Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe pak ik dit aan - (schoon)-moeders

<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 11 Dec 2016 21:19

Re: Hoe pak ik dit aan - (schoon)-moeders

Je kunt dit ook bij de kraamzorg aangeven, zij kan je in ieder geval de eerste week ondersteunen met grenzen aangeven bij visite. Geen lange termijn oplossing, maar in ieder geval voor je kraamweek.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 11 Dec 2016 21:24

Re: Hoe pak ik dit aan - (schoon)-moeders

Jip, je hebt een PB van mij. Het idee van Taeda vind ik wel heel goed. Hopelijk heb je een leuke, goede kraamverzorgster, die jouw hier in begeleid en ondersteunt. (Had ik de 1e x niet, 2e x wel gelukkig). Hopelijk nu ook weer.
Hier ook zo'n moeder die behoorlijk ver kan gaan in haar zin door drijven en niet aan een ander denken.
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 11 Dec 2016 21:31

Re: Hoe pak ik dit aan - (schoon)-moeders

Ik was denk ik ontploft. Je geeft een grens aan en de dendert gewoon door. Dat vind ik echt respectloos naar jou toe.
2015 💙
<<

anoniem196

Bericht 11 Dec 2016 21:47

Re: Hoe pak ik dit aan - (schoon)-moeders

Ze geeft aan dat ze van te voren belt, dan kan je aangeven dat het niet uitkomt en meteen afspreken wanneer het wel uitkomt.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 11 Dec 2016 22:21

Re: Hoe pak ik dit aan - (schoon)-moeders

Ik zou me er nu nog niet zo druk over maken en ook niet meer met haar over hebben. En als de baby er eenmaal is kijken hoe het gaat en waar je aan toe bent.
Ook aan de kraamhulp aangeven. Heb ik ook gedaan en dan stuurde de kraamhulp mij naar boven bijvoorbeeld. Daarna ging de visite ook snel weg.

En wat ikknutsel ook zegt, als ze belt en je hebt er dan geen zin in, afspreken wanneer ze wel langs kan komen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem316

Bericht 11 Dec 2016 22:32

Re: Hoe pak ik dit aan - (schoon)-moeders

Wat een hork... vind het knap dat je het hebt aangegeven! Nu maar op je af laten komen en duidelijk blijven in wat jij wil. Bij ons is dat in ieder geval goed gekomen (1e week bijna geen kraambezoek, ook familie mest appen/bellen. Dit wisten ze van te voren )
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers