast looprekje, zodat ze door de kamer kan crossen, ipv alleen maar liggen of zitten in stoel. Echt leuk voor haar om de wereld op een andere manier te gaan ontdekken. Ook krijgen we eindelijk een statafel, zodat ze sterker kan worden in haar benen en hopelijk d'r heupjes goed groeien.

Verder met de kerst nog geen plannen. Daar beslis ik pas tegen die tijd over.

Poison, welke backstreet boys zijn er? Gaaf, ben jaloers!
<<

Geel

Bericht 30 Nov 2016 11:45

Re: Hello December!

HG, ik hoop met je mee zeg! Waar ligt het aan of hij eraf mag of niet?

Ik heb ook veel zin in december. Door dit topic realiseer ik me ook hoe snel het jaar voorbij is gegaan. Dat komt ook wel doordat ik vaak op standje 'volhouden' stond. Ik vind het wel een tof idee dat m'n kleine meisje aan het eind van dit jaar al bijna 1 is. Het is echt leuk met haar, ik vind het zo spannend/opwindend/weet ff geen ander woord om die ontwikkeling steeds te zien.

Anywayyyy. Ik ga eigenlijk niet zo veel doen in december, dit jaar. Maar dat vind ik ook wel weer leuk. Ik hoop dat het retekoud wordt en dat we kunnen gaan sleeën met Maria. Of is ze daar nog te klein voor? Hmm.

- Deze week/dit weekend het huis in de kerstsfeer zetten.
- Maandagavond 19 december is er Kaarsjesavond. Dan gaan we met onze kerk buiten carols zingen bij een orgeltje en daarna krijgen we een concert van een kamerkoor in de kerk, met warme chocolademelk en kerstkrans. Is echt een heerlijke avond. Hopelijk kan ik oppas fixen, zodat ik daar samen met m'n man naartoe kan.
- Eerste Kerstdag zijn we met z'n drieën. Ik heb zin om superlekker te gaan koken en we gaan een echte kerstfilm kijken.
- Tweede Kerstdag zijn we de hele dag bij mijn familie. Which means: spelletjes, kletsen, cadeaus en iedereen een gang. (Eindelijk geen gegourmet dit jaar!)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Nov 2016 12:10

Re: Hello December!

Gaan jullie niet met kerst naar de familie van je man, Geel? Het lijkt me zo leuk om kerst met je eigen gezinnetje te vieren zoals jullie doen. Maar wij moeten naar drie stuks ouders dus hebben Kerstavond, Eerste Kerstdag en Tweede Kerstdag altijd hard nodig om door Nederland te rijden. Niet ideaal, wel gezellig. Maar zo'n kneuterige kerst thuis lijkt me ook zo leuk.

Ik hoop ook voor je dat die spreidbroek er af mag, HGL! Fijne verjaardag alvast aan je tweeling.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem315

Bericht 30 Nov 2016 12:10

Re: Hello December!

2 december Sinterklaasfeest en surprises met m'n klas.
4 december Sinterklaas bij mijn ouders.
6 december zijn dochter en ik jarig.

Kerst vieren we bij ons thuis met m'n ouders en broer en zus en aanhang. De andere dag bij m'n schoonouders.

Oud&nieuw weet ik nog niet hoe en wat.
<<

Geel

Bericht 30 Nov 2016 12:14

Re: Hello December!

Nou, andere jaren wel Marin, maar dit jaar loopt het wat anders. Mijn schoonzus van mijn mans kant heeft een week geleden haar moeder verloren. Dus die hebben geen zin in Kerst/vieren het met haar familie. Mijn andere zwager+schoonzus wonen helemaal in Assen. En m'n derde zwager is vrijgezel in Zwolle, dus die gaat daar liever knallen geloof ik.

Het leek mij juist altijd heel saai, alleen met je gezin, brrr. Alsof je het feest dan minder beleeft. Ik moest ook wel even wennen aan het idee dat we nu niet met veel mensen zouden zijn, maar gek genoeg zie ik er nu wel naar uit. We zijn nu ons eigen gezin natuurlijk, en we moeten/gaan onze eigen traditie vormgeven. Gek idee wel, maar ook mooi.

Fijn dat jij nu eindelijk weer Kerst met je familie kan vieren! Geniet ervan hè, niet te veel gaan rennen en vliegen. :wink:
<<

Anoniem193

Bericht 30 Nov 2016 12:16

Re: Hello December!

@Marin: Moeten of willen jullie naar 3 stel ouders, dat lijkt mij nog wel een verschil.

Zodra het moet, vind ik het vooraf al niet leuk.
Wij doen dit jaar 1 middag/avond met vrienden, 1 middag/avond met mijn ouders. Verder niet, eigenlijk vind ik het al te veel.
<<

anoniem213

Bericht 30 Nov 2016 12:27

Re: Hello December!

Marin schreef:Gaan jullie niet met kerst naar de familie van je man, Geel? Het lijkt me zo leuk om kerst met je eigen gezinnetje te vieren zoals jullie doen. Maar wij moeten naar drie stuks ouders dus hebben Kerstavond, Eerste Kerstdag en Tweede Kerstdag altijd hard nodig om door Nederland te rijden. Niet ideaal, wel gezellig. Maar zo'n kneuterige kerst thuis lijkt me ook zo leuk.

Ik hoop ook voor je dat die spreidbroek er af mag, HGL! Fijne verjaardag alvast aan je tweeling.

Wij hebben dat ook, Marin, maar aantal jaren geleden besloten dat wij ook rust verdienen met kerst en we combineren dus elk jaar een dag. Meestal dan lunch bij mijn moeder en diner bij mijn vader de 25e en dan de 26e naar mijm schoonouders. Zo kunnen we kerstavond zelf iets plannen. Zelfs met reizen gaat dat prima. Mijn broer en zijn vriendin hebben allebei gescheiden ouders en kiezen ook elk jaar een kerstdag die ze samen hebben.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 30 Nov 2016 12:28

Re: Hello December!

Haha ik vind ook altijd dat de tijd voorbij vliegt maar dit jaar valt het mee! Ik heb ook zo veel veranderingen meegemaakt het afgelopen jaar en m'n leven ziet er heel anders uit dan vorig jaar december. Een andere baan, nog een keer een andere baan en nu weer helemaal 'opnieuw' beginnen.. Wel leuk!

Ik heb dus ook altijd vet veel zin in december terwijl ik helemaal niet zo van kerst houd (ik heb geen leuke familie, dus we vieren het ook amper) toch vind ik heel de sfeer in december heerlijk. Ik zit nu ook al kerstmuziek te luisteren, haha!
Straks ga ik naar de kringloop voor versiering en ik ga vanmiddag meteen het huis versieren want wij vieren morgen al Sinterkerst met huisgenoten, super leuk, iedereen is erbij. We gaan dan lekker eten, zo'n dobbelspel doen en daarna met z'n alle op stap. Dat kan echt nooit normaal omdat iedereen op andere dagen werkt, studeert, vrij is, etc..

Zondag ben ik jarig maar ik vier het zaterdag, 's middags komen m'n ouders, zus + vriend en daarna m'n vriendinnen van thuis die blijven allemaal eten. Daarna komen er nog wat vrienden en collega's en gaan we gewoon lekker borrelen en eten.

December is altijd een super drukke maand op mijn werk en zo dit jaar ook weer, dus tussen m'n verjaardag en kerst ben ik alleen maar aan het werk maar dat is ook altijd super leuk. Ik heb nog een keer een personeelsborrel van m'n oude werk en ik ga daar helpen met versieren.
Heel de kerst moet ik werken maar het is toevallig zo gepland dat ik eerste kerstdag toch uit eten kan met m'n ouders, zus + vriend dus dat vind ik wel heel leuk.

Met oud & nieuw zit ik in Berlijn! Echt zin in ook. Een vriendin van me zit daar nu een half jaar voor stage en ik ga samen met een andere vriendin naar haar toe, een beetje om te feesten en een beetje zodat ze niet alleen zit tijdens de feestdagen. En natuurlijk omdat het gewoon heel leuk is om te zien hoe ze het daar heeft. En dan is het jaar alweer voorbij, toch wel snel gegaan ;)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Nov 2016 12:37

Re: Hello December!

Ik zal je niet quoten Geel, maar dan snap ik de keuze heel goed. Dan hebben jullie 't goed opgelost dit jaar denk ik. En inderdaad, jullie kunnen nu je eigen kleine kersttradities starten. Dat lijkt me ook heel leuk, dat wil ik dus ook.

En ja, het wordt wel beetje rennen en vliegen. We gaan van Noord Holland naar Groningen naar Brabant naar Noord Holland, gelukkig wel met kerstliedjes in de auto en ik kan nu zelf ook rijden natuurlijk, dat helpt enorm. Maar het is al beter dan vroeger. Toen zaten broer, zus en ik op Tweede Kerstdag altijd in de trein van noord naar zuid. Dat had zoiets sneu's. Hoewel ik totaal geen problemen heb met m'n gescheiden ouders vond ik dat altijd zo'n triest plaatje, allemaal van die kindertjes pendelend tussen ouders.

Alibi, moeten én willen. Je wilt niet weten hoe blij ik ben naar alle ouders te kunnen ipv te moeten werken (ben al drie jaar niet bij m'n moeder geweest met kerst geloof ik ivm werk). Vorig jaar had ik nachtdienst met kerst bijvoorbeeld. En het is de laatste kerst zonder ons kindje, dus des te dankbaarder ben ik dat we alle ouders kunnen zien. Het voelt een beetje extra speciaal deze kerst daardoor.

June, goede oplossing zo! Ivm afstand (Groningen-Breda) is dat niet te doen hier. Maar mijn moeder doet meestal kerstdiner op kerstavond, wat ons een extra avond geeft. Dat vindt ze niet erg, zolang d'r kinders er maar zijn.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem201

Bericht 30 Nov 2016 12:47

Re: Hello December!

December wordt echt een onwijs drukke maand voor ons. Veel werken zowel bij mijn hoofdbaan als in mijn eigen bedrijfje. Ik heb nog de nodige shoots op staan en zit vol voor de rest van de maand.

Dit weekend gaan we sinterklaas in het klein vieren. Dat betekent dat de kids niet heel veel cadeautjes krijgen. Maar als troostprijs heb ik stiekem wel nog 2 pieten kunnen regelen. Denk dat ze alsnog een fantastische avond krijgen.
Weekend van 16 dec staat de grote verhuizing op de planning.
Met kerst vieren we het bij mijn schoonouders. Altijd groot uitgepakt diner. En ik moet werken met de kerst.
Oud en nieuw heb ik veel zin in. We hebben een aantal vrienden uitgenodigd voor een feest bij ons thuis in ons nieuwe huis.
Zo leert de buurt ons meteen een beetje kennen :P
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Nov 2016 13:17

Re: Hello December!

December wordt een mega drukke maand voor ons.

We gaan nog veel dozen inpakken en ik moet nog een uitgebreidere longfunctietest gaan doen en bloed laten prikken voor een check van mijn weerstand.

Vandaag (nog net geen december) word de gietvloer gelegd (gestort, gegoten, geen idee hoe je het zou moeten noemen) dus de komende dagen mogen we niet in het huis.
Vrijdag 2 december gaan we met de bedrijfsbus naar IKEA om daar een heleboel spullen te halen en dat moet dan natuurlijk ook in elkaar gezet worden.

5 december vieren we sinterklaas, ik vind dat altijd een dubbele dag, Aart was dol op sinterklaas, we deden altijd veel gedichten. Nu vieren we het met de kinderen en mijn schoonmoeder en we laten de gedichten dit jaar maar even zitten. Misschien schrijf ik een paar kleintjes, maar voor J. met zijn dyslectie is dat echt een hele bevalling en we hebben daar gewoon geen tijd voor.

6 december hebben we de oplevering van ons huis door de aannemer

Verder word in de week van 5 december de keuken geplaatst, komt de houtkachel word er laminaat en zeil gelegd op zolder en komen de gordijnen, horren etc.

Dan op 14 december gaan we verhuizen

Op 19 december is er een personeelsfeest van J.'s werk, ik mag mee.

Op 22 december hebben we kerstborrel bij ons thuis van alle managers en de directie

Ergens in week 52 worden onze tafel, eetbank, dressoir en twee banken geleverd als het goed gaat dus tot die tijd moeten we even improviseren.

Op oudejaarsavond komen 8 vrienden met hun kinderen bij ons oud&nieuw vieren, we zijn dan in totaal met 20 mensen, ben benieuwd hoe dat zal gaan. We zijn laatst een weekend weg geweest met zijn allen en dat was ontzettend gezellig dus ik heb er vooral zin in alleen ik weet dus niet eens zeker of we wel een tafel en een bank hebben staan ;-).

edit: nou jaaaaa ik vergeet kerst helemaal. Kerstavond eten we met J.'s moeder bij J.'s stiefmoeder en vader en zijn broer met gezin komt ook, dat wordt vast heel gezellig. 1e kerstdag zijn we gewoon lekker thuis met z'n vieren en 2e kerstdag hebben we 's ochtends een brunch bij de ouders van de overleden vrouw van J. samen met de broer en zijn kinderen. 's avonds hebben we een kerstdiner bij mijn zusje thuis met mijn ouders en waarschijnlijk mijn oma en misschien ook wel opa.
Laatst gewijzigd door Pompoen op 30 Nov 2016 16:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 30 Nov 2016 13:46

Re: Hello December!

Ik hoop in december voor het eerst een positieve zwangerschapstest te hebben!!

Daarnaast natuurlijk lekker de kerstboom opzetten, kerst vieren met beide families en dan heel erg uitkijken naar begin januari, want dan gaan we naar Londen toe!
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2395

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 30 Nov 2016 14:20

Re: Hello December!

Jaaa! December! ♡
Ik ben zaterdag jarig, maar heb het al gevierd.
Sinterklaas doen we (nog?) niks aan.
6 december kerstboom halen met J met de bakfiets. Dat wordt vast een leuke foto ;)
18/19 december is hier een Charles Dickens festival oid, dus dan doen we even een rondje.
Man komt vlak voor kerst weer thuis, gezellig!
Kerstavond misschien met de familie van mijn moeder eten, maar dat is nog niet zeker.
Eerste kerstdag bij mijn ouders ontbijten en cadeaus uitpakken! 's Avonds daar eten, meestal gourmetten we.
Tweede kerstdag gaan we de keuken slopen, dus de rest van het jaar zijn we met de keuken bezig. Tegeltjes er af, vloer er uit, behangen, verven etc. 3 januari komt de nieuwe keuken :)
Kerst vieren met de schoonfamilie komt er niet van, dus dan doen we maar een nieuwjaarsborrel denk ik :)
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Nov 2016 15:12

Re: Hello December!

Ik krijg allemaal leuke kriebels bij het lezen van dit topic!

Aankomend weekend vieren we eerst Sinterklaas bij mij thuis met mijn moeder, zus+vriend+kids en mijn broertje+ vriendin. iedereen maakt gedichten, we lezen de hele avond voor, de kinderen krijgen 380 cadeaus, wij iets minder maar nog steeds veel en dat is echt ónze avond. Heel fijn dat het ook nog steeds zo wordt gevierd door ons thuis.

Dan het weekend daarna heb ik een verrassingsweekend voor mijn vriend geregeld. Ook enorm leuk, hij heeft geen flauw idee (hij denkt dat we gaan klussen bij een vriendin thuis): dus ik verras hem op de vrijdag voor werk en dan gaan we een lang weekend naar de kust.

Dan heb ik ergens mijn eindejaarsgesprek en hoor ik hoeveel ik erbij ga krijgen. Er moet iets bij dit jaar, dat weten ze maar ben benieuwd waar ze mee gaan komen.

Dan het weekend daarna is een verrassingsfeest voor mijn moeder haar verjaardag. Ook dat zal ze niet verwachten dus daar ben ik wel benieuwd naar. Ook zie ik dan weer een boel familie + vrienden die ik al een tijd niet gezien heb.

Vervolgens is het alweer kerst! de 24ste gaan we naar de Efteling met vrienden overdag en 's avonds familie van mijn vriend, de 25ste en de 26ste vieren we kerst met z'n tweetjes en dan zijn we een week vrij!

JEEEEEEEEEEEETJE wat gaat het toch allemaal snel zo! We worden oud lieve meisjes!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron